MyWishMax schreef:Veel sterkte ts.
Maar de Rendac is een bedrijf en dan is een mail beantwoorden binnen 24 uur/1 werkdag gewoon vaak niet haalbaar. De meeste bedrijven vragen al enkele werkdagen te wachten op reactie. Ze daarop veroordelen vind ik niet terecht. Als je na een week geen antwoord hebt gehad is het wat anders, maar na een dag, en een melding die afgehandeld is dus geen spoed, maar alleen nog een klacht, kom je toch snel op reactietijd van enkele dagen. Want jij bent niet de enige die contact zoekt.
De hoorn erop gooien is niet netjes, ook al horen wij maar 1 kant van het verhaal. Maar dat is niet oké, nee.
Ik zag ook een reactie voorbij komen van iemand die tijdens Pinksteren pony had laten inslapen en woensdag ophalen te laat vond. Dat is toch juist wat er altijd gezegd wordt, volgende werkdag indien er plek is op de route en je dus op tijd was met melden en anders pas de werkdag erna. Zaterdag inslapen, zondag en maandag feestdagen, dus dinsdag is 1e werkdag en waarschijnlijk heel de route al vol. Dan is woensdag juist vlot. Dat kan naar voelen, maar dat is geen fout van de Rendac. Die wisselen vaak juist zodat als een feestdag op een werkdag valt er een dag in het weekend alsnog opgehaald wordt. In dit geval is dat waarschijnlijk die zaterdag geweest en die dag was de pony al niet opgehaald, omdat het niet dezelfde dag maar de volgende werkdag gebeurd als er ruimte op de route is.
Het gaat mij niet om dat ze in het weekend niet opgehaald kon worden .. dat snap ik wel.
Het gaat mij erom ; 2 x een melding kwijt raken 2x een adres en telnr kwijtraken en vervolgens de haak erop gooien.
De mail niet gelijk beantwoorden kan ik begrijpen maar ik heb wel vanmorgen zelf terug moeten bellen om tot een oplossing te komen terwijl de fout bij hen lag en er zijn geen excuses gekomen..ook hebben zij mij niet teruggebeld ..
Maar;
de medewerker vanmorgen was vriendelijk en heeft alles goed en snel geregeld. Daar kan ik niet over klagen ..
Toch zou iets als “ vervelend hoe het is gegaan “ of “ excuses voor het kwijtraken van uw melding “ toch wel ergens op z’n plek zijn geweest .
Per mail of telefonisch want dit gaat niet om 1 klein foutje maar om meerdere fouten en een niet zo nette manier van iemand te woord staan
Ik ben niet de enige die ze te woord moeten staan maar hopelijk wel de enige waarbij 2 meldingen zijn kwijtgeraakt en de haak erop is gegooid