Urgente vraag ; Rendak !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 16:18

ElCamino schreef:
We hebben aantal weken gelden nog individueel op laten halen op zaterdag, paard is vrijdag ingeslapen en de vrachtwagen route zat vol, de trailer ook op vrijdag dus op zaterdagmorgen opgehaald.Het is echt mega druk

En afgelopen weekend was dat dus geen optie, anders had ik dat graag gewild. Maar ik/mijn paard mocht tot maandag wachten. Blijkbaar reed er niemand dat weekend.

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 16:22

nou, waar ik lees ik precies overheen ??? ik geef mijn mening alleen maar, en geef ook aan dat ik het sneu voor TS en de kids vind maar misschien moet er niet zo moeilijk over gedaan worden.
Er gaat iets mis, dat is kl*te maar dat gebeurt nou eenmaal soms, meerdere geven hier een dergelijk opmerking aan in de eerste pagina's... dat mag blijkbaar wel.

Tuurlijk is de hoorn erop gooien onbeschoft, maar wie weet hoe TS aan de lijn heeft gehangen ??? Dat weten we niet, er is maar 1 kant hier van het verhaal en dat is die van TS. ik herken de Rendac absoluut niet in onbeschoft gedrag. En de opmerking dat er "bij dat bedrijf iets goed fout zit" van TS is ook een uitspraak uit emotie.
Dus wie zegt dat het werkelijk zo gegaan is, als je koppie vol emotie en verdriet zit...... zeg je ook wel dingen anders dan je wilt, en je denkt er niet goed over na...dat is heel logisch.

Verder trek ik me terug want de nuchtere dingen mogen niet gezegd worden.

nogmaals TS: sterkte en ik hoop dat je niet teveel last van hebt dat dit topic een andere wending krijgt.... dus ik zal niet meer reageren

Fannetje: dat is inderdaad pech, kunnen ze ook niets aan doen. vol=vol

superpony

Re: Urgente vraag ; Rendak !

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 16:32

Ik heb ook wel degelijk een paar keer vooruit gebeld en dat was prima. Zij hebben het toen 1x niet goed gedaan, maar hebben hun verlies genomen en zijn volgende dag terug gekomen.

Bij gepland inslapen ook paar keer meegemaakt dat de veearts dat graag laat afspreekt zodat ze tijd hebben en het dier niet zo lang hoeft te liggen. Dan kan je niet meer bellen voor de volgende dag, dus daarom die keren vooruit gebeld.

Hun administratie is echt wel een rommeltje soms. Komt wel weer goed en het is er heel druk, dus die ene keer kan je niks van zeggen.

Aan de telefoon moet je ook een beetje mazzel hebben. Echt niet iedereen is zo begripvol. Zij moeten ook schakelen naar een particulier die net zijn dier heeft ingeslapen en vol emoties zit. Maar het hoort wel bij je werk.

Het gaat vaak goed, maar je kan ook niet een ander bellen als het niet goed gaat. Dat heeft zijn voordelen, want ze weten dat zij het gewoon MOETEN doen, maar ze zijn ook de enige, dus weten dat we van hun afhankelijk zijn.

Dat er emoties meespelen is helemaal normaal. Dat zouden ze daar ook moeten weten. Ik kan zelf vrij goed schakelen en zulke telefoontjes afhandelen, maar in dit werk moet je gewoon begrip hebben voor de emoties van mensen.
Dat anderen dagelijks bellen en het "gewoon" vinden is prima, maar als je hoort dat iemand veel verdriet heeft, is dat niet voor niks.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 16:38

Ik vind de site van de rendac ook niet de duidelijkste.

Voorheen individuele ophaaldienst gebruikt.

Op zaterdag.
Vanuit (de goed begaanbare) bak.

Doen ze dat zo niet meer?

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 17:46

Ik was al aan het hopen dat iemand die opmerking zou maken want jeetjemina heb ik mij al geërgerd aan die stomme ergerlijke irritante ontzeeeettend onduidelijke site zeg!
Echt totaal onoverzichtelijk en totaal niet handig!

Oh ja... Had ik al gezegd hoe ERGERLIJK ik die site vind dus? :=

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 17:57

ElCamino schreef:
denisesilver: Er wordt niet overtrokken gereageerd door mensen, en ik geef gewoon aan dat wij alle jaren dat ik in de paarden zit dit gewoon niet hebben meegemaakt met de Rendac,

en ze hebben maar 1 trailer voor individueel, als die volgeboekt zit ( 3 ritjes op een dag) dan heb je gewoon pech. En als de vrachtwagen de route rijdt en is toevallig al langs geweest in de regio heb je ook gewoon pech.
De route wordt niet steeds omgegooid, hoe sneu ook.

