Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

rOcky_lofz

Re: Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 21:26

je kan via de site je bestelling volgen. ;)
ook kan je evt om een Track en trace code vragen, maar er staat geen tijd bij wanneer de bezorger langs komt, alleen de dag

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 21:35

Mijn pakketje is binnen. Vond het nog snel gaan.
Ben dan ook tevreden.
Moet helaas wel iets terug sturen om te ruilen is namelijk te klein.
Maar daar kunnen hun niks aan doen.

pamelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 21:59

van dat track en trace heb ik niet geweten, staat ook nooit in hun antwoord.

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 22:00

Heb het wel eens als opmerking erbij gezet, en dan krijg je buiten om de factuurmail ook een mail met de T&T code ;)

misschien zou je kunnen bellen mocht je hem nog willen hebben

guessje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 11:10

Ook ik heb problemen met een bestelling van agradi.
Op 25 september paar dingetjes besteld voor een bedrag van €75,-.Alles was direct leverbaar op 1 dingetje na,daar zat een levertijd op van 5 werkdagen.Afijn toch besteld en gelijk het bedrag van mijn rekening laten afschrijven.Vorige week woensdag maar eens gebeld naar agradi(ruim 3 weken later),er stond bij mijn orderstatus verwachte leverdatum 29 september.
Gevraagd waar mijn bestelling bleef,antwoord was:daar kunnen wij op dit moment nog geen definitief antwoord opgeven.
Uiteindelijk heb ik gevraagd of ze mijn betaling terug kunnen storten omdat ik het belachelijk vond dat dit zo lang moest duren,zonder dat ik ook maar iets van agradi hoorde.
De betaling zou binnen 10 werkdagen op mijn rekening worden teruggestort,nu 8 werkdagen later nog geen terugbetaling gehad.Verwacht dit ook exact op de 10e werkdag......

Nu vierenhalve week later uiteindelijk niets ontvangen,maar wel al die tijd €75,- weg die bij hun nog steeds op de rekening staat..

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 11:14

Ik heb nog nooit problemen gehad met Agradi.
Ook hier altijd netjes binnen 2 tot 5 werkdagen bezorgd.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 13:05

LZP->ED

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 16:30

Ik vind agradi ook geen fijne site hoor... Heb eens 3 weken op mijn bestelling moeten wachten terwijl het artikel gewoon in voorraad was. Als het er in de aanbieding is en ik heb het niet meteen nodig bestel ik het wel maar anders niet.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 17:43

Hahaha ze lezen echt mee hoor. Er is nu een mail rondgestuurd dat ze een nieuwe service aanbieden: Vandaag besteld is vandaag verstuurd! :D

Citaat:
Vandaag bestellen is vandaag verstuurd!
Agradi biedt een nieuwe service zodat je bestelling snel in huis is.

Voorwaarden:
- Alle bestelde artikelen dienen ‘Direct leverbaar’ te zijn*
- Je betaalt met iDEAL
- Je bestelt voor 15.00 uur

Wie probeert het uit? :D

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 19:48

Suzanne, die mail las ik ook ja..
Ben benieuwd of ze zich daar daadwerkelijk aan houden..

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 22:59

Hilarisch! Heb de mail inderdaad ook ontvangen!
Ga dit wel even proberen :j

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 23:13

Lukt ze toch niet

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 23:29

Ok... heb net een vastzetlijn besteld. Het was trouwens nog wel even een gezoek om iets te vinden wat niet al te duur was én direct leverbaar. Maar goed. Het is me wel een paar euro waard om te kijken wat dit gaat worden.

Ga er vanuit dat deze bestelling behandeld wordt als zijnde morgen voor drie uur ( er staat niet dat er op WERKdagen voor 15.00 besteld moet worden, dus ik ga er vanuit dat de actie ook geld voor bestellingen op zaterdag voor drie uur..)

Dat zou dus betekenen dat ik maandag een geplastificeerde vastzetlijn met paniekhaak rijker ben..
Beste Agradi medewerkers; jullie tijd gaat NU in :D

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 23:33

Lay_D schreef:
Ik heb nog nooit problemen gehad met Agradi.
Ook hier altijd netjes binnen 2 tot 5 werkdagen bezorgd.

:j

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 09:23

riagr schreef:
Ok... heb net een vastzetlijn besteld. Het was trouwens nog wel even een gezoek om iets te vinden wat niet al te duur was én direct leverbaar. Maar goed. Het is me wel een paar euro waard om te kijken wat dit gaat worden.

Ga er vanuit dat deze bestelling behandeld wordt als zijnde morgen voor drie uur ( er staat niet dat er op WERKdagen voor 15.00 besteld moet worden, dus ik ga er vanuit dat de actie ook geld voor bestellingen op zaterdag voor drie uur..)

