De Dunsborg ruitersport ervaringen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 15:14

salamaleque schreef:
Ik mail nu al weken voor de factuur van de (dure) deken die ik daar heb gekocht. Die zat weken geleden niet bij de levering door een computer/netwerkstoring. En nu blijft het stil bij de Dunsborg ...

en het is nog steeds stil ...

Maaike_Ma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 19:20

hier helaas ook zeer slechte ervaringen,
vorige week 2 rijbroeken en nog wat klein spul besteld nog steeds niets.

Ook geen mail van de levering wordt later, gister een mail gestuurd geen antwoord, gebeld telefoonnummer doet het niet eens.

krijg hier zo de balen van, ook eens en nooit meer

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 19:30

Maaike_Ma

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 19:34

ben ik ook van plan als ik zaterdag nog niets heb, maar omdat ik zo weinig tijd ervoor heb en vooral doorde weeks dacht ik van ik bestel het via internet.
maar jammer dat het zo moet gaan

Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 19:35

Maaike_Ma schreef:
hier helaas ook zeer slechte ervaringen,
vorige week 2 rijbroeken en nog wat klein spul besteld nog steeds niets.

Ook geen mail van de levering wordt later, gister een mail gestuurd geen antwoord, gebeld telefoonnummer doet het niet eens.

krijg hier zo de balen van, ook eens en nooit meer

Mevrouw Maaike P.
Wij hebben naar aanleiding van het vandaag terug ontvangen van de naar u gestuurde bestelling, u zojuist een bericht per e-mail gestuurd.
Uw order zal vanavond geannuleerd worden en het door u betaalde bedrag zal terug gestort worden op uw rekening, tenzij u aangeeft dat u de bestelling nogmaals wilt ontvangen.

Vriendelijke Groeten, Kim

Maaike_Ma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 19:39

Uw bestelling is op 11 december j.l. naar u verstuurd en vanochtend bij het centraal verzendhuis retour gekomen.
Deze staat nu geboekt om vanavond terug te betalen.

Of niet verstuurt???

Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 19:49

Maaike_Ma schreef:
Uw bestelling is op 11 december j.l. naar u verstuurd en vanochtend bij het centraal verzendhuis retour gekomen.
Deze staat nu geboekt om vanavond terug te betalen.

Of niet verstuurt???

Beste mevrouw Maaike P.,

Wij doen ons uiterste best om zeer klantvriendelijk te zijn.
Gelukkig is het merendeel van ons steeds groeiende aantal klanten dit met ons eens.
Een klein aantal klanten die, om welke reden dan ook, minder tevreden zijn, concentreren zich op dit forum.

Zo proberen wij ook een retourorder zo spoedig mogelijk te verwerken en indien van toepassing terug te betalen.
Uw bestelling is vandaag terug gekomen en wordt vanavond verwerkt en terugbetaald.

Met de reactie die u hier geeft komen wij helaas niet verder.
Hier blijkt niet uit of u de bestelling toch nog een keer toegezonden wilt krijgen of niet.

Zonder tegenbericht zullen wij uw order dus netjes verwerken en annuleren.

Maaike_Ma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 19:52

jammer dat ik nu wel opeens antwoord krijg nu ik hier wat plaats,
Ik ben zeker niet tevreden en dat mogen meer mensen horen

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 20:35

eerlijk nu met de feestdagen, vind dan nog maar eens een bedrijf wat wel snel kan leveren. Ik zit ook al 10 dagen op agradi te wachten. Vervelend? Nee want daar hoor ik als koper gewoon rekening mee te houden. BIJ spoed had ik het zelf maar in de winkel moeten kopen.

11 december, jee dat is zowat gisteren.

Maaike_Ma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 20:37

ik vindt het echt niet erg om te wachten, maar laten ze dan bericht doen!
Heb het vaak zat gehad met agradi dat het niet binnen is of wat anders, nou dan wacht ik toch.

Maar om helemaal niets te horen nee dat is echt klant on vriendelijk

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 20:39

Maaike_Ma schreef:
ik vindt het echt niet erg om te wachten, maar laten ze dan bericht doen!
Heb het vaak zat gehad met agradi dat het niet binnen is of wat anders, nou dan wacht ik toch.

Maar om helemaal niets te horen nee dat is echt klant on vriendelijk

nou ik hoor anders ook niets van agradi. Hun berichten op MIJN BEStELLINGEN worden niet eens bijgewerkt sinds de 12e.

Denk dat het gewoon bij de tijd van het jaar hoort.

