[GZ] Enthousiaste fotografes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Joyce_

Re: [GZ] Enthousiaste fotografes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-08 10:51

QuintyKelly schreef:
Ik meldt me niet aan maar weet wel een erg leuk evenement.
De Farm and Country Fair.
Hier zijn niet alleen paarden maar ook tractors en Heel veel boerderijdieren.
Maar de meeste shows zijn paardenshows.
http://www.countryfair.nl/

Bedankt voor de tip, daar moeten we het zeker van hebben, mensen die ons tippen/vragen op bepaalde evenementen!

Ik ben ondertussen bezig met kijken naar grote outdoorevenementen, dus als iemand verder nog denkt van "ja, hier in de buurt is elk jaar ook wat groots", hoor ik het weer graag Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 10:57

In augustus is hier in Opmeer (kop Noord Holland) altijd een geweldige landbouwdag, veel paardenshows, maar ook andere dieren. Weet niet wanneer hij dit jaar is, (iig in augustus) maar zeker een aanrader! Lachen Site kan ik zo even snel niet vinden. Vervoer vanaf treinstation zou ik misschien wel kunnen regelen. Is het goed als je de foto's die je zelf maakt op evenementen óok op je eigen website zet? Lachen

Erg leuk dat ik mee mag doen! Haha! Namen ben ik niet zo goed in. Nagelbijten / Gniffelen

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-08 11:02

Paoline: Graag zelfs, de foto's op twee sites! Lachen En natuurlijk is het geen probleem om op je eigen site een linkje te plaatsen naar 'dé' site *hint* Schijnheilig Maar dat is allemaal zorg voor later! Wordt door Jody en mij ook allemaal opgeschreven, dus binnekort kunnen jullie een lijst met ideeën, richtlijnen, 'regels' en tips verwachten Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 11:07

Haha oke, mooi zo. Haha! Ben erg benieuwd! Ik fotografeer ook niet in binnenbakken, heb (nog) geen lichtsterke lens, dus zo'n bak is echt al snel te donker helaas. Ben benieuwd of er outdoorevenementen georganiseerd worden rond deze tijd van het jaar Nagelbijten / Gniffelen

Zijn hier toevallig nog mensen die zaterdag naar Jumping Amsterdam gaan? Haha! Ik ga heen, maar neem m'n camera niet mee, weet toch dat het daar niet gaat lukken en om nou van 10 tot 10 met zo'n tas te zeulen is ook niet super, daarbij ben ik bang dattie gejat wordt. Knipoog

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-08 11:11

Rond deze tijd van het jaar niet nee, eind maart, begin april begint het een beetje te komen, dus nog twee maandjes wachten (en regelen).

Maar, er valt nog genoeg te doen, tegen die tijd zou het mooi zijn als iedereen weet wat er een beetje verwacht wordt, wie geinteresseerd is in welke evenementen. En wie weet ook al de website klaar, er valt gelukkig nog een hoop te doen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 11:15

Haha ja dat is waar. Ja Komt goed. Haha!

QuintyKelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 11:35

Hier even een filmpje over de Country fair kunnen jullie zien hoe het er ongeveer uitziet:
http://nl.youtube.com/watch?v=ai95Tqt6vUU .
Er gaat grotendeels over landleven maar dat komt omdat hun dit filmpje hebben gemaakt.

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 11:36

Bedenk wel dat je voor de Country Fair entree moet betalen, en zo groot vond ik de andere shows niet Knipoog

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-08 11:39

En, het is wel de bedoeling dat er ook daadwerkelijk foto's verkocht gaan worden, en ik weet niet hoeveel interesse er van boeren is voor een foto van hun tractor Knipoog
Maar tips kunnen altijd, heel graag en heel fijn zelfs! Ik zet alles gewoon in een bestandje, en dan bespreken we later wat te doen is Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 11:41

Oja, voor de landbouwdag moet je ook betalen, ik geloof 12 euro. Er zijn genoeg deelnemers voor het springen, dus ik denk dat als we goede reclame maken we voor dat evenement wel foto's kunnen verkopen. Lachen Maar dat is nog zo ver weg. Haha!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 11:44

Ik weet niet of mijn aanmelding al gezien was. Foto´s van paarden zijn nu wel te zien op de site. Ik blijf even meelezen. Laat het me even weten of jullie iets aan mij hebben of niet.

Ziva

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 11:51

ikheb dit aan een vriendin laten zien die fotografie doet. Email en ad doorgegeven:)

QuintyKelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 12:01

Kaisa schreef:
Bedenk wel dat je voor de Country Fair entree moet betalen, en zo groot vond ik de andere shows niet Knipoog

Ligt eraan wat jij groot vindt ik vindt de shows altijd best groot in de 6 jaar die ik gezien heb.
Maar niet iedereen vindt shows groot .
Tractors ..... je hebt een specaaile kant van je kuint ook aan de kant van de dieren blijven.. Knipoog
Het entree heb je gelijk in misschien dat je iets zou kunnen regelen dat je als standhouder wordt gezien ...
Maar het is alleen maar een Tip !

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-08 12:10

verography schreef:
Ik weet niet of mijn aanmelding al gezien was. Foto´s van paarden zijn nu wel te zien op de site. Ik blijf even meelezen. Laat het me even weten of jullie iets aan mij hebben of niet.