Ik weet wel dat mensen, vooral paardenmensen soms overdreven reageren als er een dood beest langs de weg ligt, het is een bedrijf, ze doen hun werk en zijn nu eenmaal de enige, en ja.... ook daar gaat wat mis, en het is warm en ja, dat gaat stinken..... Dood hoort erbij.

Nou, ik vind stellen dat TS overdrijft overtrokken ja. TS is juist hartstikke schappelijk, en vraagt of er meer mensen een slechte ervaring hebben gehad met het bedrijf. Geeft ook aan dat ze naast de slechte ervaringen ook goed contact heeft gehad. Ik richtte me overigens niet direct op jou, maar als de schoen past, zeggen we dan.

En btw, als je mensen te woord staat, weet je dat je soms uitgekafferd kan worden. Daar kon ik als ongetrainde 20-jarige mee om gaan. Ik mag hopen dat iemand die dagelijks meerdere telefoontjes krijgt, daar zeker mee om moet kunnen gaan.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 17:58

Het is nooit ok om uitgekafferd te worden, ook niet als je 100 telefoontjes per dag krijgt en dat je solo taak is.
Dat hoef je als professional ook echt niet te pikken.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 18:04

Little_Gift schreef:
Het is nooit ok om uitgekafferd te worden, ook niet als je 100 telefoontjes per dag krijgt en dat je solo taak is.

De TS heeft naar haar verhaal helemaal niemand uitgekafferd, alleen aangegeven dat het vervelend was dat de melding de 2e keer zoek geraakt was en gevraagd hoe dat kon? Zijn vrij normale vragen in een dergelijke situatie lijkt mij.

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-25 18:07

ElCamino schreef:
nou, waar ik lees ik precies overheen ??? ik geef mijn mening alleen maar, en geef ook aan dat ik het sneu voor TS en de kids vind maar misschien moet er niet zo moeilijk over gedaan worden.
Er gaat iets mis, dat is kl*te maar dat gebeurt nou eenmaal soms, meerdere geven hier een dergelijk opmerking aan in de eerste pagina's... dat mag blijkbaar wel.

Tuurlijk is de hoorn erop gooien onbeschoft, maar wie weet hoe TS aan de lijn heeft gehangen ??? Dat weten we niet, er is maar 1 kant hier van het verhaal en dat is die van TS. ik herken de Rendac absoluut niet in onbeschoft gedrag. En de opmerking dat er "bij dat bedrijf iets goed fout zit" van TS is ook een uitspraak uit emotie.
Dus wie zegt dat het werkelijk zo gegaan is, als je koppie vol emotie en verdriet zit...... zeg je ook wel dingen anders dan je wilt, en je denkt er niet goed over na...dat is heel logisch.

Verder trek ik me terug want de nuchtere dingen mogen niet gezegd worden.

nogmaals TS: sterkte en ik hoop dat je niet teveel last van hebt dat dit topic een andere wending krijgt.... dus ik zal niet meer reageren

Fannetje: dat is inderdaad pech, kunnen ze ook niets aan doen. vol=vol

Ik vind het niet erg hoor, je kan gewoon reageren wanneer je wil en je mening geven ; dat hoort bij een bokt topic

En ik vind de steun en lieve woorden van iedereen echt hartverwarmend in deze moeilijke tijd

Even terug komen op mijn opmerking die je citeert dat er iets goed mis is met dit bedrijf.. dat zeg ik niet uit emotie maar ieder bedrijf die 2 x een melding kwijt raakt en waarbij ik 3x opnieuw mijn adres heb moeten doorgeven ; daar is iets niet op orde.. of er een probleem is met het computersysteem of met de administratie of planning of waar het ook mis gaat ; dat weet ik niet en is ook mijn zaak niet ; ik als klant heb een hele negatieve ervaring hoe ze met mijn melding en gegevens omgaan maar ook hoe een van de ( niet allemaal ) van de medewerkers met mij omgaat. Ik heb normaal tegen haar gesproken, niet geschreeuwd en niet gescholden dus ze had geen reden om een hoorn op de haak te gooien. Ik heb wel aangegeven dat ik het een kwalijke zaak vond en gevraagd hoe ze dit ging oplossen zodat het niet weer mis zou gaan .. daarna is de hoorn op de haak gegooid..
op de mail die ik gisteravond heb gestuurd ( kopie van mijn eerste bericht behalve de laatste paar regels heb ik eruit geknipt en er aan toegevoegd hoe we dit kunnen oplossen ? en m’n telnr eraan toegevoegd ) is niet op gereageerd .. ook daar word er niet geschreeuwd ( met hoofdletters geschreven ) of gescholden maar het is een klacht en een vraag voor oplossing .. een reactie was dan wel zo netjes geweest

