https://picasaweb.google.com/staljansenvandenhout/KWPNZidane7Jaar164mRuinVanScandicXJazzXBalzflug#5533059441595381618
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blabla1980 schreef:Ach weet je wat het is. Over elk groter bedrijf vindt je mensen met slechte en mensen met goede ervaringen. Zo gaat dat nou eenmaal
Je kunt altijd pech hebben. Dat wilt niet meteen zeggen dat het een slecht bedrijf is.
splenius schreef:Toevallig gisteren wezen kijken naar paarden samen met een vriendin zij zoekt een paard.
Meeste paarden die op de site staan zijn er niet meer.
En wat er stond had opeens wel een erg hoge prijs.
Dirk is altijd aardig en kan zeer goed praten wat je maar wilt alles is bespreekbaar.
Maar de kwaliteit paarden die er nu staan is niet echt veel.
Zeer weinig paarden die echt eruit springen.
En de foto's van de paarden zijn altijd erg mooi en paarden lopen daarop ook erg goed
maar in het echt zijn de paarden totaal anders.
Dus wij gaan er niet meer terug. Koop dan liever bij een fokker of 1ste eigenaar een paard
Sammyoo schreef:Een stukje terug heb ik iets over Velona geschreven. M'n dochter heeft 3 jaar geleden haar een paar keer geprobeerd toen ze elders te koop stond. Ik vond het een erg leuk dier, maar m'n dochter miste de klik. Ze was braaf, toen nog niet helemaal rustig in de aanleuning, leuk voorbeengebruik in draf, matige galop, goed springen, leuk papier, piephak, liep loepzuiver op het harde. Dat is wat ik er nog van weet.