En dan heb ik dus een behoorlijke bestelling staan en ik hoor niks Nou, ik ben heel benieuwd in elk geval en hoop mn dekens eindelijk te ontvangen voor het weer zomer wordt
Ik heb 1,5 maand geleden besteld, en 18 dagen geleden zouden ze "dat weekend binnen komen".
Op mijn 2/3 mailtjes die ik daarop het verstuurd kreeg ik geen antwoord, dus ik heb er wederom maar een mail achteraan gestuurd dat ik er echt klaar mee begin te worden. Kijken of ik hier wel antwoord op krijg...
shetties
Geplaatst: 05-01-13 22:15
Zowaar had ik opeens na mijn dreigmail wel antwoord
Dit weekend zouden ze de professionals choice bestellingen voorbereiden en dan gaan ze het versturen, ben beniewd....
Ik heb ook begin december een bestelling geplaatst (dekens en halzen). Nog geen mail/telefoon gehad over de mogelijke levering. Hopelijk zitten mijn spullen ook bij de verwachte levering van de US deze week... Vorig jaar en 2 jaar geleden heb ik al eens Stormshield dekens besteld bij deze shop en dat duurde helaas ook zo lang omdat de dekens eerst in Amerika moeten worden besteld blijkbaar. Wel super fijne dekens
Ja klopt, alle pc spullen zouden ze klaarmaken. Ik heb springschoenen besteld en ik kan hem al volgen met de tracking code, dus hij is zeker weten onderweg
Ik had nu we gewoon normaal mailcontact, het zou super zijn als ze dat nu ook met andere mensen deden.
Apart... Ik werd op 2 Januari gebeld, dat ze ze toen die week binnen kreeg. En eind deze week bij ons zou liggen. Anders zou ik ze bellen op (deze) vrijdag.
Nog effe en heb geen dekens meer nodig Mensen gaan natuurlijk geen winterdekens kopen in het voorjaar Hopen op nog een beetje kou in feb/maart, anders zit ik mooi met een berg dekens die pas tegen het najaar weer interessant zijn
Hier ook niet. En een vriendin van me had prof choice springschoenen besteld en die zijn er ook nog niet. Ondanks het bericht dat alle pc bestellingen vorig weekend werden voorbereid en verzonden.
Ik geef ze tot en met dinsdag, aangezien ze tegen mij hebben gezegd dat de dekens eind deze week bij hun binnen kwamen. Maar de boze mail nr weet ik hoeveel staat al klaar.