ervaringen webwinkel Just Western

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MalaQ

Re: ervaringen webwinkel Just Western

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:20

Ik heb ook nog geen geld gezien, dus ik heb net een klacht ingediend bij het keurmerk.

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:30

Dan moet het nu snel gaan, ik had een paar uur later mijn geld ;)

MalaQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:37

Daar hoop ik dan maar op :j

ilanillo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:45

BOH ook al vanaf 11-3 2012 een bestelling geplaatst, maar ook nog geen contact.
Er wordt niet gereageerd op mail/en telefoon !!
Vind het schandalig dat dit zomaar ken.
Ik zou volgens de site binne 30 dagen mijn spullen hebben of een mail krijgen.
Niets dus.
Ook op de verzonden mai; zou ik binnen 3 werkdagen een bericht krijgen.
Ook dat werkt dus niet.
HELP.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 13:44

klacht indienen bij de verkoepelende organisatie

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 16:48

hehe *\o/* *\o/*
eindelijk mijn geld terug na zeker 3 maanden tijd
wel 2 hele dagen voor de einddatum :+
maar geld is terug en voor mij nooit mee just western

liekita74

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 23:04

little_birdy schreef:
hehe *\o/* *\o/*
eindelijk mijn geld terug na zeker 3 maanden tijd
wel 2 hele dagen voor de einddatum :+
maar geld is terug en voor mij nooit mee just western

Hehe, eindelijk goed gekomen!

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 23:07

Duurde bij mij ook vreselijk lang tot ik mijn bestelde bit eindelijk binnen had. Geloof een maand of 2 wel.. Had een paar keer mails gestuurd dat ik mn geld terugwilde, maar kreeg niets terug, of ik kreeg terug dat het al op de post was.
Al met al, ook geen JW meer voor mij..

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 23:14

Mijn hoofdstel duurde ook flink lang.. Kreeg m voor me verjaardag dus ruim van te voren besteld.. Maar duurde 3 maanden of zelfs langer. Steeds gemaild maarja.. Kreeg elke keer mail terug dat 'ie verzonden zou worden. Opeens was die niet meer leverbaar. Dus een ander uitgezocht, na maanden gekregen en toen was het de verkeerde.
Sporen besteld, zelfde verhaal en ook de verkeerde gekregen.

Later nog een kans gegeven en een pad besteld, dat ging wel goed en het was de goede..
Dus ja ik weet het niet..

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 20:24

hmm nog steeds geen geld terug. maar mailen en het eisen dat ik anders werk van ga maken! of hoe hebben jullie het terug gekregen?

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 20:40

ook dreigen en een mail sturen naar de overkoepelende organisatie

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 20:43

ik heb er al ingezet dat er al meerde mensen er problemen mee hadden en dat een week hebben om het over te maken ik er anders een zaak van maak

MalaQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 17:24

Ashleytjuhh schreef:
ik heb er al ingezet dat er al meerde mensen er problemen mee hadden en dat een week hebben om het over te maken ik er anders een zaak van maak

Heb ik ook gedaan en dat haalt niks uit. Heb ook al een klacht gestuurd naar het keurmerk. Ben in al m'n mails heel netjes geweest, maar heb van de week toch even een mail gestuurd met dat ik dit ronduit belachelijk vind! Als reactie daarop kreeg ik dat het doorgestuurd werd naar de boekhouding en dat als het nog niet overgemaakt is, dit zo spoedig mogelijk gedaan wordt. Wat heb ik daar nou aan! Het zijn een stelletje schoften, en die winkel moet gewoon de lucht uit! :evaw:

Ben er echt helemaal klaar mee :roll:

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 19:02

Ik blijf het jammer vinden dat de service zo slecht is.........ze hebben wel leuke spullen :\
En ze hebben als 1 van de weinig westernspul in trekpaardmaat dubbel-:/

MalaQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 21:22

Paintlinger schreef:
Ik blijf het jammer vinden dat de service zo slecht is.........ze hebben wel leuke spullen :\
En ze hebben als 1 van de weinig westernspul in trekpaardmaat dubbel-:/

Die spullen hebben ze dus niet he. Ze zeggen van wel, maar als je het besteld moeten zij het eerst gaan bestellen voor ze het aan jou kunnen leveren :')

Dus nee, ze hebben zeker niet veel. Ze hebben géén voorraad. Ze zetten dingen op hun website die ze vervolgens niet kunnen leveren. Dus mijn advies, laat je daardoor niet verleiden!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 21:44

Jaaaaa dat is zo.......maar uiteindelijk kreeg ik hem wel :)

