en ik was inderdaad veraasd dat er een reactie kwam van je want normaal gesproken interesseert het je geen bal wat iemand anders over de stal zegt, jij staat er goed en redelijk betaalbaar.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jura schreef:Toen ik nog in Purmerend woonde, heb ik 3 jaar bij Langerijs (Spaanse Ruiter, Westbeemster) gestaan. Ik was daar de eerste pensionklant en langzaam aan zijn ze toen een echte pensionstal geworden. Ik heb daar een hele leuke tijd gehad en het is ongeveer 10 minuutjes vanaf Purmerend (afhankelijk van waar je woont).
LoveRico schreef:Jura schreef:Toen ik nog in Purmerend woonde, heb ik 3 jaar bij Langerijs (Spaanse Ruiter, Westbeemster) gestaan. Ik was daar de eerste pensionklant en langzaam aan zijn ze toen een echte pensionstal geworden. Ik heb daar een hele leuke tijd gehad en het is ongeveer 10 minuutjes vanaf Purmerend (afhankelijk van waar je woont).
Ik ben daar wezen kijken en vond dat idd ook een hele leuke stal!
Ik woon alleen vlakbij het ziekenhuis (gors-noord) en voor mij werd het al gauw 20 minuutjes of meer(met de auto)
Dat was de rede waarom ik het niet gedaan heb.
Maar het hangt er idd zo! vanaf wáár je woont in Purmerend!
Citaat:Het heet nu de spaanse ruiter inderdaad mn stiefmoeder staat daar en het ziet er allemaal heel erg goed uit mooie bak mooie paddocks ruime lichte stallen en de prijs is nog goed betaalbaar. Gors bij t ziekenhuis is vlakbij mij;) woon achter de brandweer
Chip2 schreef:Oo hij doet t al. Dan is binckydenice je ook wel bekend denk die woont er ook
kekaro schreef:leuk hè zo'n soapserie
er zijn ook best veel mensen die paarden houden in purmerend, vandaar de nieuwe manege
kekaro schreef:de manege is supermooi maar er is zowieso nog een stal vrij hoor(hoewel ik weet niet of er al een wachtlijst was?)
ik stond er voor ingeschreven en zou er naartoe gaan, maar je paard komt daar overdag niet buiten, dat vind ik niet kunnen en zeker niet voor bijna 300 euro !
echt te gek daar kan ik bijna een maand van eten
LoveRico schreef:Ik ben daar wezen kijken en vond dat idd ook een hele leuke stal!
Ik woon alleen vlakbij het ziekenhuis (gors-noord) en voor mij werd het al gauw 20 minuutjes of meer(met de auto)
Dat was de rede waarom ik het niet gedaan heb.
Maar het hangt er idd zo! vanaf wáár je woont in Purmerend!
Chip2 schreef:Het heet nu de spaanse ruiter inderdaad mn stiefmoeder staat daar en het ziet er allemaal heel erg goed uit mooie bak mooie paddocks ruime lichte stallen en de prijs is nog goed betaalbaar. Gors bij t ziekenhuis is vlakbij mij;) woon achter de brandweer
Chip2 schreef:@Carmuh ik was erg benieuwd of jij hans persoonlijk kent of alleen uit verhalen aangezien je daar vanmiddag mee aankwam