Ondanks dat ik vandaag wel goed te woord ben gestaan ( zonder excuses maar toch vriendelijk ) en de pony gelukkig toch is opgehaald ben ik nog steeds van mening dat er iets goed fout is gegaan en heb totaal geen vertrouwen in dit bedrijf. Als je enkele andere reacties ziet kun je lezen dat er meer van dit soort dingen zijn gebeurd ..Ik hoop dat niemand dit ooit nog hoeft mee te maken.. een fout maken is menselijk maar los het dan netjes op..

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-25 18:09

c_alsemgeest schreef:
Little_Gift schreef:

De TS heeft naar haar verhaal helemaal niemand uitgekafferd, alleen aangegeven dat het vervelend was dat de melding de 2e keer zoek geraakt was en gevraagd hoe dat kon? Zijn vrij normale vragen in een dergelijke situatie lijkt mij.

Ik vroeg dit eigenlijk ook omdat ik bang was dat ze m’n melding voor een derde keer zouden kwijtraken .. ik was niet tevreden maar ook echt op zoek naar een oplossing .. niet gescholden en normale woorden gebruikt

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 18:09

c_alsemgeest schreef:

Ik zeg dat toch ook niet? Ik reageerde op de persoon boven me die zegt dat een professional daar maar mee moet kunnen handelen.

Gelieve wel te lezen wat ik schrijf hé.

Sassy4barrel schreef:
Ik vroeg dit eigenlijk ook omdat ik bang was dat ze m’n melding voor een derde keer zouden kwijtraken .. ik was niet tevreden maar ook echt op zoek naar een oplossing .. niet gescholden en normale woorden gebruikt

Dat snap ik hoor en met die vraag is ook helemaal niets mis.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 18:16

Ja.. Zit je aan de telefoon moet je lompe, botte en zelfs scheldende mensen kunnen handelen.

Maar ook emotionele die vanuit dat soms bovenstaande doen.

Niet dat ts dat heeft gedaan.
Maar geef daarin wel Denise die dat zei wel gelijk.

Daarnaast kun je dat bijna altijd ombuigen.
Door te luisteren. Echt te luisteren.
En je geeft hun emotie altijd gelijk. Hun actie niet.

Ik heb heel wat van die mensen aan de telefoon gehad. En geen enkele was na het gesprek nog boos.

Oh jawel eentje.
Een arts die geen dienst had die ik uit zijn bed had gebeld.
Die de dag daarop nog verhaal kwam halen bij de leidinggevende maar toen af droop :+

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 18:18

hoe zou het dan opgelost moeten worden volgens jou TS?
Persoonlijk zou ik een bos bloemen van de Jumbo omdat de bestelling de vorige dag niet is geleverd overdreven vinden. Bezorg de volgende dag en dan ben ik blij.

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-25 18:23

Kinke schreef:
hoe zou het dan opgelost moeten worden volgens jou TS?
Persoonlijk zou ik een bos bloemen van de Jumbo omdat de bestelling de vorige dag niet is geleverd overdreven vinden. Bezorg de volgende dag en dan ben ik blij.

De oplossing was niet aan mij om te verzinnen maar er waren verschillende opties.

Bijv excuses dat uw melding voor een tweede keer is kwijt geraakt maar ze staat nu in de planning en morgen word ze opgehaald.

Of ik begrijp dat het vervelend is dat uw gegevens weer kwijt zijn en u deze opnieuw moet doorgeven maar ik ga er nu mee aan de slag en bel u straks of morgen ochtend terug ..

Ik verwacht geen wonderen maar wel dat ik netjes te woord word gestaan en niet dat de haak erop word gegooid.

Ik heb liever dat iemand overdreven aardig is in deze situatie als extreem bot.
Een fout toegeven hoeft niet altijd maar een oplossing bieden of dit in ieder geval proberen is het minste wat je kan doen.

