Angeline1990 schreef:Soms heb ik alleen een beetje ruimte gebrek , daarom ben ik ook veel steekwoorden gaan gebruiken.
Doe ik ook
Heb 'm voor kerst gekregen van m'n zusje. Zat ook heel erg te twijfelen, en het is gewoon iets wat ik wel graag wil maar niet snel voor mezelf zou kopen. Was ook erg blij dat ik 'm kreeg
Het is heel handig, zeker als je de dingen kritisch bekijkt. Ik kom er nu dus achter dat mijn eigen conditie zodanig slecht is dat als ik moe wordt, eigenlijk maar beter kan stoppen met rijden. Ik kan mijn paard dan niet de juist hulpen meer geven om het goed bij elkaar te houden en dan valt hij uit elkaar of op de voorhand en ga ik veel te veel met m'n handen doen.
Daarbij moet ik nu dus wel helaas heel hard gaan werken aan mijn conditie

Analyse tot nu toe is dat mijn paard echt wel vorderingen boekt (omdat je ook consequenter bezig bent en echt de oefeningen beter gaat af stemmen), maar ik een beetje bij hetzelfde probleem blijf hangen... conditie...
(Lekker confronterend.)
in het begin veel gebruikt en ik vond het heel handig iederen training/lessen, mijn huiswerk op schrijven wat ik echt moest gaan oefenen, wat er fout ging en wat er juist goed ging, wedstrijd uitslagen en het commentaar, altijd handig als je het na een tijdje overzichtelijk weer terug leest erg leuk