)?! maar goed hoop dat t nu wel goed komt voor jullie en t blijft wel een erg slechte zaak! maar waarom ik wel een mail(s) terug kreeg en anderen niet, vindt ik ook apart! dat t mailadres t tijdelijk niet zou hebben gedaan... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)?! maar goed hoop dat t nu wel goed komt voor jullie en t blijft wel een erg slechte zaak! maar waarom ik wel een mail(s) terug kreeg en anderen niet, vindt ik ook apart! dat t mailadres t tijdelijk niet zou hebben gedaan...
mailhorse schreef:Ik heb helaas nog steeds nisk gehoord

zat dus ik ben gaan bellen niks nam niemand op ik heb wel zeker 10 mailtjes gestuurd met bedreigingen erin vanalles en jahoor uit eindelijk kreeg ik mail dat volgende week me spullen komen dan kwamen ze bij haar binnen en dan zou ze ze naar mij sturen ik heb om me geld trug gevraagt en dat ik dezelfde dag me geld op me rekening wouw zien en inderdaad me geld stond er op
was super blij 1 ding is zeker bij haar bestel ik nooit meer wat dus ik raad het ook iedereen af om bij paard en pony wat te bestellen