Divoza ervaringen gevraagd.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:38

Divoza is altijd mijn standaardwinkel geweest. Prima service en ik kan daar altijd slagen. Ik ga er wel altijd heen, heb er nog nooit iets via internet besteld oid. Als ik jouw verhaal zo lees is de service alles behalve goed.. Erg vervelend!

orkaan

Re: Divoza bestelling...begin er niet aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 19:35

Ik wacht nog op een reactie op mijn email die ik vorige week had verstuurd....(snelheid kennen ze niet).

Heb nu een klacht lopen (Horseware Rhino binnen 2 weken dragen kapot (sluiting afgebroken) ben benieuwd hoe lang dat duurt voordat ik deken terug heb.

Omdat paard wel een deken nodig had heb ik ondertussen een Rambo gekocht........... duur grapjes

koetjeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 19:46

29 november ben ik bij divoza groot inkopen wezen doen :D
Ik had een hele boodschappen lijst van wat er moet worden aangekocht.
Het was toen een actie met stickertjes met korting die kon je overal op kon plakken, nou js niet bij alles maar wel bij veel.
Er zat een stickertje tussen van 25 % maar die was pas geldig vanaf 30 nov dus ik was net een dag te vroeg.
Nu dacht ik eigenlijk over een dag doen ze toch niet zo moeilijk.
Ik wilde een nieuw hoofdstel dacht 25% er af scheeld weer mooi.
Ja dacht je dat nee kreeg echt niet de 25 % korting, moest ik de volgende dag maar terug komen.
Nou helaas een dekje wat ik zocht en het hoofdstel waren niet op voorraad.
Zij daar bellen ja bij en anders filiaal wel, en het werd kosteloos naar me op gestuurd, rijdag moest het er toch wel zijn.
Nou nu een goede weer later, zijn de dekjes in aan aanbieding.
En had ik het hoofdsel beter op de site met de 25 % korting sticker kunnen kopen was ik mooi goedkoper uit geweest.
Heb nu nog niks in huis.
Gisteren gebeld hoofdstel was niet op voorraad, nou ze hebben note bene in de winkel gebeld en in zoetermeer hadden ze hem nog :7

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 19:52

ik heb eigenlijk wel goede ervaringen met divoza! Alleen 1 keer niet, 2 regendekens besteld en een hoefrasp (dekens waren op voorraad) krijg je alleen de hoefrasp binnen, en moeten de dekens van dat filiaal naar daar en daar gestuurd worden, heeft geloof ik 3 weken geduurd en heel veel belletjes...Verder ben ik wel tevreden over ze.

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 19:54

Ik heb nog nooit een probleem gehad met de bezorgservice, jammer dat het bij andere wel mis gaat.

Dientje_Yara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 22:46

Ik heb in oktober hoofdstel besteld en heb nog steeds niets ja mailtjes dat t een weekje later word grrrrr

heb wel de 25% korting gekregen waar ik eigenlijk buitenviel dit was de laatste x ze beloven nu voor de kerst binnen ben benieuwd

Disc0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 00:50

Hier altijd de bestellingen goed gegaan. Bestel er tegenwoordig wel weinig! Vind ze erg duur vergeleken met de andere 1001 webshops!

Mchll__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 13:17

@ Dientje_Yara om welk hoofdstel gaat het?

Ik heb ook nog een aantal artikelen waar ik al heel lang op wacht! :(

Dientje_Yara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 16:31

De rossner lak en voor mijn zusje de pagony

Echt een stelletje prutsers komen aanzetten met ja maar wij zijn afhankelijk van!

daar heb ik als klant van divoza niks mee te maken dat moeten hun zelf maar verhalen bij de leverancier
opnde site stond dat hij voorradig was en voor 12 uur besteld volgende dag in huis JAJA

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 20:55

ze moeten mij nog steeds bellen voorr het bestelde wintec zadel (inmiddels al bijn een half jaar geleden)tzal 6 weekjes duren .....

StefenFrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 20:56

Dientje_Yara schreef:
De rossner lak en voor mijn zusje de pagony

Echt een stelletje prutsers komen aanzetten met ja maar wij zijn afhankelijk van!

daar heb ik als klant van divoza niks mee te maken dat moeten hun zelf maar verhalen bij de leverancier
opnde site stond dat hij voorradig was en voor 12 uur besteld volgende dag in huis JAJA

Precies zoals ik ook al eerder aangaf, loze beloften!! Bah, zo irri!!
Gelijk heb je, jij hebt niks te maken met waar hun afhankelijk van zijn, op het moment dat hun aangeven 'voorradig' én 'voor 12 u besteld, volgende dag in huis' .. Ze moeten zich gewoon aan de afspraken houden!!

Dientje_Yara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 10:08

Ik wilde ook ern zadel gaan bestellen nou mij niet gezien

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 21:01

nou na deze reacties vanmorgen gelezen te hebben, heb ik toch de gok gewaagd en een lak hoofdstel besteld met dekortingscode en een uitrijdeken.. ben benieuwd of dit spul snel aankomt. was wel op voorraad dus we zullen zien..

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 11:52

heb voor t weekend daar een jas besteld, heb nog niets gehoord, stond bij, voor 12.00 uur bestellen volgende dag in huis, maar ik had om 14.00 uur besteld, ga er morgen even achteraan bellen als ik nog niets heb ontvangen, maar vanuit deze reacties betwijfel ik het...

edit:

heb net gebeld naar hun toe, en hun krijgen hem woensdag binnen van een ander filiaal, dus zou ik hem rond aankomende vrijdag binnen moeten hebben, ben benieuwd :D

BabetteDK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 18:18

Vrijdagavond bestelt, vandaag ontvangen (België). Enkel één product, kniekousen kingsland zitten er niet bij en komen pas eind december. Staat duidelijk vermeld.