Cheyenne2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 18:10

Ik heb nog helemáál geen recht van spreken want ik wacht "pas" 3 weken. Mijn bestelling zou volgens de mail een week geleden verstuurd zijn, maar nog niets gezien...ik zou teruggebeld worden vandaag...ze moet nog steeds bellen, maar gelukkig toen ik net zelf weer belde kreeg ik van een medewerker te horen dat de eigenaar niet bereikbaar is maar dat ze "met spoed" een mail de deur uit zou doen.
Gelukkig is het "maar" een bit wat ik besteld heb....dat heeft 1 voordeel....ze kunnen het niet gespreid verzenden :D
Na mijn eerste mail kreeg ook ik een lap geplakte en geknipte leveringsvoorwaarden als antwoord...dus op voorhand is het voor mij al....1 keer.....noooooit weer besTellen bij Just Western...Ik zoek maar eens verder naar een goede online shop :j

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 18:55

Ik heb goede ervaringen met just western. Ik wilde lange chaps, mijn maat moest besteld worden, dit is op maandag gebeurd en vrijdag had ik mijn pakket binnen. Er zijn gelukkig ook goede ervaringen.

Hopelijk komt er voor jullie een goede oplossing!

viola

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:17

Geen goede ervaringen hier.
Een tijd geleden beugels besteld. Na veel zoeken hadden ze daar leuke die je niet overal ziet. Levertijd was lang maar net binnen de tijd.
Kreeg ik dus hele andere beugels geleverd. Hele andere gravering, andere vorm en totaal andere kleur leer eraan. Dus gemaild dat dit niet was wat ik besteld had. Kreeg als antwoord dat ze niet wisten dat de leverancier de gravering veranderd had en dat ze het leer normaal eerst zelf in de olie zetten en dat deze keer vergeten waren. Nou sorry hoor bijna naturel leer krijg je niet zomaar donkerbruin door een laagje olie.
De vorm was wel gewoon hetzelfde volgens hun, brilletje nodig denk ik, maar goed ik kon ze terug sturen en kreeg mijn geld terug.
Dus beugels netjes meteen terug gestuurd en wachten. Bijna drie weken niks, dus maar eens mailen of ze goed aangekomen waren en ik nog geld terug kreeg. Ja hoor ze waren al een tijdje geleden aangekomen en ik kreeg mijn geld binnen 30 dagen terug. Dag 30 stond het dus eindelijk op mijn rekening.

Net binnen de regeltjes dus, maar dat noem ik niet bepaald netjes. Wat mij betreft de laatste keer dat ik daar iets besteld heb.

Cheyenne2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 14:16

Ik kreeg na veel bellen gisterenavond telkens een ander personeelslid aan de tel. De eigenaresse was telkens niet te bereiken...zal het wel druk hebben...vanmorgen spontaan een mail dat mijn bit verzonden is. Er stond een Track&Trace code bij...heb gekeken....en vanmiddag tussen 13 en 17 uur moet het gaan gebeuren... _O-
Ik moet het noch ff afwachten maar volgens mij behoor ik tot de weinige mensen die "maar" 3 weken hebben moeten wachten....van mijn kant was dit ook een éénmalige actie!

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 19:31

hi (ik heb lang niet alles bijgelezen maar wilde toch even een reactie plaatsen),

Ik had afgelopen jaar voor ruim 400,- aan spullen besteld. Allemaal prima, Maar toen bleek eerst een dekje niet leverbaar te zijn (stond wel gewoon op de site) daarna bleek ook dat een deken niet leverbaar was tot volgend jaar... Die dus afgezegd, kreeg ik mijn geld voor de deken & de pad niet terug. Daarna zeiden ze dat mijn bestelling vertraagd was, omdat er dingen uit Frankrijk, Duitsland en Amerika moesten komen. Allemaal heel fijn, maar dan stuur je toch wat al binnen is alvast op? Maar nee, ALLES was vertraagd... Na heel veel heen en weer berichten over zowel de vertraging als het geld van de deken en pad, bleek ineens dat ze mijn hele bestelling uit het niets hadden afgezegd. Ik wachten op het terugstorten van het geld, maar het kwam maar niet. Uiteindelijk heb ik elke dag een mail gestuurd (waar ik geen reacties op kreeg) tot ik mijn geld terug kreeg met het bericht daarbij dat ze er over zaten te denken mij aan te klagen voor laster.

uiteindelijk wel mijn geld terug gekregen na een half jaar, maar geen spullen en voor mij dus ook nooit meer Just Western...

Cheyenne2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 23:04

Echt...hier heb ik maar 1 woord voor over...SCHANDALIG!!! :(
Ik mag helemaaaal niet mopperen...heb vanmiddag inderdaad mijn bit gekregen...in 1 keer en in 1 gedeelte...maar dat was als ik dit allemaal lees gewoon een kwestie van geluk hebben :j

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 00:56

Is de eigenaresse van just western zelf ook actief op bokt?

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 08:02

Wel geweest volgens mij.
Weet niet of ze er nog op zit.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 08:11

Ik heb ook een keer hele andere sporen en hoofdstel dan ik besteld had binnen gekregen na 3 maanden wachten 8)7 toen heb ik het maar zo gelaten, die waren ook mooi :')
Ik bestel er in ieder geval niet meer. Koop wel op evenementen of plan een dagje Arthur's of Rodeo Queen :D