Bedankt voor de herinnering, en sorry voor de late reactie. 't is allemaal even 'schrikken' eigenlijk, voor me, haha, dat er zóveel mensen zijn die meteen enthousiast zijn! Ontzettend leuk natuurlijk, maar het blijkt wel meteen dat het veel werk en organisatorisch gedoe meebrengt Knipoog En dat maakt dat ik af en toe ergens overheen lees, haha!

Ik heb de foto's op je site bekeken, en je bij de 'vaste' groep gezet. Lachen

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 12:24

QuintyKelly schreef:
Kaisa schreef:

Ligt eraan wat jij groot vindt ik vindt de shows altijd best groot in de 6 jaar die ik gezien heb.
Maar niet iedereen vindt shows groot .
Tractors ..... je hebt een specaaile kant van je kuint ook aan de kant van de dieren blijven.. Knipoog
Het entree heb je gelijk in misschien dat je iets zou kunnen regelen dat je als standhouder wordt gezien ...
Maar het is alleen maar een Tip !

Het oppervlakte van de gehele terrein is groot. Maar zoveel verschillende shows zijn er niet, vind ik Knipoog

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 12:45

vanavond wordt er een sigma 70-200 f/2.8 besteld Go jij! Go jij!

Ik ben zomers ook altijd veel te vinden in Gorredijk, bij de haflingerkeuring en KWPN keuring, zijn óók leuke evenementen

En inderdaad, als alles rond is met de site, zal ik er ook op mijn site een speciaal plekje voor geven Ja

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 13:12

Zo, ik heb weer even bijgelezen.
Voor een naam zal ik eens gaan denken hoewel ik dat soort dingen altijd lastig vind. Vond sportshots leuk, lekker kort en makkelijk te onthouden. Helaas bestaat die al.. ik ga even denken.

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 13:22

Wat dus ook een leuk, misschien iets minder groot evenement is, is Outdoor Rosmalen.
Zag rond die tijd vorig jaar ook van enkele bokkers foto's ervan voorbij komen Lachen

Site, nog niet aangepast voor dit jaar:
http://www.outdoorrosmalen.nl/

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 13:28

Hallo Lachen!
Ik kom me ook even melden. Eventueel lijkt het me ook leuk hier aan mee te doen Haha!!
In woon ook in Zuid-Holland.
Als het even mee zit ga in ook naar Jumping Amsterdam en dan kan ik daar alvast foto's schieten om hier te laten zien!
Ik ben in het bezit van een slr; de Canon Eos 400D
Als ik slaag komt er nog een extra lens aan te pas van de zomer Lachen!

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 13:31

Femiaans, tuurlijk heb je gelijk, maar degenen die ervaren zijn kunnen degenen die niet ervaren zijn dingen bijbrengen. Ik heb welliswaar nog nooit een paard aan de kletter zien gaan toen ik mijn werk uitoefende. Knipoog Vind dat ook heel bijzonder dat dat door zo'n klikje gebeurd.

QuintyKelly, leuke tip! Dankje.

Ik zag nog wat gepraat over de site en hoe het zit met eigen naam. Ik zat zelf ook al met de gedachten om gewoon reclame op die site te kunnen maken voor jezelf. Dus dat betekent dat je naam er op vermeld zal worden én evt. de url van je website. Ja Het is natuurlijk leuk om zo een klantenkring te creëeren, zodat je ook veel fotoreportages kan maken! En inderdaad ook de foto's op je eigen site, die afspraak hadden Joyce en ik al gemaakt. Knipoog

Super Corina! Het is leuk om te merken ook hoe gedreven mensen zijn! Haha!

*Is bijgelezen. Clown

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 13:38

Ik weet dus niet of jullie nog mensen nodig hebben Lachen?
Maar een meisje bij mij op stal die helpt me ook vaak etc. En die leert me ook de fijne kneepjes van het vak vind dit misschien ook wel onwijs leuk. Zij is al veel verder dan mij. Ik zal haar is even inlichten. Weet niet of jullie het leuk vinden?

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 13:41

Iedereen die zich nog aanmeld zetten we bij de volgende lijst erbij. Lachen

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 13:45

Wat een leuk idee!

Alleen denk niet iets voor mij..
Heb geen spiegelreflex en zit in Zeeland, Zeeuws Vlaanderen.. We hebben hier niet superveel evenementen. Indoor Nieuwland is net geweest, van de zomer zouden er wel weer wat meer evenementen zijn.. Ben wel bereid te reizen, maar fotograferen op evenementen is erg moeilijk te combineren met mijn werk helaas.. Je zit immers toch vast aan bepaalde data..

Wil jullie dan ook veel succes wensen, er is iig genoeg animo voor! Top zeg!

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 13:46

Oke is goed, leuk Haha!!
Ik heb eventueel al een voorbeeld foto, maar over die ben ik zelf niet tevreden Bloos. Dit ws ook pas de 2e keer dat ik foto's maakte met me slr. Ik weetniet of jullie eventueel intresse erin hebben? Anders zal ik ze plaatsen nadat ik als het door gaat naar Jumping Amsterdam ben geweest. Of na me shoot komende week,

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 13:46

Voorbeeld foto's zijn wel fijn, om even te kunnen bepalen op welk niveau je al zit. Lachen