Jansen van den Hout goede handelsstal?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sarah25

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 21:43

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 21:43

En die W rodie dan? Dat lijkt me wel een leuk peerd maarja van een foto weet je t ook niet

Sarah25

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 21:47

Daar had ik ook na gevraagd, de meid zelf heeft er nog niet op gezeten maar ze heeft hem zien lopen erg braaf, zelfde verhaal bei Bernadine!

Jessie1991

Re: Jansen van den Hout goede handelsstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 22:33

ben wel eens bij JvH geweest :) Goeie service! Heb me westernzadeltje daar gekocht mocht hem mee nemen om uit te proberen en een maand later belde dirk op of hij mij beviel :)
en ik mocht het geld overmaken ideaal!

en dees ben jij dees van layla?:)

dees21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 09:43

Heey Jessie1991,

Dees van laila ja :) hoe i shet daar??

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 09:51

Zag het topic toevallig weer voorbij komen, had volgens mij al verteld hoe blij ik was met mijn paardje die ik daar vandaan had...
Helaas heb ik hem terug moeten brengen ivm een losse hoefwand en ben toen weer onwijs netjes behandeld en een week later had ik ook netjes mijn geld weer terug! En dat ruim 3 maanden later!
Zou er zo weer heen gaan! :) echt een aanrader!

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 10:55

Ach weet je wat het is. Over elk groter bedrijf vindt je mensen met slechte en mensen met goede ervaringen. Zo gaat dat nou eenmaal ;)
Je kunt altijd pech hebben. Dat wilt niet meteen zeggen dat het een slecht bedrijf is.

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 11:00

Blabla1980 schreef:
Ach weet je wat het is. Over elk groter bedrijf vindt je mensen met slechte en mensen met goede ervaringen. Zo gaat dat nou eenmaal ;)
Je kunt altijd pech hebben. Dat wilt niet meteen zeggen dat het een slecht bedrijf is.

Dat is zeker zo! maar oomdat je vaak alleen de slechte verhalen hoort, vond ik het wel even fijn om er ook een
positief bericht over te plaatsen :)

splenius

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 11:17

Toevallig gisteren wezen kijken naar paarden samen met een vriendin zij zoekt een paard.
Meeste paarden die op de site staan zijn er niet meer.
En wat er stond had opeens wel een erg hoge prijs.
Dirk is altijd aardig en kan zeer goed praten wat je maar wilt alles is bespreekbaar.
Maar de kwaliteit paarden die er nu staan is niet echt veel.
Zeer weinig paarden die echt eruit springen.
En de foto's van de paarden zijn altijd erg mooi en paarden lopen daarop ook erg goed
maar in het echt zijn de paarden totaal anders.

Dus wij gaan er niet meer terug. Koop dan liever bij een fokker of 1ste eigenaar een paard

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 11:24

splenius schreef:
Toevallig gisteren wezen kijken naar paarden samen met een vriendin zij zoekt een paard.
Meeste paarden die op de site staan zijn er niet meer.
En wat er stond had opeens wel een erg hoge prijs.
Dirk is altijd aardig en kan zeer goed praten wat je maar wilt alles is bespreekbaar.
Maar de kwaliteit paarden die er nu staan is niet echt veel.
Zeer weinig paarden die echt eruit springen.
En de foto's van de paarden zijn altijd erg mooi en paarden lopen daarop ook erg goed
maar in het echt zijn de paarden totaal anders.

Dus wij gaan er niet meer terug. Koop dan liever bij een fokker of 1ste eigenaar een paard

Tsjaaa, als jij je paard zou verkopen zet je toch ook geen foto's erbij waar je paard onvoordeling opstaat of niet mooi op loopt?
Das nou eenmaal hoe het werkt....

Sarah25

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 13:28

Ik denk dat over de prijs vast wel wat te handelen valt? Als je uiteindelijk helemaal voor dat paard wilt gaan en hij wil hem of haar snel weg hebben..

kylah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 13:36

Als iemand weet waar C..... is heen gegaan ( 4 jarige bruine ruin van VDL Prestige) hoor ik het graag...

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 18:05

MarjanB schreef:
moet je +316 10 70 14 74 bellen ;) met landencode en zonder de 0 succes!

Met dit nummer lukt het nog steeds niet ? :?
Vind het echt raar..

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 18:26

Hmm dan weet ik t ook niet meer....

