ervaring Agradi

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Mii21

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-25 19:25

Eigenlijk nooit slechte ervaringen met Agradi gehad. Bestel er wel regelmatig.

manzano

Re: ervaring Agradi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-25 19:27

Ik heb laatst iets retour gestuurd en had ik de toelichting gezet dat ik geen retourkosten wilde betalen omdat product afweek van de foto. In de bevestigingsmail trekken ze die er geautomatiseerd vanaf, maar heb gewoon totaalbedrag retour ontvangen.

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-25 21:37

Heb ondertussen 2 bodyprotectors te koop staan, nieuw omdat ze niet worden geaccepteerd als retour...

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-25 22:41

Hier ook nul problemen met agradi en ook al lange tijd klant. Ja het voor 21:00 besteld is morgen in huis lukt vaak niet, maar dat komt ook door de verzend bedrijven waar ze van afhankelijk zijn. Als ik echt met spoed iets moet hebben haal ik het hier in de lokale winkel, maar verder fijn uitgebreid assortiment.

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 08:38

Ik heb ook maar weer iets bij agradi besteld omdat andere ruitershops het niet hadden. Gistermiddag besteld, gisteravond verzonden maar DPD heeft het weer niet bij ze opgehaald. De track en trace doet niks. Tegenwoordig moet je gewoon 3 dagen wachten voordat de bestellingen bij Agradi opgehaald worden door DPD.

Fayyah19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 11:46

Ik wacht ook al sinds maandag. In de middag de track en trace gekregen maar tot op heden pakket onbekend.

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 12:18

xLiez schreef:
Ik heb ook maar weer iets bij agradi besteld omdat andere ruitershops het niet hadden. Gistermiddag besteld, gisteravond verzonden maar DPD heeft het weer niet bij ze opgehaald. De track en trace doet niks. Tegenwoordig moet je gewoon 3 dagen wachten voordat de bestellingen bij Agradi opgehaald worden door DPD.

Opgehaald, of afgegeven? Volgens mij krijg je die track en trace al als Agradi een pakketlabel aanmaakt, maar dan heeft Agradi het nog niet ingepakt dacht ik.

Evercreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 12:37

mavantos schreef:
xLiez schreef:

Opgehaald, of afgegeven? Volgens mij krijg je die track en trace al als Agradi een pakketlabel aanmaakt, maar dan heeft Agradi het nog niet ingepakt dacht ik.

Klopt, als de zending alleen nog in voormelding is dan is het label aangemaakt maar heeft DPD er nog geen fysieke scan van gemaakt. Kan zijn dat het al is opgehaald door DPD maar dat zij door drukte het nog niet hebben kunnen verwerken en staat het ergens in een sorteercentrum in een container. Kan natuurlijk ook zijn dat het dan nog bij Agradi ligt, dat het nog niet is ingepakt of nog ergens in een container klaar staat om opgehaald te worden. Zolang het nog in voormelding is heeft het ook geen zin om navraag te doen bij DPD.
Mijn persoonlijke ervaring met DPD is dat ze altijd langer onderweg zijn dan bijv PostNL of DHL. Als ik weet dat het met DPD aankomt weet ik meteen dat het zo een week kan duren voor ik het binnen heb. Dus ik zou bij bedrijven die met DPD versturen alleen bestellen als ik het niet meteen nodig heb, als ik iets binnen 24 uur moet hebben dan zoek ik zelf wel een winkel in de buurt, weet ik altijd dat het goed komt :+