Stalling regio Arnhem

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 11:40

Hommage schreef:
Daihyo schreef:
Maar 6 is toch geen grote groep? Ik zeg nergens apart, alleen geen grote groepen. Ik vind 6 een mooi aantal. Wel een kudde, maar niet zo groot. En blubber is het volgens mij overal momenteel, tenzij je zand hebt :=

Ik vind het niet groot persoonlijk nee. Maar wel wanneer het je verplicht wordt ondanks dat je paard in elkaar gemept wordt in desbetreffende groep :) blubber is enkel omdat de weitjes die je mag afzetten ivm blessures postzegel maat hebben... En die van mij heeft dus een blessure door een paard uit die kudde.

Ja dat is ***. Ik heb ook die ervaring recent op mogen doen, maar dan op een andere stal :x
Daarom ben ik ook in korte tijd 2x verhuisd.
Worden ze bij jullie wel bijgevoerd op de wei of dat niet?

Hommage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 11:49

Daihyo schreef:
Ja dat is ***. Ik heb ook die ervaring recent op mogen doen, maar dan op een andere stal :x
Daarom ben ik ook in korte tijd 2x verhuisd.
Worden ze bij jullie wel bijgevoerd op de wei of dat niet?

Ja drama is het. Ik ben helaas wel ontevreden daar op stal nu. Heb er vanaf 2009 ook gestaan en toen was de hele sfeer en hoe alles geregeld was toch wel heel anders. Valt me nu helaas erg tegen.

Bijvoeren wordt niet gedaan. Kun je wel zelf doen natuurlijk, maar in de kudde is dat weer lastiger omdat iedereen daar anders over denkt en veel mensen ander ruwvoer voeren.

Daihyo

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 11:51

Oh ja, jullie moeten ook zelf je ruwvoer regelen. Lastig is dat, zeker als je ziet dat je paard dat nodig heeft.
En toegang tot ruwvoer (of dat nu gras is of hooi) op de wei vind ik wel essentieel :j

Hommage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 11:56

Daihyo schreef:
Oh ja, jullie moeten ook zelf je ruwvoer regelen. Lastig is dat, zeker als je ziet dat je paard dat nodig heeft.
En toegang tot ruwvoer (of dat nu gras is of hooi) op de wei vind ik wel essentieel :j

Ik ook. Dus ergens wel blij met mn postzegel nu. Dan heeft ze in ieder geval eten. Ruwvoer is inderdaad een gehannes geworden nu.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 11:57

Als ik het zo lees moet ik blij zijn dat mijn paard helemaal op haar plekje is. Heeft wel een half jaar geduurd, maar we hebben goed kunnen doorzetten. Perfect is het niet maar daar ben ik ook niet naar op zoek. Maar alles wat minder is heeft geen grote invloed op mijn paard gelukkig. Ik hoop dat ze nog lang gelukkig is daar, zodat ik jullie zoektocht niet hoef door te maken..

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 11:59

Ja kan ik me helemaal voorstellen Macs. Ik hoop het ook nu. Ben wel klaar met alle stress van paard in elkaar gemept zien worden, geblesseerd, verhuizen, modder, kliniek, weer verhuizen %)
Hoop dat ik nu een plekje heb gevonden waar we allemaal oud kunnen worden :j

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 14:39

Ik heb sowieso wel beetje het idee dat stallen momenteel meer paarden aannemen dan eigenlijk zou kunnen obv faciliteiten en weide ed. Omdat er zoveel vraag is in deze regio :\

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 14:43

Er zijn volgens mij vanwege het aantal stallen dat gesloten is of gaat sluiten ook behoorlijk wat aanvragen van mensen die anders geen stal meer hebben

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 14:46

Binsbergen vind ik ook iffy, je weet niet wanneer de eigenaar er mee stopt.

Wij staan nu op een stal in omgeving Deventer. De rest moesten we teveel concessies doen.

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 14:48

Joki schreef:
Er zijn volgens mij vanwege het aantal stallen dat gesloten is of gaat sluiten ook behoorlijk wat aanvragen van mensen die anders geen stal meer hebben

Ja dat zeg ik :+ :D

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 15:06

Ik rij nu 35km enkele reis naar mn paard.
Dat is ver, maar wel te doen omdat ze prima verzorgd wordt. Ik ga 4x tot 5x per week. Rondom Arnhem is t inderdaad vreselijk lastig.

Ik zag vandaag dat JP horses in Zelhem 4 stallen bijgebouwd en beschikbaar heeft.
Wellicht kan dat wat zijn voor iemand die zoekt.

Mijn staleigenaar wordt nog steeds heel veel gebeld voor stalling. Volgens mij als ie 40 stallen extra had, kreeg hij ze ook vol. Echt vervelend dat t zo moeilijk is om een fijn adres voor je paard te vinden.