Maaike_Ma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 20:42

dat is dan nieuw bij agradi werd altijd wel gedaan

Nou bij ons op het werk is het ook druk en wordt alles gewoon netjes afgeleverd en niet op deze manier

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 22:21

Hier ook maar even mijn ervaring, in de hoop dat er reactie komt.
Half November mailde ik met de Dunsborg om te vragen of een kortingsactie iets aangepast kon worden. Dat kon, ik kreeg een kortingscode en kon met korting een super mooi setje van een halster, dekje en deken bestellen. Wat heen en weer gemaild over de maten van het dekje, alles keurig snel dezelfde dag nog antwoord.
Artikelen besteld, keurig geleverd. Helaas bleek de maat van de deken te klein te vallen. Geen enkel punt, ik mocht terugsturen en zou een grotere krijgen en ook de verzendkosten van het terugsturen vergoed krijgen.
Omstreeks 25 November is volgens track en trace de te kleine deken daar aangekomen. Ik heb nog altijd geen grotere deken of de verzendkosten terug. Communicatie die eerder zo goed was, is nu beroerd. Van de 4 mails waarin ik vraag om de status is alleen de eerste beantwoord met 'ik heb geen inzicht in de status, ik doe navraag.'. Daarna bleef reactie uit. Het toeval wil dat ik ze twee keer telefonisch heb kunnen bereiken. 4 December werd mij gezegd dat de deken ingepakt was en waarschijnlijk die dag nog verstuurd zou worden. Afgelopen vrijdag weer gebeld, de bestelling was verstuurd rond 5 December en had er al moeten zijn. Men gaat navraag doen en 'de afdeling' gaat mij mailen. Vanmiddag heb ik zelf maar weer geprobeerd te bellen, ik krijg of een in gesprek toon, of een op hol geslagen antwoordapparaat met een computer stem die random nummers en dagen roept. Ik heb er dus maar een mailtje achteraan gestuurd.
Nog geen antwoord helaas. Aangezien hier in het topic wel gereageerd wordt, dacht ik, ik probeer het zo maar eens.

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 20:57

Ik heb het inmiddels maar opgegeven. Ik wil alleen maar de factuur die bij een dure Horseware deken hoort maar per ongeluk niet was meegezonden. Ik heb ik weet niet hoe vaak al gemaild en ook een keer gebeld en iemand gesproken. Op mail wordt niet gereageerd aan de telefoon werd gezged dat de factuur alsnog gemaild zou worden nooit wat ontvangen ..... Ik ben er wel een beetje klaar mee!

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 23:39

Maaike_Ma had kennelijk geluk dat ze gelijk reageerden na haar bericht, vervelend dat het bij anderen niet zo loopt.

Ik heb vorig jaar december een jas besteld, duurde even een paar telefoontjes ( wel contact) voordat die er was. Die was te klein, gemaild, bericht terug, er was geen grotere maat. Ik kon wel een andere jas krijgen, dus jas teruggestuurd en de andere besteld. Het heeft wat telefoontjes gekost, maar uiteindelijk heb ik wel een hele fijne jas die ik voorlopig maar voor net houd en nog maar niet bij de paarde draag, omdat ik hem zo netjes vind ( voor wat ik zelf gewend ben :D ).

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 19:11

Ik heb vandaag, zonder enig bericht via welke weg dan ook, de deken binnengekregen. Doet me toch afvragen of dat nou door het bokt bericht was of dat het anders ook gebeurd was...

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 19:15

Fijn dat je hem binnen hebt Allegra!

salamaleque, hopen dat jij de goede factuur ook nog snel krijgt!

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 20:54

Maaike_Ma schreef:
dat is dan nieuw bij agradi werd altijd wel gedaan

Nou bij ons op het werk is het ook druk en wordt alles gewoon netjes afgeleverd en niet op deze manier

Mijn agradi pakket is binnen na twee weken. Vond een vochtig tpg papertje dat ze hem in de container hadden verstopt. OMG.
Wat dom.

Er stond op: mag in trailer.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 09:51

Vreemd is dat de dunsborg op facebook en in advertenties zet: wil je online profiteren vam de acties? Stuur dan even een berichtje. En vervolgens op mail niet reageren.
Ik was echt rete enthousiast over dit bedrijf maar begin het wel wat vervelend te vinden ondertussen hoor

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 12:17

Met een PB via FB hen ik altijd snel een reactie. Probeer het zo eens.