Obvious

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 18:35

ZarcoTje schreef:
MarjanB schreef:
moet je +316 10 70 14 74 bellen ;) met landencode en zonder de 0 succes!

Met dit nummer lukt het nog steeds niet ? :?
Vind het echt raar..

0031610701474

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 18:51

Bedankt Obvious, ik zal morgen dan nog eens proberen te bellen want ik ga morgen naar een paard kijken, als die niets wordt zal ik nog eens bij JvdH proberen :)

Obvious

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 18:59

weet iemand wat van paar velona af? Klinkt ook wel goed en braaf.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 21:25

:D die vind ik wel leuk ;)

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 21:28

Over prijzen, als ik weet dat er klanten komen die veel te besteden hebben zou ik als handelaar mijn vraagprijzen ook aanpassen. :))

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 21:37

Een stukje terug heb ik iets over Velona geschreven. M'n dochter heeft 3 jaar geleden haar een paar keer geprobeerd toen ze elders te koop stond. Ik vond het een erg leuk dier, maar m'n dochter miste de klik. Ze was braaf, toen nog niet helemaal rustig in de aanleuning, leuk voorbeengebruik in draf, matige galop, goed springen, leuk papier, piephak, liep loepzuiver op het harde. Dat is wat ik er nog van weet.

Sarah25

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 23:27

Sammyoo schreef:
Een stukje terug heb ik iets over Velona geschreven. M'n dochter heeft 3 jaar geleden haar een paar keer geprobeerd toen ze elders te koop stond. Ik vond het een erg leuk dier, maar m'n dochter miste de klik. Ze was braaf, toen nog niet helemaal rustig in de aanleuning, leuk voorbeengebruik in draf, matige galop, goed springen, leuk papier, piephak, liep loepzuiver op het harde. Dat is wat ik er nog van weet.

Wij willen haar zeker gaan proberen, mijn vader heeft een kijkje op de site genomen en vond het wel een leuk dier.
Ik heb morgen een afspraak in de buurd, als ik verder nog niks vind gaan we volgend weekend of heel misschien vrijdag (ligt eraan of mijn vader zin heeft want hij heeft het erg druk dit weekend).

Sarah25

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 21:28

Ik was vandaag bij een paard kijken.
Het was een 6 jarige merrie super braaf, ik reed er zo mee weg en verder ook een heel lief paard erg aanhankelijk en makkelijk te rijden.
Het einige wat me een beetje tegen viel, ze word bijna 7 en kan alleen nog maar stap draf galop en dat was het.
De aanleuning was niet constant, ze gooide haar hoofd vaak omhoog en ze was niet echt goed aan de hulpen.
Er is ook niet veel met haar gedaan dus opzich is dat wel logisch, ze stond een jaar geleden nog op het land.
En ja de prijs, 3.500 euro..
Mijn vader wil heel misschien nog vrijdag naar JvdH maar dan moeten we ook het beste meteen de trailer mee nemen of niet? Anders moeten we weer terug.. word dan 12 uur rijden!
En dan kan het wel een week duuren voordat we terug kunnen, dan is het paardje dat wij leuk vinden misschien al weer weg?

Sarah25

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 21:32

Ookal is het niet echt on-topic, maar vinden jullie de prijs goed? Voor een 6, bijna 7 jarige merrie waar alleen nog maar stap draf galop en een onconstante aanleuning opzit? verder goed papier en braaf?
Zou ik bij JvdH iets beter voor die prijs kunnen krijgen, een beter doorgereden paard?
:?

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 21:39

Tja lastig te zeggen zo maar ik vind dat als een paard echt heel erg braaf is en fijn loopt wil ik er wel wat voor betalen.. Denk dat je ziezo geluk moet hebben om echt een paard te vinden waar alle knopjes opzitten die jij precies vanaf het begin weet te vinden. Voordeel bij JVDH is dat je een proefperiode kan krijgen en dr dan vanzelf achter kan komen zonder er gelijk aan vast te zitten

Maar t blijft gewoon zoeken en proberen

Sarah25

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 23:27

Ja ik ga er nog eens heen, ik had echt wel een klik! Opzich is het niet erg dat ze pas met 5 is ingereden, ze heeft in ieder geval tijd gehad om te groeien etc.
Ze liep inderdaad wel erg goed en braaf, misschien valt er nog over de prijs te praten :)
Alsnog wil ik wel eens graag bij JvdH kijken..