Leuke spullen!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Knert schreef:Nou als ik het zo allemaal eens evalueer, las ik een aantal mensen die een klacht hadden. Waarvan er een paar mogelijk bij de post liggen en een paar omdat het via spamfilter niet correct is aangekomen. Die paar die overblijven vallen in mijn ogen in het niet, aangezien iedereen zich wel kan vergissen of gewoonweg iets laat is. Zie namelijk nergens een klant overblijven die wel hebben betaald en echt niets hebben gekregen.
Mensen besef wel dat we steeds meer in een 'snelle' wereld leven. Mensen willen nog sneller dan snel actie zien. Waar mensen vroeger stilzwijgend akkoord gingen met een latere levering, wil men het vandaag de dag eergisteren geleverd hebben. En als dat niet lukt,....tja dan beginnen we een topiv.
Soms is dit voor een groot bedrijf net te behappen. Voor een klein bedrijf kan dit best lastig zijn, hoe hard ze ook proberen. En om bestaansrecht te hebben is het hebben van een webshop soms noodzaak.
Denk dat het wel goed is dat we hier wat meer bij stilstaan, voordat we ons spuien op internet en hierdoor zo'n onderneming in een kwaad daglicht stellen. Zou zonde zijn....
... vooral omdat blijkt dat er bij Dunsborg eigenlijk weinig mis gaat.
Nikass schreef:Wat overblijft is dat het soms erg moeilijk is om contact te krijgen via mail of telefoon en mensen zich daarom wenden tot bokt omdat het hier blijkbaar wel lukt. Het gaat er niet om kritiek te leveren. Dunsborg zou dit als een verbeterpunt kunnen zien in hun bestaande service.
sharief schreef:Heeft iemand ervaring met De Dunsborg ruitersport in Hengelo? Leveren zij snel/netjes?
truitje schreef:2 weken inmiddels al voorbij..
xx_Irisje schreef:Ik was te laat om een aanbieding te bestellen. Deze was later de dag van de site gehaald, ik heb er een mail aan gewaagd, ik vroeg naar de aanbieding en de mogelijkheden. Kreeh direct mail terug, waar ik heel blij mee was.
Kon gebeuren dat een aanbieding verliep maar ik zou de volgende dag een kortingscode krijgen zodat ik de aanbieding kon bestellen.
Ik heb daar een enthousiast mailtje over terug gestuurd want dat vond ik een goede service.
Inmiddels heb ik 4 keer gemaild om de code en ben ik n er y zoveel weken verder.
De goede service viel dus vies tegen.
xx_Irisje schreef:Ik denk dat na 4 keer mailen het duidelijk was dat ik graag van de aanbieding gebruik wilde maken en dat hebben jullie slordig afgehandeld. Inmiddels heb ik het product ergens anders gekocht.