Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EmptyWords schreef:Ik heb echt zo'n geluk gehad. Toen ik mn paard kocht nooit over nagedacht, maar ik heb dot alles. Bos, buitenbak, (nu nog) en binnenbak en onbeperkt hooi. Willen we in de wei voeren, prima. Hooi in een hooinet? Ook goed.
Maarrrrr.... geen volpension. De paarden krijgen hun ontbijt en de rest moeten we zelf doen
Britt1 schreef:Als 24/7 buiten of nacht op stal volgens je wens is, dan kan ik de Mariahoeve in Renkum aanraden. Volgens mij is er ook nog plek.
MarjanB schreef:Britt1 schreef:Als 24/7 buiten of nacht op stal volgens je wens is, dan kan ik de Mariahoeve in Renkum aanraden. Volgens mij is er ook nog plek.
Ik hoor daar nog zoveel wisselende verhalen over. Mensen die ik ken die er nu een half jaar staan zijn tevreden maar mensen die het van eerder kennen waarschuwen me. En dat houd me tegen..
Britt1 schreef:MarjanB schreef:
Ik hoor daar nog zoveel wisselende verhalen over. Mensen die ik ken die er nu een half jaar staan zijn tevreden maar mensen die het van eerder kennen waarschuwen me. En dat houd me tegen..
Ik sta er zelf. Heb heel wat stallen gezien en meegemaakt sinds ik paarden heb. Kan echt niet bedenken wat er niet goed is aan deze plek. Het moet wel bij je paard passen.
Daihyo schreef:Binnen en buiten zetten wordt gedaan en ze staan niet in grote groepen. Tenminste, vorige week nog niet.
Daihyo schreef:Maar 6 is toch geen grote groep? Ik zeg nergens apart, alleen geen grote groepen. Ik vind 6 een mooi aantal. Wel een kudde, maar niet zo groot. En blubber is het volgens mij overal momenteel, tenzij je zand hebt
Daihyo schreef:Maar 6 is toch geen grote groep? Ik zeg nergens apart, alleen geen grote groepen. Ik vind 6 een mooi aantal. Wel een kudde, maar niet zo groot. En blubber is het volgens mij overal momenteel, tenzij je zand hebt