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 20:25

boemel schreef:
Dat is ver, maar wel te doen omdat ze prima verzorgd wordt. Ik ga 4x tot 5x per week. Rondom Arnhem is t inderdaad vreselijk lastig.

Ik zag vandaag dat JP horses in Zelhem 4 stallen bijgebouwd en beschikbaar heeft.

Mijn staleigenaar wordt nog steeds heel veel gebeld voor stalling. Volgens mij als ie 40 stallen extra had, kreeg hij ze ook vol. Echt vervelend dat t zo moeilijk is om een fijn adres voor je paard te vinden.

Snap ik wel :D Ik pleit zelf voor 24/7 buiten, maar als mijne 's nachts om wat voor reden binnen zou moeten staan zou ik geen seconde nadenken en weer teruggaan naar waar jouw knapperd staat. Was toen al een wachtlijst, een jaar of 10 geleden.

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 20:40

Mandarijn12 schreef:
boemel schreef:

Snap ik wel :D Ik pleit zelf voor 24/7 buiten, maar als mijne 's nachts om wat voor reden binnen zou moeten staan zou ik geen seconde nadenken en weer teruggaan naar waar jouw knapperd staat. Was toen al een wachtlijst, een jaar of 10 geleden.

Ja, altijd al een geliefd adres geweest.
En toch verwacht ik in April/Mei mijn plekje vrij te geven.

Dan mogen de merries samen aan huis komen.
24/7 buiten, maar wel zelf op stal kunnen staan als ze dat willen. :o

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 22:11

Over welke stal hebben we het ook alweer? :)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 22:22

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 22:47

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 23:21

boemel schreef:
Ja, altijd al een geliefd adres geweest.
En toch verwacht ik in April/Mei mijn plekje vrij te geven.

Dan mogen de merries samen aan huis komen.
24/7 buiten, maar wel zelf op stal kunnen staan als ze dat willen. :o

Ooooo heerlijk! Genieten!

@ Nikass: pensionstal in Gaanderen. Ben ff de naam kwijt.

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 00:18

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 00:20

Nikass schreef:
upendo schreef:

Ja klopt.
Is er wel netjes en volgens mij is de verzorging wel goed. Alleen de locatie is niet zo fijn, direct aan de snelweg.

Het is een prachtige locatie met alle super fijne faciliteiten. Helaas was de verzorging veel minder. Er werd helaas veel beloofd, zoals onbeperkt ruwvoer. Dit was echter niet het geval. Ik heb er 1,5 jaar gestaan. Qua faceliteiten echt top, maar de basis verzorging helaas niet.

Noahh_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 00:41

Hoi,

Heeft iemand ervaring met stal t Meerenbroek?
Ik kan geen internetpagina vinden met meer info. Iemand toevallig meer info voor mij?

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 07:42

Noahh_h schreef:
Hoi,

Ik kan geen internetpagina vinden met meer info. Iemand toevallig meer info voor mij?

Daar zit sinds dit jaar een nieuwe eigenaar op, die aan de faciliteiten veel verbeterd heeft.

Ik stond daar jaren geleden. Ze hebben een ruime binnenbak en 2 buitenrijbanen. Sfeer was toendertijd erg leuk.
Makkelijk aan te reizen vanuit Arnhem.

Er is niet mega veel land bij en de paddocks zijn erg klein. Ik zou dus langsgaan en me goed laten informeren over de tijden dat je paard naar buiten gaat en hoeveel ruimte je paard krijgt.

De locatie is tevens wedstrijdlocatie en je kunt er ook oefenparcoursen doen.

Op Facebook vindt je wel het een en ander.
Qua prijs dacht ik eur 350/ eur 375, maar weet dat niet zeker.

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 07:46

Pension en africhtingstal stal 't Meerenbroek heeft nog stallen vrij.

Zoekt u stalling voor uw paard met dagelijkse weidegang, waar 3 keer daags ruwvoer word gevoerd en 2 keer brok. Dan ben je bij ons op het juiste adres.

Er is tevens ook nog plek voor zadelmak maken of door rijden van uw paard.

Meer weten bel gerust: 0613586668 Thijs Meijer

Dit staat op de FB site van t Meerenbroek

daantje31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 08:15

Iemand ervaringen met j&p horses in Zelhem?

Liebje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 09:30

Noahh_h schreef:
Hoi,

Als je wat info wilt mag je mij wel pb doen, ik sta daar sinds juli.

Volgens mij op dit moment geen pensionstalling vrij, helemaal zeker weten doe ik dat niet

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 10:05

Je mag mij ook wel pb doen. Wij hebben er een maand gestaan. Meerenbroek..