Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mirriejj schreef:Ik stuurde ze ook altijd naar kommer biopharm. Maar vorig jaar heb ik ze zo enorm slecht geslepen terug gekregen dat ik dit jaar wat anders wil proberen. Dus ik lees mee.
 Misschien was er gewoon even wat misgegaan met een nieuwe medewerker of iets dergelijks en hadden ze het zo voor je op kunnen lossen
 Misschien was er gewoon even wat misgegaan met een nieuwe medewerker of iets dergelijks en hadden ze het zo voor je op kunnen lossen                                                         

kiko schreef:Ik was even aan het zoeken en vond toen dit topic.
Ik heb de messen bij Macrovet laten slijpen maar vond ze niet echt scherp. Een vriendin van mij heeft het daar ook laten doen en na 1,5 paard waren ze bot en kon ze niet verder.
Dus ben op zoek naar een alternatief. Aangezien dit een oud topic is ben ik benieuwd waar je nu je messenset goed kan laten slijpen en dat je ook meerdere keren kunt scheren voordat ze weer bot zijn.
Woon zelf in Bennekom dus in de buurt zou fijn zijn anders kan opsturen ook.

Kidde schreef:mirriejj schreef:Ik stuurde ze ook altijd naar kommer biopharm. Maar vorig jaar heb ik ze zo enorm slecht geslepen terug gekregen dat ik dit jaar wat anders wil proberen. Dus ik lees mee.
Als het altijd goed was en ineens niet, had je het ook even kunnen aangeven natuurlijkMisschien was er gewoon even wat misgegaan met een nieuwe medewerker of iets dergelijks en hadden ze het zo voor je op kunnen lossen