Wie weet een hond die onze hond kan dekken..?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JustNanno

Re: Wie weet een hond die onze hond kan dekken..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 21:02

EevaAhH schreef:
oe, dit gaat ver zeg
t meisje vroeg alleen of iemand een hond wist..
ik vind jullie reacties ook een beetje overdreven, jullie hebben het wel over haar gezondheid enzo, maar wist jullie wel dat het VEEEEEL beter is voor een teefje om 1 x in haar leven pups te krijgen?
kijk, dat heeft ook met gezondheid te maken Vork
meid succes, ik hoop dat jullie een leuke reu vinden! Haha!

geen onzinverhalen vertellen he...

Eva_Arno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 21:04

Dat is geen onzin, dat is waar Knipoog

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 21:05

EevaAhH schreef:
oe, dit gaat ver zeg
t meisje vroeg alleen of iemand een hond wist..
ik vind jullie reacties ook een beetje overdreven, jullie hebben het wel over haar gezondheid enzo, maar wist jullie wel dat het VEEEEEL beter is voor een teefje om 1 x in haar leven pups te krijgen?
kijk, dat heeft ook met gezondheid te maken Vork
meid succes, ik hoop dat jullie een leuke reu vinden! Haha!

oh nee he...dit baker praatje bestaat ook nog steeds?

alstjeblieft.. hou op.

sorry hoor ik kan hier gewoon boos om worden, mensen die dus echt niet weten waar ze over praten, de hun "kennis" hier even als waarheid komen vertellen.

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 21:05

EevaAhH schreef:
Dat is geen onzin, dat is waar Knipoog

Vertel mij dan maar is waar je die wijsheid vandaan hebt. Dat is namelijk OOK achterhaald

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 21:15

Dat het topic nog niet gesloten is zeg Knipoog

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 21:22

hier vraagt ze toch echt zelf om...

Mariiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 21:31

ik snap eigenlijk niet waar jullie je o druk om maken Lachen
ik bedoel, het is haar hond, haar keuze. natuurlijk weet ze zelf ook wel dat er genoeg honden in een asiel zitten, maar daarmee kan je toch niet zegen dat niemand een nestje mag ?
als ze dat leuk vind dan doet ze dat. ik zou ok heel graag een nestje met mijn hondje willen, helaas heb ik daar geen ruimte voor.
het is gewoon een nestje voor 1 keer, als ik het zo lees.

dus mijn mening is:
het is hun keuze, als er iets mis is met de pups.. eigen schuld. maar je kan ook niet iemand zo beoordelen van dat het geen echte hondenliefde is terwijl je het hele meisje niet ens kent, laat staan die hond Lachen

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 21:35

kippiej schreef:
ik snap eigenlijk niet waar jullie je o druk om maken Lachen
ik bedoel, het is haar hond, haar keuze. natuurlijk weet ze zelf ook wel dat er genoeg honden in een asiel zitten, maar daarmee kan je toch niet zegen dat niemand een nestje mag ?
als ze dat leuk vind dan doet ze dat. ik zou ok heel graag een nestje met mijn hondje willen, helaas heb ik daar geen ruimte voor.
het is gewoon een nestje voor 1 keer, als ik het zo lees.

dus mijn mening is:
het is hun keuze, als er iets mis is met de pups.. eigen schuld. maar je kan ook niet iemand zo beoordelen van dat het geen echte hondenliefde is terwijl je het hele meisje niet ens kent, laat staan die hond Lachen

ik snap nooit zo goed waarom men zo denkt?
als er hier een topic staat over gedumpte hondjes, over overvolle asielen, over broodfokkers enz enz, dan zijn er pagina's te weinig bij wijze van spreken.

maar als je dus een kern aanspreekt, een kern van waar asiel hondjes en zieke hondjes ook vandaan komen, is het ineens mot ze toch zelf weten? haar keus enz. water naar de zee dragen dus? als die petities, voorlichting en waarschuwingen over fokken?

en misschien dat TS eigenwijs blijft en het idd doet, en misschien dat een ander die dit leest denkt, hey? verrek zo had ik er niet over na gedacht, ik doe het niet.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 22:05

laat ook maar Haha!