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 12:42

Hier een keer een PB op facebook gestuurd ivm dekje en bandages die ik wou hebben. Deze zaten in verschillende aanbiedingssets maar die wou ik dan weer niet. Heb gevraagd of ze hier iets mee konden en kreeg een kortingscode van 25 % van hun. Meteen besteld en binnen 2 dagen had ik de spullen binnen +:)+

Zag iemand hier over agradi, 22-12-2014 besteld en nog niets binnen. Inmiddels wel een mailtje dat mijn bestelling aangeleverd zou zijn bij de pakketpost. Duurt lang voor de normale gang van zaken, verder niets over te horen gekregen en vind het vervelend want had de spullen wel graag al willen hebben. Maar eigenlijk had ik er zelf gewoon beter bij na moeten denken dat het met de afgelopen feestdagen inderdaad wel eens echt langer kon gaan duren ;).

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 11:21

Ik weet het, oud topic, maar aangezien hier wel door De Dunsborg op gereageerd wordt, probeer ik graag op deze weg wél contact te krijgen. Ik ben er normaal echt niet van op het op zo'n manier op internet te regelen, maar ik zie weinig andere mogelijkheden.

Ruim twee weken geleden bestelde ik een rijjasje bij de Dunsborg, keurig snel geleverd, geen enkel probleem. Helaas paste het jasje niet en heb ik het op vrijdag 20 april teruggestuurd, en een mail gestuurd met de boodschap dat het jasje terug kwam. Toen ik op zondag 29 april nog geen reactie had, en ook geen geld terug had gekregen heb ik een mail gestuurd om te vragen wanneer het geld teruggestort zou worden. Hier op kreeg ik geen reactie. Afelopen maandag, dinsdag en woensdag heb ik in totaal zo'n 10-15 keer geprobeerd De Dunsborg telefonisch te bereiken, geen enkel resultaat, er wordt niet opgenomen.

Gisteren was ik het echt zat dat ik stelselmatig genegeerd wordt en heb ik een iets duidelijkere email gestuurd, met de vraag contact met mij op te nemen, telefoonnummer ook toegevoegd. Je raadt het al, ook hierop totale radiostilte.

Is er iemand die kan vertellen of er iets is met De Dunsborg waardoor er totaal niet gereageerd wordt? Op de website is hierover niks te vinden.

Of nog beter, kan De Dunsborg hier misschien zelf op reageren? Contact is namelijk hetgeen ik wil, vind het totaal geen probleem als het wat langer duurt dat het geld teruggestort wordt, maar volledig genegeerd worden ben ik echt niet van gediend...

Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 11:43

Goedemorgen,

Aan de datum en het artikel te zien bent u vermoedelijk mevrouw [naam verwijderd].
Wij hebben op dinsdag 24 maart het Outlet rijjasje terug ontvangen.
Dit bevindt zich nu op de Retourenafdeling.
Naar verwachting wordt uw terugbetaling met de wekelijkse betalingsbatch van deze week aan u terugbetaald.
Dit is ruimschoots binnen de wettelijke termijn.

Overigens hebben wij al geruime tijd last van een breuk in de kabel buiten ons bedrijf.
Hierdoor beschikken wij niet over internet en telefoon en kunnen dus niet bij ons systeem en internetserver.

Er wordt een nieuwe kabel gelegd waardoor we hopelijk voor het weekend weer gewoon bereikbaar zijn.
Deze site ontvangen wij toevallig ook via een mobiel, waardoor wij nu kunnen reageren op uw bericht.

Met vriendelijke groeten,
De Dunsborg Ruitersport
Laatst bijgewerkt door Urielle op 04-04-15 19:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: naam verwijderd ivm privacy

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 12:04

Fijn dat er zo wel gereageerd wordt.

Is het niet een idee deze storing op uw website te vermelden? Scheelt heel veel ergernis!!

Ik ben er trouwens niet van gediend dat mijn naam hier voluit genoemd wordt, hier bent u in dit topic ook al eerder op gewezen.

Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 13:09

Goedemiddag mevrouw,

Wanneer wij nu toegang hadden tot onze website, dan hadden wij dit er zeker op gezet.
Zonder internetaansluiting is dit namelijk niet mogelijk.

Wat uw naam betreft, dit was bedoelt om te controleren of het inderdaad deze order betrof.
Het blijft overigens vreemd dat de mensen die via een site als deze een opmerking plaatsen en daarbij niet gewoon hun naam willen vermelden, terwijl daarnaast onze naam te pas en te onpas mag worden vermeld.

Wanneer men zich moet verschuilen achter allerlei verzonnen namen, geeft dat te denken. We weten inmiddels dat een aantal voorvallen die op deze pagina worden genoemd, verzonnen verhalen zijn van mensen die niet bestaan, veilig met een verzonnen naam. Schijnbaar zijn er mensen die er een behagen in voelen om op deze manier anderen te kijk te zetten.

Wij hoeven niets te verbergen.

Met vriendelijke groeten,

De Dunsborg
Hengelo Gld.