Een mail beantwoorden is dan ook wel netjes vooral nadat een andere medewerker een fout heeft gemaakt en niet zo klantvriendelijk is geweest

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 18:24

c_alsemgeest schreef:
Little_Gift schreef:

Little_Gift reageerde op mij, vermoed ik.

Little_Gift, natuurlijk is dat niet oké, maar een professional weet wel hoe die daarmee om moet gaan, en daar valt zonder weerwoord de hoorn erop gooien mi niet onder.

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 19:47

EvelienKiss schreef:
Wat heftig. Ik heb chatgtp gevraagd:

Volgens de wet ben je verplicht om dode landbouwhuisdieren, inclusief paarden, binnen één werkdag te melden en af te laten voeren door een erkende ophaler zoals Rendac.

Als Rendac het dier écht niet komt ophalen, of als het lang duurt:
• Bel je dierenarts: soms kunnen zij helpen bij de melding of tijdelijke opslag regelen.
• Contacteer een erkend alternatief: in sommige gevallen zijn er regionale erkende destructiebedrijven of diercrematoria.

Als Rendac blijft weigeren en het dier al langer dan toegestaan ligt:
• Bel de politie via 0900 – 8844 (geen spoed, wél toezicht)
• Leg uit dat het dier ligt te ontbinden en dat je alles geprobeerd hebt.
• Dit kan worden opgepakt onder de Wet dieren / dierenwelzijn.
• Of meld het bij de NVWA (Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit):
• Bel: 0900 – 0388
• Of via hun meldpunt online

Zij kunnen een inspectie starten of druk zetten op Rendac of andere partijen.

Tot slot: als dit voorbij is, een ernstige klacht indienen!

(Ik heb overigens hele positieve ervaring met Rendac)

Goede reactie en in het kader van de volksgezondheid ook zeker verstandig om te doen mocht iemand ooit nog eens op jouw topic stuiten! Vervelend dat het zo is gelopen, sterkte met het gemis.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 20:05

Je moet mensen niet uitkafferen. Maar je weet dat er af en toe mensen bellen met zeer heftige emoties. Daar moet je toch echt mee om kunnen gaan. Daarbij moeten ze wel, want zij MOETEN het dode dier ophalen.

Ik ben echt weleens uit mn plaat gegaan als ik dingen moest regelen voor mijn gehandicapte broer en nu oudere zorg afhankelijke moeder. Al een paar keer gehad dat iemand aan de andere kant dan toch het gesprek kon ombuigen en de rust terug kwam. Heb dan ook echt mn excuses aangeboden.
Maar vaak snappen de goede het heel goed en balen zij ook van dingen die fout gaan.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 20:16

Veel sterkte ts.

Maar de Rendac is een bedrijf en dan is een mail beantwoorden binnen 24 uur/1 werkdag gewoon vaak niet haalbaar. De meeste bedrijven vragen al enkele werkdagen te wachten op reactie. Ze daarop veroordelen vind ik niet terecht. Als je na een week geen antwoord hebt gehad is het wat anders, maar na een dag, en een melding die afgehandeld is dus geen spoed, maar alleen nog een klacht, kom je toch snel op reactietijd van enkele dagen. Want jij bent niet de enige die contact zoekt.
De hoorn erop gooien is niet netjes, ook al horen wij maar 1 kant van het verhaal. Maar dat is niet oké, nee.

Ik zag ook een reactie voorbij komen van iemand die tijdens Pinksteren pony had laten inslapen en woensdag ophalen te laat vond. Dat is toch juist wat er altijd gezegd wordt, volgende werkdag indien er plek is op de route en je dus op tijd was met melden en anders pas de werkdag erna. Zaterdag inslapen, zondag en maandag feestdagen, dus dinsdag is 1e werkdag en waarschijnlijk heel de route al vol. Dan is woensdag juist vlot. Dat kan naar voelen, maar dat is geen fout van de Rendac. Die wisselen vaak juist zodat als een feestdag op een werkdag valt er een dag in het weekend alsnog opgehaald wordt. In dit geval is dat waarschijnlijk die zaterdag geweest en die dag was de pony al niet opgehaald, omdat het niet dezelfde dag maar de volgende werkdag gebeurd als er ruimte op de route is.

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 20:26

Little_Gift schreef:
Dus opeens kun je niet meer op voohrand inplannen terwijl dat in december wel kon?
Zo snel veranderen regels over het algemeen niet.