Zolang er mensen zijn die geloven dat het beter is voor de pups om 1x een nest te krijgen geef ik het op.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 22:09

Uhm lezen jullie steeds over de post van Sizzy heen ofzo Rolleyes

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 22:12

Ik denk dat mensen dat bericht zeker wel gelezen hebben en Baroen geeft op de vorige pagina een hele goede uitleg waarom er toch gereageerd wordt, dus misschien zelf even wat beter lezen:

baroen schreef:
ik vind het gewoon jammer van dit forum, dat je zo monddood gemaakt word, of althans zo voel ik het. je mag alleen maar reageren zoals ts het wil of anders niet.

stel ik open zometeen een topic met : wie weet er een afgelegen stuk bos, met dikke bomen? waar ik mijn hond aan kan vastbinden?
of: pfff wat is nou effectiever? een paard een schop in zijn pens geven of een klap voor zijn kop als ie weer eens vervelend is? ( of maak er kind/hond van , wat mij betreft)

dan wil ik ook graag alleen reacties waar die boom is en graag mensen die ook schoppen en slaan die me kunnen vertellen wat handiger is oke?

fokken gaat velen die hier reageren aan het hart, uberhaupt dieren , wanneer ik dan lees dat iemand maar gewoon voor de fun zijn kruising wil laten dekken, zonder enige voorkennis van de hond , van de gezondheid van de hond of voorouders, dan reageer ik ja, en ik heb niet naar gereageerd Knipoog

en in de hoop dat er iig 1 iemand is die het serieus neemt en er welover na wil denken

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 22:27

Dit topic kan inderdaad beter gesloten worden...
De echte hondenliefhebbers kunnen beter naar
viewtopic.php?f=73&t=633328
verkassen, en ik ga graag mee verhuizen daarheen..
TS, ik begrijp dat je 15 bent en nog thuis woont, je ouders zullen dus hierin doorslaggevend zijn, maar misschien kun jij ze, na deze topic ervaring, iets meer vertellen over hoe de hondenwereld eruitziet momenteel en dat is niet rooskleurig...
Ik wens je veel wijsheid en sterkte!
Mochten er al pups geboren worden, dan hoop ik dat alles goed gaat en dat ze toch een goed plekje mogen krijgen in goeie gezondheid en bij goeie mensen!

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 22:28

kan hier niet beter een slotje?

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 22:38

het gaat maar door en door!
Ik vind het niet meer normaal... heb respect voor andermans topics!!
kappen nou mensen... ga lekker verder op het andere topic!!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 23:00

EmDee schreef:
Dit topic kan inderdaad beter gesloten worden...
De echte hondenliefhebbers kunnen beter naar
viewtopic.php?f=73&t=633328
verkassen, en ik ga graag mee verhuizen daarheen..
TS, ik begrijp dat je 15 bent en nog thuis woont, je ouders zullen dus hierin doorslaggevend zijn, maar misschien kun jij ze, na deze topic ervaring, iets meer vertellen over hoe de hondenwereld eruitziet momenteel en dat is niet rooskleurig...
Ik wens je veel wijsheid en sterkte!
Mochten er al pups geboren worden, dan hoop ik dat alles goed gaat en dat ze toch een goed plekje mogen krijgen in goeie gezondheid en bij goeie mensen!

ik ben het nu echt kotsbeu! jullie zitten hier gewoon ander mans topic naar de klote te helpen! nou het is gelukt blij nu?!?! denk je echt dat het háár schuld is dat er allemaal asiels vol zitten? dat komt heus niet door dat ene nestje dat zij wil en die al een onderkomen hebben! en die dus níet naar het asiel gaan. het asiel raakt vol van de mensen die hun hond in elkaar ranselen en dan op straat gooien. of hun teefje loopt los ergens anders een reu en ze rammelen het beest in elkaar flikkeren het op straat het drachtige teefje (was toevallig loops) krijgt dus pups in het asiel is dat háár schuld??? NEE. ik ben het zat ga van dit topic af als je haar niet wilt helpen. ik heb haar wat tips gegeven voor een reu. maar nu reageer ik op jullie ik ga NU een pb naar sizzy sturen de morderator die al eerder heeft gezegt dat er on-topic moet blijven gebleven. ik zeg dat ze er maar een slotje op moet zetten!

meid heel veel suc6 met je reu, je eigen hond, en de pups. en zet wat foto's op je profile hé als ze der zijn!

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 23:03

Ik ben het er ook niet mee eens wat je van plan bent, maar op deze manier zijn er ookal een paar topic's van mij naar de neuk geholpen. En ik weet dat dat gewoon echt niet leuk is.

conclusie; mensen vinden het een slecht idee om je hond te laten dekken, maar als je het wil moet je het zelf weten

dus; nu kappen met haar afzeiken ze zoekt een reu, geen gezeur

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 23:23

Het slotje behoeft geen verdere uitleg.