Ervaringen met Huppa Ruitersport

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

hoefje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:45

heb vandaag eindelijk mn bestelling gehad

met een bit sleutelhanger als cadeautje voor het lange wachten :\

maar voor mij geen huppa meer

amy495

Re: Ervaringen met Huppa Ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 20:08

Ik heb ook wat besteld en zit nu al weken te wachten pff.....

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 10:10

Volgens de vorige pagina zitten er nieuwe eigenaren in. Zijn ze niet op vakantie ofzo?

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 21:30

Ik wacht nu al een maand op een bestelling. Heb wel een mailtje gehad dat het steeds niet geleverd is bij hun. Kan toch niet dit?
Ik vind dat een bestelling zonder voorraad niet eens moet kunnen.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 12:30

Jenny_S schreef:
Ik wacht nu al een maand op een bestelling. Heb wel een mailtje gehad dat het steeds niet geleverd is bij hun. Kan toch niet dit?
Ik vind dat een bestelling zonder voorraad niet eens moet kunnen.

Ik zou mijn geld terugvragen als ik jou was. :\

sunshines1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:03

Hier ook slechte ervaring. Producten teruggestuurd en nu 40 dagen later mijn geld nog niet terug. Ik bestel hier noooooit meer en raad het niemand aan!

Dkschrute

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:21

Ik probeer altijd naar ervaringen te zoeken online. Ook mis ik vaak de welbekende keurmerken. Zonder keurmerken waar ik besteld heb heb ik altijd problemen gehad. Misschien toeval...

judith__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:46

Voor zo ver ik gehoord heb, zit de ruitersport zaak dicht. In hoevere dit waar is weet ik niet.

Dkschrute

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:50

judith__ schreef:
Voor zo ver ik gehoord heb, zit de ruitersport zaak dicht. In hoevere dit waar is weet ik niet.

Raar zeg, ik weet het ook zo niet.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 10:45

De nieuwe eigenaar reageert hier ook niet meer... (op dit forum bedoel ik)

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 11:22

ze heeft me wel een pb gestuurd gister dat ze iets zou uitzoeken en daar is ze nu nog mee bezig denk ik :+

incredible90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 11:26

ik heb er vorig jaar een wintec zadel gekocht, ze reageerde goed op de mail en het zadel kwam netjes in een grote doos aan. was voor mij te ver om naar toe te rijden, dus ook een beetje een gok, maar toen waren het de laatste zadels die ze had en waren ze 40% goedkoper dan elders dus wat betreft prijs wel heel intressant

Huppa2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 13:51

Hallo Jenny
Jenny_S schreef:
ze heeft me wel een pb gestuurd gister dat ze iets zou uitzoeken en daar is ze nu nog mee bezig denk ik :+

Jazeker heb ik het uitgezocht sterker nog heeft een collega u gisteren ook beantwoord dat wij gezien iedere gemaakte afspraken met u dat de bestelling langer dan verwacht op zich laat wachten u toch liever wacht tot de bestelling er is, toch is besloten uw bestelling te annuleren gezien ik uit uw vragen op Bokt begrijp dat u hier na der hand toch niet zo tevreden mee bent.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 14:06

Sorry maar bovenstaande is niet waar en heb daar uiteraard bewijs van. Maar goed ik ga niemand hier zwart maken. Stort het geld maar terug.

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:10

Ik heb mijn bestelling ondanks dat ik wat huiverig was toch netjes gehad !
Het kwam helaas niet in 1 keer binnen, maar het tweede ding is na een tijdje ook netjes gekomen zonder extra verzendkosten.
Top +:)+

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 22:55

Ik wil eigenlijk gaan bestellen maar ik durf niet zo goed, mijn eerste ervaring was positief, maar nu ik dit weer lees weet ik het niet..

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 10:23

Zou ergens anders bestellen. Dan liever iets meer betalen en goede service.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 23:06

Ania schreef:
Ik wil eigenlijk gaan bestellen maar ik durf niet zo goed, mijn eerste ervaring was positief, maar nu ik dit weer lees weet ik het niet..

Bij twijfel zou ik het niet doen. :Y)

Oona

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 08:56

Ik heb een SLECHTE ervaring en zal er NOOIT meer iets bestellen en het iedereen ten sterkste afraden om daar te bestellen!
Ik wacht nu nog op mijn geld dat terug gestort moet worden.
Ik begin razend te worden eerlijk gezegd !!

Mattice

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 14:38

Ik heb begin september een tuig besteld bij huppa, op de site staat 5 tot 10 werkdagen wachten aangezien dit niet voorradig is. Opzicht begrijpelijk. Kreeg een 4 dagen later een mail dat het niet voorradig is en dat ik een 5 tot 10 werkdagen moet wachten. Ondertussen al 12 werkdagen na hun mail en nog geen pakket voor de deur.
Heb ze net een mail gestuurd of ze me even een update willen sturen waar het nu is.

*update* heb net een mail terug gekregen dat zij hem vandaag binnen krijgen en dat ze hem morgen versturen :D

x_MyChange_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 16:04

Dat huppa overgenomen zou zijn is dus helemaal niet waar dat is puur een verhaal om proberen hun naam te kunnen zuiveren!

Iedereen is dus gewaarschuwd bestel hier NIET

Rockefeller0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 21:21

Ooit laarzen besteld en kreeg ze maar niet thuis gestuurd. Even gebeld, bleek dat ze de laarzen niet meer op voorraad hadden en hadden mij hier niet over op de hoogte gehouden. Uiteindelijk wel netjes m'n geld terug gehad.

Oona

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 07:39

Ik heb nog steeds mijn geld NIET terug, ondanks de belofte dat ze dit met voorrang zouden laten geschieden. 4 dagen geleden nog gemaild, nog steeds geen antwoord ! Ik ben het KOTSBEU !

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 07:49

Al een paar goede ervaringen.
Ik was opzoek naar een blauwe cap en wilde de kleur zo precies mogelijk weten, dus even gebeld. Het was even druk oid dus er werd gevraagd of ze mij mochten terugbellen. Nog geen 10 minuten later werd ik gebeld, met de informatie over de cap. Uitgelegd dat ik hem graag voor het weekend wilde ivm concours. Snel geld overgemaakt en de volgende dag had ik de cap al binnen!

Later nog wat dingen besteld, het heeft bij mij nog niet langer dan twee dagen geduurd. Ik ben zeer tevreden over huppa!

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 08:30

Huppa2013 schreef:
Hallo Jenny
Jenny_S schreef:

Jazeker heb ik het uitgezocht sterker nog heeft een collega u gisteren ook beantwoord dat wij gezien iedere gemaakte afspraken met u dat de bestelling langer dan verwacht op zich laat wachten u toch liever wacht tot de bestelling er is, toch is besloten uw bestelling te annuleren gezien ik uit uw vragen op Bokt begrijp dat u hier na der hand toch niet zo tevreden mee bent.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Wat ontzettend slecht geschreven. Eén lange zin die eigenlijk zou moeten bestaan uit minimaal 4 zinnen, en de zin klopt ook nog eens voor geen meter. Als je zelf zo niet goed bent in zakelijk en netjes schrijven laat je berichten dan even nalezen of schrijven door een collega. Dit komt echt heel onprofessioneel over. Als ik zo antwoord zou krijgen op bijvoorbeeld een vraag over een product, zou mij dat bij voorbaat al tegenhouden om iets te bestellen.