Ik kon het dus wel.
Ik zou eens moeten navragen dan of dit nu wel nog kan...

Afgelopen 6 mei hebben wij onze merrie laten inslapen, datum wisten we al een week vooraf, de tijd ook. vooraf gebeld voor informatie, de rendac gaf toen aan dat ik niet al een afspraak kon inplannen. Ik kon wel alvast al mijn gegevens laten noteren, maar ik moest na het inslapen van de merrie alsnog bellen voor een ophaalafspraak. Ze is toen de volgende dag (niet individueel) opgehaald.

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-25 20:29

MyWishMax schreef:
Veel sterkte ts.

Maar de Rendac is een bedrijf en dan is een mail beantwoorden binnen 24 uur/1 werkdag gewoon vaak niet haalbaar. De meeste bedrijven vragen al enkele werkdagen te wachten op reactie. Ze daarop veroordelen vind ik niet terecht. Als je na een week geen antwoord hebt gehad is het wat anders, maar na een dag, en een melding die afgehandeld is dus geen spoed, maar alleen nog een klacht, kom je toch snel op reactietijd van enkele dagen. Want jij bent niet de enige die contact zoekt.
De hoorn erop gooien is niet netjes, ook al horen wij maar 1 kant van het verhaal. Maar dat is niet oké, nee.

Ik zag ook een reactie voorbij komen van iemand die tijdens Pinksteren pony had laten inslapen en woensdag ophalen te laat vond. Dat is toch juist wat er altijd gezegd wordt, volgende werkdag indien er plek is op de route en je dus op tijd was met melden en anders pas de werkdag erna. Zaterdag inslapen, zondag en maandag feestdagen, dus dinsdag is 1e werkdag en waarschijnlijk heel de route al vol. Dan is woensdag juist vlot. Dat kan naar voelen, maar dat is geen fout van de Rendac. Die wisselen vaak juist zodat als een feestdag op een werkdag valt er een dag in het weekend alsnog opgehaald wordt. In dit geval is dat waarschijnlijk die zaterdag geweest en die dag was de pony al niet opgehaald, omdat het niet dezelfde dag maar de volgende werkdag gebeurd als er ruimte op de route is.

Het gaat mij niet om dat ze in het weekend niet opgehaald kon worden .. dat snap ik wel.
Het gaat mij erom ; 2 x een melding kwijt raken 2x een adres en telnr kwijtraken en vervolgens de haak erop gooien.
De mail niet gelijk beantwoorden kan ik begrijpen maar ik heb wel vanmorgen zelf terug moeten bellen om tot een oplossing te komen terwijl de fout bij hen lag en er zijn geen excuses gekomen..ook hebben zij mij niet teruggebeld ..
Maar;
de medewerker vanmorgen was vriendelijk en heeft alles goed en snel geregeld. Daar kan ik niet over klagen ..
Toch zou iets als “ vervelend hoe het is gegaan “ of “ excuses voor het kwijtraken van uw melding “ toch wel ergens op z’n plek zijn geweest .
Per mail of telefonisch want dit gaat niet om 1 klein foutje maar om meerdere fouten en een niet zo nette manier van iemand te woord staan
Ik ben niet de enige die ze te woord moeten staan maar hopelijk wel de enige waarbij 2 meldingen zijn kwijtgeraakt en de haak erop is gegooid

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 20:34

@Ts, 'gelukkig' dat ze vandaag wel opgehaald is, heel veel sterkte voor jou en de kinderen!

W.b.t. Vooraf inplannen, in 2013 heb ik mijn paard moeten laten inslapen, ook ik belde vooraf om alvast een afspraak van ophalen in te plannen ( dag na overlijden),toen kreeg ik te horen dat ik pas een ophaal afspraak kon maken nadat mijn paard daadwerkelijk ingeslapen was.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 20:40

Misschien even goed lezen, het 2e stuk gaat over de reactie van iemand anders. Dat heb ik er expres bijgeschreven, ook dat het over pinksterweekend ging... Dat heeft niks met jouw situatie te maken.

Maar je valt nog steeds over het feit dat de mail van gisterenavond niet beantwoord is, dus dat kan je blijkbaar toch niet begrijpen. De mail is niet voor het aanmelden van een dier, dus die zal in hun ogen minder prioriteit hebben. Naast dat ik verwacht dat ze heel veel mails krijgen van allerlei mensen. Zelfs na het ophalen schrijf je vanavond nog dat mail beantwoorden wel zo netjes is. Je verwacht dus wel dat ze die mail binnen 1 werkdag bekijken en beantwoorden. Mail beantwoorden is inderdaad netjes, verwachten dat dat binnen 1 werkdag al gebeurd bij een klacht is niet heel realistisch en het nog niet beantwoorden van die mail is geen fout van de rendac. Pas als ze helemaal niet antwoorden is het niet netjes.