Miekemuis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 18:19

Nuja, een zadel zou ik nooooit of te nimmer bij een webshop bestellen.. ik bestelde vorige week dinsdag 2 zadeldoeken en donderdag had ik ze in huis.. Geen problemen mee gehad. (is wel de 1ste keer dat ik via divoza iets koop)

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 20:19

Ik zou net iets bestellen bij divoza, nu twijfel ik toch. Voor het eerst via internet, want de winkel is te ver weg voor mij. 3 keer in de winkel geweest, erg tevreden over, was veel op voorraad en veel meer keuze dan andere ruitersportwinkels hier.

BenB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 20:29

Ik koop af en toe artikelen bij Divoza. Ik heb twee Eurostar rijbroeken gekocht (vrij hoog bedrag voor een rijbroek) en deze begonnen beide na een aantal keren dragen al te pillen. Ik moest de broek brengen en dan zou het probleem opgelost zijn. Het werd netjes afgehandeld. Ik heb een keer chaps gekocht van MH en deze gingen binnen aanzienlijke tijd stuk vanwege het dunne materiaal. Ik mocht de chaps laten beoordelen en uiteindelijk kon ik nieuwe uitzoeken.

Over het algemeen vind ik het een dure winkel. Ik koop er daarom alleen als er een aanbieding is of kortingsactie. Al is het alleen al vanwege de hoge verzendkosten.

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 14:29

en ik me maar af vragen of ik de enige was...
Dit ismijn verhaal:

Ik heb 4 weken geleden een broek gekocht zat een gaatje in toen ik hem aan trok dus ik gelijk terug was 2 dagen later..

Kom ik in de winkel ik de broek laten zien nee ja dat hoorde inderdaad niet nou er zou naar gekeken worden en dan kon ik hem weer halen..
gezien het een eeuwigheid duurde ik maar is gebeld..
Broek kwijt omdat ik geen klante pas heb.
Hun zoeken ja broek was terecht en zou van uit de reparatie centrum naar de winkel gestuurd worden en dan naar mij prima ik gewacht weer een week verder nog geen broek ik weer gebeld hij zou nu naar m'n huis gestuurd worden maar 2 weken later heb ik nog steeds geen broek.
heb maandag gebeld en hij zou aangemeld zijn bij TNT nou hij is hier nog steeds niet hoor!!!!!!!!

onder tussen ik toch maar gedacht dat het een foutje was ach kan gebeuren..
Ik een Bucas deken besteld die net een paar dagen in de actie was geloof 4 dagen.
ik besteelde een maatje 205 maar kreeg de pop up dat deze uit verkocht was..
Ik alles weg geklikt en s'avonds dacht ik ach ik bestel de 195 gewoon en dan wissel ik de dekens van mijn paarden wel om..
prima ik gedaan geen pop up niks hij zou de volgende werk dag geleverd worden.
Wordt ik gemailt sorry alles is uit verkocht ik gebeld met die dame wanneer weer geleverd werd helaas pas 2a3 weken later..

Ik baalde enorm en kon dan in ruil daar voor in de winkel een ander deken zoeken en dan kreeg ik of geld terug of ik meost bij betalen.
Ik vertelde de dame dat ik dan naar heter ging of ze daar niet nog zo een maat hadden maar nee hoor die was echt nergens meer ook niet op de demo rekken.
Kom ik bij de winkel hangt daar een jawel Bucas deken maat 195...

Nou nu wordt ik gek hoor..

Is dit gewoon dikke pech of zijn jullie ervaringen ook niet goed??

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 14:42

Ik kocht daar een keer een deken en ja hoor, ik kreeg de verkeerde maat opgestuurd. Sorry maar dat iemand iets fout kan doen begrijp ik maar laat dan iemand anders nog even de bestelling controleren.

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 14:58

Wil ik net bellen dat het wel erg lang duurt gaat op het moment dat mevrouw op neemt de deur bel..

Een meneer met een paketje van divoza...
En ja hoor het is eindelijk de broek!

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 17:16

ik heb zaterdagavond wat besteld en kreeg het gisteren al binnen, dus ik ben tevreden.

_Woodstock

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 17:28

japielover schreef:
Wil ik net bellen dat het wel erg lang duurt gaat op het moment dat mevrouw op neemt de deur bel..

Een meneer met een paketje van divoza...
En ja hoor het is eindelijk de broek!

Dat is wel heel fijn :)

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 16:26

ik had 2 weken geleden jas besteld, begin deze week gebeld wanneer ik hem binnen zou hebben, ''Ja mevrouw, u heeft hem vrijdag ochtend binnen'' okee bedankt.. vandaag weer gebeld, '' Nee, hij moet nog vanuit een ander filiaal komen, nee uiterlijk donderdag heeft u hem binnen hoor'' kijk ik net op de site, staat hij er niet meer, dus ik weer bellen hoe dat zat, want op hyves staat ie er wel bij mij bovenaan.. '' nee mevrouw, u heeft de laatste besteld, en deze jas gaat eruit, u heeft hem uiterlijk donderdag binnen''

nou ben benieuwd of dat zo is, heb ze direct gezegd, mocht ik hem donderdag niet binnen hebben, volgt er een klacht, want hier houd ik niet van!.. bah..

Dientje_Yara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 20:30

T ergste is dat ze niet eerlijk zijn
ze geven je elke keer een datum om je koest te houden, zeg gewoon waar het op staat en wees eerlijk tegen je klanten