Dat zou dus betekenen dat ik maandag een geplastificeerde vastzetlijn met paniekhaak rijker ben..
Beste Agradi medewerkers; jullie tijd gaat NU in :D

Nee helaas. Er staat onder: Bestellingen worden van maandag tot vrijdag verstuurd. Ik vermoed dus dat het dinsdag wordt dan.... Maar dat zou nog retesnel zijn voor Agradi begrippen.

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 11:32

Mmmm toch weer even de kleine lettertjes gemist.

Maar inderdaad; ik zou het echt een wonder vinden als er dinsdag geleverd wordt. Zou voor het eerst zijn dat ik iets wat ik bij Agradi bestel, binnen een paar maanden ( want zo erg was het) krijgt..

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 11:45

Ik wacht nu iets meer dan een week op mijn pakketje..
Wel gistermorgen een bevestiging van de verzending gehad met track & trace code,
en volgens dat moeten ze onderweg zijn al sinds gistermiddag.. Dus ben benieuwd!

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 15:54

Als eigenaar van een redelijk nieuwe webshop vind ik dit echt verbazend om te lezen dat zo'n grote webshop zoveel ontevreden klanten heeft..

Ze hebben een enorm assortiment, omdat ze blijkbaar gewoon alles van al hun leveranciers online gooien. Dan krijg je natuurlijk dergelijke problemen, want dan zijn producten bij hun niet meer voorradig of erger nog, niet meer voorradig bij de leverancier.

Wij hebben er bewust voor gekozen om echt alleen online te zetten wat we hier en nu op voorraad hebben. Is iets er niet meer, dan komt erbij te staan dat het tijdelijk uitverkocht is. Er kan dan nog wel besteld worden, maar dan krijgt de klant een mailtje met uitleg over de levertijd. Ik heb tot hiertoe alle bestellingen op de dag van betaling de deur uit gedaan. Dat lijkt me een correcte service, maar toch kan je daarmee niet opboksen tegen een reus als Agradi, die zich blijkbaar heel veel mag permitteren omdat ze lagere prijzen hebben..

Ik heb trouwens ook ervaringen met Agradi, van voor ik mijn eigen winkel had. Ik heb gelukkig nooit maanden moeten wachten, maar af en toe wel eens een week of 3.. Voor een internetbestelling vind ik dat nog steeds te lang, als ik iets op internet bestel wil ik het wel dezelfde week nog hebben, anders kan ik beter naar de winkel rijden..

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 21:01

Helemaal met je eens Mallootje! Ik bestel er dus niet meer. Heb nu voor 1 keer weer een uitzondering gemaakt omdat ik zo verbijsterd ben over de belofte die ze doen in hun online nieuwsbrief, dat ik het echt zelf moet zien ( of niet natuurlijk) om dit te kunnen geloven. :D

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 21:13

Moet eigenlijk nieuwe handschoenen hebben.., zou ik....na deze verhalen....:p

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 22:20

Friendly; Vooral kijken of er"direct leverbaar" bij staat. Staat dat er niet, maar in plaats daarvan een termijn van 2 tot 10 dagen: NIET DOEN!!
Je wacht dan met een beetje pech gewoon maanden. Krijg jij tegen het voorjaar eindelijk je nieuwe handschoenen. Lijkt me niet dat je dat wil.

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 22:35

Mag hopen voor t paard dat ze er niet zo lang over doen :') Heb onderdeken in levering staan komt als het goed is 1 nov. bij hun. Ik lees meerdere die hun pakket niet kunnen volgen. Ik krijg altijd een ordermail en als je dan inlogt bij agradi kan je naar orderstatus en is alles te volgen....
Had ook een vest in de aanbieding besteld snap dan niet dat ze die niet op vooraad hebben... of anders op=op

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 22:48

wouterpaard: heb je het vest tegelijk met de deken besteld? Want dan kán het zijn dat je deken niet verstuurd wordt omdat het vest nog niet door de leverancier aan agradi geleverd is... Even in de gaten houden en als het erg lang duurt even bellen en zeggen dat je wilt dat je deken in ieder geval al wel vast geleverd wordt ( zie ook een eerdere post hier... een bestelling van over de 1000 euro die niet geleverd wordt, omdat er gewacht wordt op een hamsterschommeltje van 2.50....)

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 23:04

Nee klopt weet ik! Staat ook bij de deken dat die 1 nov. wordt geleverd. Bestel heel vaak via agradi met in mijn achterhoofd de langere levertijden. Maar vind de onderdeken van amigo zo verrekte duur dat me de levertijd even niet uitmaakt.

Moest nu ook eerst achter de deken aanmailen, krijg je leuk mailtjes met kortingsstickers hadden ze de deken ervan af gehaald -O- Was foutje van hun pfff gelukkig gingen de kortingstickers nog even door!

ChelseaII

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 23:17

Oh jee... Ik heb echt net een zweetdeken besteld bij Agradi en was van plan om nog even op Bokt te koekeloeren voor ik de laptop weg zou leggen, lees ik dit topic!!! Bij deze deken stond wel 'direct leverbaar', dus ik ben benieuwd, haha!