Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SusanH schreef:Wij gaan dankzij dit topic verhuizen, waren niet actief op zoek maar dit konden we toch niet laten lopen. Toch wel spannend. Maar heel veel zin in.
Shauniraquel Stal de Seggelaar in Lunteren? Vind ik er op de site ook mooi uit zien.
Shauniraquel schreef:wij zijn ook op zoek naar een stal tussen Arnhem en Voorthuizen. Iemand nog tips?
Het liefst met binnenbak, buitenbak, uitrij mogelijkheden en trailerstalling. We staan al op de wachtlijst bij Stal Roosendaal en de Harn!
SusanH schreef:Ik vind dit topic bij uitstek de plek voor dit soort vragen Nikass, als je nu al weet dat de uren buiten voor jou te weinig zijn (niet dat dit zo is, ik weet dat niet) dan hoef je ook niet te gaan kijken. Verhalen uit de praktijk van (ex) klanten vind ik iig zelf erg fijn om mee te nemen in mijn afweging om een keus te maken.
San_ner schreef:Drico schreef:Volgens mij is dat toch juist ook de reden dat zulke topics geopened worden
Zeker! En die ervaringen zijn ook heel belangrijk en handig, die wil ik zelf ook.
Maar als dezelfde persoon topic na topic op deze manier doorgaat en nooit een plek goed genoeg is..