Messen slijpen scheermachine

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje77

Re: Messen slijpen scheermachine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-25 09:37

Ik wacht nu op mijn lading messen van Kommer Biopharm

Tondeusekopjes in de buurt van Emmen kun je naar De Graaf De Molen en Dedemsvaart of slijperij Assink sturen.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-25 16:14

Zijn die twee echt goed? Mijn huidige is zo wisselend helaas. Net voor nood alvast een kopje mee terug gekregen, maar hij scheert gewoon helemaal niet. Hopelijk is de rest wel goed, die worden maandag geslepen. Misschien is het wel goed genoeg voor warmbloedpaarden waar ik het nu heen breng, maar niet voor dikke shet vachten. Helaas is de ej slijper ermee gestopt. Met die geslepen messen kon ik de hele winter door en nu lukt het niet eens om de pony's voor een tweede keer te doen en dan is het alleen nog maar de borst eruit en een stukje flank.

SansaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-25 16:36

Ik heb altijd goeie kopjes terug gekregen van van de graaf de molen.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-25 11:13

Ik heb hier 2 sets liggen om geslepen te worden maar heb maar gewoon een nieuwe set gekocht, slijpen is dramatisch als ik het hier allemaal zo lees, en voor het geld hoef je het niet te doen.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-25 11:21

Ik stuurde ze ook altijd naar kommer biopharm. Maar vorig jaar heb ik ze zo enorm slecht geslepen terug gekregen dat ik dit jaar wat anders wil proberen. Dus ik lees mee.

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-25 11:43

mirriejj schreef:
Ik stuurde ze ook altijd naar kommer biopharm. Maar vorig jaar heb ik ze zo enorm slecht geslepen terug gekregen dat ik dit jaar wat anders wil proberen. Dus ik lees mee.

Als het altijd goed was en ineens niet, had je het ook even kunnen aangeven natuurlijk :) Misschien was er gewoon even wat misgegaan met een nieuwe medewerker of iets dergelijks en hadden ze het zo voor je op kunnen lossen

kiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-25 12:58

Vaak krijg je geen garantie. Vroeger was Macrovet goed maar als je 2 setjes opstuurt en niet scherp terugkrijgt is dat wel heel toevallig. Ik wil nog 1x iets uitproberen en anders koop ik wel nieuw setje want met opsturen ben je ook het nodige geld kwijt en voor 2 tientjes meer heb je nieuw setje.

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-25 13:31

kiko schreef:
Ik was even aan het zoeken en vond toen dit topic.
Ik heb de messen bij Macrovet laten slijpen maar vond ze niet echt scherp. Een vriendin van mij heeft het daar ook laten doen en na 1,5 paard waren ze bot en kon ze niet verder.
Dus ben op zoek naar een alternatief. Aangezien dit een oud topic is ben ik benieuwd waar je nu je messenset goed kan laten slijpen en dat je ook meerdere keren kunt scheren voordat ze weer bot zijn.
Woon zelf in Bennekom dus in de buurt zou fijn zijn anders kan opsturen ook.

Erg tevreden over Kommer in Heiloo

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-25 14:31

Kidde schreef:
mirriejj schreef:

Als het altijd goed was en ineens niet, had je het ook even kunnen aangeven natuurlijk :) Misschien was er gewoon even wat misgegaan met een nieuwe medewerker of iets dergelijks en hadden ze het zo voor je op kunnen lossen

Klopt, dat was zeker mogelijk geweest. Echter was dit het 2e jaar op rij dat ik niet tevreden was. Dus maar gelaten voor wat het was en nu maar verder kijken.