JeRekers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 20:56

Allereerst, sterkte Ts!
De Rendac heeft het momenteel erg druk dus helaas moet je dan soms wachten als je een losse ophaalafspraak hebt gemaakt.
Wij hebben een contract bij de Rendac en ook daar gaat regelmatig wat mis. Neemt niet weg dat jouw ervaring echt ontzettend vervelend is. Ik moet toegeven dat er idd een vrouw werkt die communicatief verre van vaardig is. Daar heb ik het ook al meerdere keren mee aan de stok gehad.

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-25 20:56

MyWishMax schreef:
Misschien even goed lezen, het 2e stuk gaat over de reactie van iemand anders. Dat heb ik er expres bijgeschreven, ook dat het over pinksterweekend ging... Dat heeft niks met jouw situatie te maken.

Maar je valt nog steeds over het feit dat de mail van gisterenavond niet beantwoord is, dus dat kan je blijkbaar toch niet begrijpen. De mail is niet voor het aanmelden van een dier, dus die zal in hun ogen minder prioriteit hebben. Naast dat ik verwacht dat ze heel veel mails krijgen van allerlei mensen. Zelfs na het ophalen schrijf je vanavond nog dat mail beantwoorden wel zo netjes is. Je verwacht dus wel dat ze die mail binnen 1 werkdag bekijken en beantwoorden. Mail beantwoorden is inderdaad netjes, verwachten dat dat binnen 1 werkdag al gebeurd bij een klacht is niet heel realistisch en het nog niet beantwoorden van die mail is geen fout van de rendac. Pas als ze helemaal niet antwoorden is het niet netjes.

Er reageerde al eerder iemand over dat ze in het weekend niet rijden. Dus vandaar m’n reactie
Ik wil graag even duidelijk maken dat ik niet heb gevraagd of ze in het weekend willen ophalen en daar ook beslist niet heb geklaagd dat ik tot maandag of dinsdag moest wachten

Op hun website staat ; De helpdesk is te bereiken via: helpdeskkadavers@rendac.com of via 0900-9221 (tijdens kantooruren)

Naar dit mail adres heb ik gisteravond gemaild met het hele verhaal en de vraag om tot een oplossing te komen omdat m’n pony nog steeds langs de weg lag en de medewerker de haak erop gooit ..

Ik zeg niet dat ze de mail gelijk moeten beantwoorden maar ik vond het wel vervelend dat ik hen voor een vijfde keer moest bellen om tot een oplossing te komen en zelfs dan nog geen excuses of uitleg heb gekregen ..

Ik ben benieuwd of ze de mail nog beantwoorden maar ik betwijfel het ; uitgaande van de manier waarop ik tot nu toe ben behandeld.

Ik heb zelf bij klantenservice gewerkt en daar werden wel de klachten iedere dag gelezen en gekeken welke urgent waren en gelijk beantwoord moesten worden. Nu snap ik dat Rendac het heel druk heeft en misschien niet iedere dag de inkomende klachten leest maar na vijf keer bellen en alles wat er is gebeurd had ik toch ergens wel iets van “ sorry “ of excuses voor deze vervelende situatie “ of “ ik begrijp dat het vervelend is voor u “ of zoiets verwacht maar ook dat kon er tijdens het gesprek vandaag niet vanaf .. toch wil ik nog een keer zeggen dat zij verder vriendelijk was en het snel heeft geregeld en dat was het belangrijkste

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-25 20:58

JeRekers schreef:
Allereerst, sterkte Ts!
De Rendac heeft het momenteel erg druk dus helaas moet je dan soms wachten als je een losse ophaalafspraak hebt gemaakt.
Wij hebben een contract bij de Rendac en ook daar gaat regelmatig wat mis. Neemt niet weg dat jouw ervaring echt ontzettend vervelend is. Ik moet toegeven dat er idd een vrouw werkt die communicatief verre van vaardig is. Daar heb ik het ook al meerdere keren mee aan de stok gehad.

Ik denk dat ik net pech heb gehad en die aan de telefoon heb gehad