Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marije_jiplover schreef:Maar die bestaat niet.
Want de een wil volpension, de ander wil graag alles zelf doen.
De een wil grote kuddes, de ander kleine groepjes.
En ik heb ook serieus stalgenoten die hun paard als 't regent helemaal niet buiten doen, of de hele winter niet langer dan max een uur per dag. Want stel je voor dat ze 't koud krijgen of nat worden...
Dus het is gewoon niet mogelijk om een stal te faciliteren waarin elke paardenhouder en elk paard past.
Shalimar schreef:Ik kan je alvast zeggen dat op sam's stal de stallen erg vies zijn en héél dun laagje strooisel. Gaat de meeste mensen hier niet bekoren.
Loilse Broek staan ze veel binnen in de winter, weinig hooi, vieze stallen.
Enkhoeve zit nog wel vrij veel doorloop in dus het loont de moeite om daarop te investeren als het concept je wat lijkt.
Hoog Helbergen weinig buiten bij minder weer en veel kinderlesjes die voorgaan op de rest, amper uitrij mogelijkheden.
Shalimar schreef:Ik hoorde trouwens via via dat stal Van Loenen in Arnhem Schaarsbergen er per 1 oktober mee ophoudt. Dat zou dan nog meer druk geven op de regio
Bij Meerenbroek is toch niet zo veel weidegang of heb ik dat verkeerd begrepen?
Lauriannnn schreef:Iemand die ik ken staat bij Meerenbroek en zie ze daar dagelijks nog buiten staan.
Loilse broek staat mijn paard altijd dik in stro en schone stal. En hooi lijkt weinig maar als ik het uitschud vanaf de plak heeft ze een grote berg voordroog waar ze wel lang mee doet.
Lauriannnn schreef:Iemand die ik ken staat bij Meerenbroek en zie ze daar dagelijks nog buiten staan.
Loilse broek staat mijn paard altijd dik in stro en schone stal. En hooi lijkt weinig maar als ik het uitschud vanaf de plak heeft ze een grote berg voordroog waar ze wel lang mee doet.
upendo schreef:Lauriannnn schreef:Iemand die ik ken staat bij Meerenbroek en zie ze daar dagelijks nog buiten staan.
Meerenbroek staan ze een paar uurtjes buiten, het wordt allemaal gewisseld om de paar uur.
DonDon schreef:Ik sta bijna een jaar bij pensionstal zevenaar en ben tot op de dag van vandaag zeer tevreden. Ze staan daar overdag nog de hele dag buiten. Maak niet uit wat voor een weer het is. Dat vind ik zo fijn ook omdat Don pas 3,5 is. Plus het zijn kleine groepjes. Alles gaat met rust en regelmaat. Dus ja deze stal voldoet voor bijna 100% aan mijn wensen. Alleen een binnenbak mis ik maar dat is luxe. Hiervoor ga ik deze stal niet opgeven. Don is gelukkig dus dan is het baasje ook gelukkig! Plus het zijn allemaal lieve leuke mensen die er staan. Net als de eigenaren