Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 11:01

ik heb net een mailtje gehad van agradi:

Citaat:
Vandaag bestellen is vandaag verstuurd!
Agradi biedt een nieuwe service zodat je bestelling snel in huis is.

Voorwaarden:
- Alle bestelde artikelen dienen ‘Direct leverbaar’ te zijn*
- Je betaalt met iDEAL
- Je bestelt voor 15.00 uur

ze zullen dit topic wel gelezen hebben :D

SteffiiY

Re: Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 11:04

Hier gaat he al niet goed :(
Afgelopen woensdag wat dingen besteld, alles was direct leverbaar. behalve 1 ding ik heb onthouden welke dit was.
Nu ga ik mijn bestelling controleren, zijn er zeker 3 of 4 dingen waar een wachttijd op zit.. :(

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 18:17

Ik heb een rijbroek en roeckl handschoenen besteld met beide levertijd van 3 tot 10 werkdagen. Vorige week zondag besteld, vrijdag eerste afleverpoging gehad. Hoop het pakketje morgen te ontvangen maar ik vindt het nog best vlot gaan!

MJR84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 13:45

Bij mij is de levertijd bijgesteld naar 2 november. Ik had 23 oktober besteld, met een levertijd van 2-10 dagen. Blijven ze daar dan toch mooi binnen :D

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 13:53

@MJR84 grote kans dat ze die levertijd nog wel een aantal keer bij gaan stellen :p

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 14:18

Citaat:
Vandaag bestellen is vandaag verstuurd!
Agradi biedt een nieuwe service zodat je bestelling snel in huis is.

Voorwaarden:
- Alle bestelde artikelen dienen ‘Direct leverbaar’ te zijn*
- Je betaalt met iDEAL
- Je bestelt voor 15.00 uur

Nou die mail heb ik dus niet gehad.. vreemd!

MJR84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 14:40

InekeH87 schreef:
@MJR84 grote kans dat ze die levertijd nog wel een aantal keer bij gaan stellen :p

Hoop het niet -O-

ChelseaII

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 16:35

Ik heb, zoals ik eerder in dit topic vermeld, een zweetdeken besteld afgelopen zaterdag die direct leverbaar zou zijn. Vandaag een mailtje gehad dat de deken vestuurd is en binnen 1-4 werkdagen bij mij zal zijn. Als dat zo is, een prima service dus! Ben benieuwd!

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 18:27

Ik had inderdaad ook het 'vandaag besteld, vandaag verstuurd mailtje' gehad.

Vandaag besteld (half drie), om kwart over vier mailtje dat de bestelling is verstuurd....

Zou het dan echt werken??? :)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 18:34

Capriootje schreef:
Ik heb nu zo'n 15x bij Agradi besteld en 1 keer 2 á 3 weken moeten wachten op 1 ding wat niet voorradig was. Maar daar had ik wél netjes een mailtje over gekregen. Verder altijd wel erg tevreden over hun service! Heb meerdere keren iets geannuleerd of bijbesteld, geld terugstorten etc allemaal netjes afgehandeld :j

Ik bestel ook heel vaak, 1x 2 dagen langer moeten wachten, terug gestuurd omdat ik bij divoza dezelfde broek heb gehaald, had hem volgende dag nodig.

Verder.. als er 2-5 werkdagen staat bij agradi is het niet op voorraad :)

sjaanie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 15:42

Ik heb daar ook zeker weten last van. 5 weken terug heb ik een wat spulletjes besteld. Ik heb het net ongeveer twee weken geleden gehad. Belachelijk!!!!

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 21:07

Gelukt! Gisteren even voor drie besteld, vandaag om vijf uur pakketje binnen.

Als alles op voorraad is kunnen ze dus hun beloften waarmaken............ :)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 22:34

Goed om te horen..

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 23:17

OK......... Ik ben in TOTALE shock...

Het bestelde pakketje

is

vandaag

gewoon

GELEVERD ! *\%/* :j *\%/*

Zónder dat ik hoefde te bellen, zonder mails, zonder dreigbrieven..

Gewoon
Zomaar geleverd..

Moet er gewoon even van bijkomen.. :oo

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 09:50

Zo he!

Mijne(nu precies week geleden besteld) heb ik nog helemaal niks van gehoord :+
verwachte levertijd 10-15 werkdagen, terwijl alles op vooraad was bij aankoop.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 10:02

Mijn ervaring is dat direct leverbare artikelen ook direct uitgeleverd worden en die heb je dus snel in huis. Als iets niet direct leverbaar is, dan duurt het lang en ook veel langer dan ze beloven. Het personeel is wel vriendelijk.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 10:06

Hilli schreef:
Mijn ervaring is dat direct leverbare artikelen ook direct uitgeleverd worden en die heb je dus snel in huis. Als iets niet direct leverbaar is, dan duurt het lang en ook veel langer dan ze beloven. Het personeel is wel vriendelijk.

Maar meestal was Direct leverbaar toch niet Direct leverbaar. Dat werd dan na je bestelling en betaling ineens veranderd in 2 tot 10 werkdagen...

Maar misschien hebben ze hun leven gebeterd nu?

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 10:08

Nee, wat jij zegt heb ik ook gehad, dus da's nog steeds zo. Ik vind vooral die 2-10 dgn jammer, zeg dan gewoon dat het besteld moet worden en laat iemand contact met me opnemen. Een maand wachten vind ik niet erg, als ik het maar weet.

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 13:25

Vaak genoeg via Agradi besteld en meestal vlot binnen, heb inderdaad ook wel eens gehad dat het pakketje veel later binnen kwam omdat het niet meer op voorraad was.
Wel netjes op de hoogte gesteld en wel op de uitgesproken datum binnen gekregen :j heb gelukkig niet zoals ik hier soms lees maanden op spullen moeten wachten, maar weet van een vriendin dat ze ook 3 maanden heeft moeten wachten op het pakketje.
Dus het is heel verschillend :j

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 14:20

ik heb net een kwade mail naar Agradi gestuurd. Ik heb nl gisteren te horen gekregen dat de mails (waarvan ik mij dus afvroeg waarom ik niets meer te horen kreeg), zijn terecht gekomen bij iemand met exact dezelfde naam als ik, MAAR wel met een ander e-mailadres ! Gelukkig ken ik die dame, of ik had het nooit geweten, maar tegen dat zij door had dat die mails wel eens voor mij zouden kunnen zijn, had ze ze natuurlijk al verwijderd.

En idd, de stijgbeugels die ik wil, staan NOG STEEDS aangegeven met een levertijd van 2 à 10 werkdagen, terwijl ik volgens mijn statusorder op hun website, tot eind november moet wachten ?

Ik kan niet zeggen dat ik nog geneigd ben om een tweede keer te bestellen bij hen.

Spijtig dat ik mijn bestelling heb geplaatst alvorens dit topic was gestart...

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 15:51

jokari schreef:
En idd, de stijgbeugels die ik wil, staan NOG STEEDS aangegeven met een levertijd van 2 à 10 werkdagen, terwijl ik volgens mijn statusorder op hun website, tot eind november moet wachten ?

Ik kan niet zeggen dat ik nog geneigd ben om een tweede keer te bestellen bij hen.

Spijtig dat ik mijn bestelling heb geplaatst alvorens dit topic was gestart...

Wel heeeel slordig dat ze naar een ander mailen! Hoe moeilijk is het.. je drukt toch gewoon op reply?!
Zal wel weer een fout zijn...
Mijn bestelde halster was bij het bestellen ook leverbaar binnen 2-5 werkdagen een maand later nog steeds, toen verwachte levertijd eind september, toen tijdelijk niet leverbaar, toen verwachte levertijd half november, toen ineens binnen 2-5 werkdagen (heb ik over gebeld was een fout) en nu weer tijdelijk niet leverbaar.
In mijn order status was het eerst 27 september, toen begin oktober de 8ste ofzo, toen eind oktober, toen 15 november en nu 22 november...
Let wel ik heb 27-5-2012 het halster besteld.. Ik wacht af..

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 16:02

Wat een eindeloos geduld Jorretje :D

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 16:05

Ik ben heel benieuwd dan. Eergister bestelling eruit gedaan met levertijd 2-5 dagen. Hoopte het voor zaterdag te hebben eigenlijk, maar geloof dat ik dat wel kan vergeten dus....
verwachte levertijd is uiterlijk 5 november.... 2 dingen van mijn bestelling zijn niet voorradig....

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 20:54

Wij zijn al jaren klant bij Agradi, zo'n beetje vanaf het begin dat ze zijn gestart met een webshop. Omdat wij ook heel veel bestellen voor onze koeien, gaat het vaak om grote bestellingen met flinke bedragen.
Het laatste jaar is het hopeloos. Wil je je koeien droogzetten, alles is direct leverbaar volgens de site, krijg je een mail dat het na ongeveer 2 maanden leverbaar is. Boos telefoontje erachteraan en prompt kon het wel dezelfde week geleverd worden. Waar ik nog het meeste van baal is dat ze dingen achter de hand houden, soms weken, terwijl jij wel braaf hebt betaald.
Wij bestellen niet zo vaak meer bij Agradi en dat hebben ze aan zichzelf te danken.

MJR84

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 22:59

Het lijkt met mijn bestelling helemaal goed te komen. De status is per vandaag veranderd. Rijbroek zou vanaf 2 november leverbaar zijn, maar blijkt er nu al te zijn *\o/*
Verwachte levertijd is nu 1-4 dagen... Mocht dat zo zijn hoor je mij niet klagen :)