De Dunsborg ruitersport ervaringen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mettee

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 16:57

Op concours wel eens een mooie cavallo witte rijbroek gekocht, goede kwaliteit en niet te duur :)
Leuke spullen!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 12:59

Ik had op een zaterdag avond(21 juni) via Facebook een dekje besteld, deze werd maandag gelijk op de post gedaan en had hem dinsdag al in huis. Ik heb dus tot nu toe alleen maar goede ervaringen met ze. Alles prima verlopen.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 20:25

Nou als ik het zo allemaal eens evalueer, las ik een aantal mensen die een klacht hadden. Waarvan er een paar mogelijk bij de post liggen en een paar omdat het via spamfilter niet correct is aangekomen. Die paar die overblijven vallen in mijn ogen in het niet, aangezien iedereen zich wel kan vergissen of gewoonweg iets laat is. Zie namelijk nergens een klant overblijven die wel hebben betaald en echt niets hebben gekregen.

Mensen besef wel dat we steeds meer in een 'snelle' wereld leven. Mensen willen nog sneller dan snel actie zien. Waar mensen vroeger stilzwijgend akkoord gingen met een latere levering, wil men het vandaag de dag eergisteren geleverd hebben. En als dat niet lukt,....tja dan beginnen we een topiv.

Soms is dit voor een groot bedrijf net te behappen. Voor een klein bedrijf kan dit best lastig zijn, hoe hard ze ook proberen. En om bestaansrecht te hebben is het hebben van een webshop soms noodzaak.

Denk dat het wel goed is dat we hier wat meer bij stilstaan, voordat we ons spuien op internet en hierdoor zo'n onderneming in een kwaad daglicht stellen. Zou zonde zijn....

... vooral omdat blijkt dat er bij Dunsborg eigenlijk weinig mis gaat.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 20:27

Knert schreef:
Nou als ik het zo allemaal eens evalueer, las ik een aantal mensen die een klacht hadden. Waarvan er een paar mogelijk bij de post liggen en een paar omdat het via spamfilter niet correct is aangekomen. Die paar die overblijven vallen in mijn ogen in het niet, aangezien iedereen zich wel kan vergissen of gewoonweg iets laat is. Zie namelijk nergens een klant overblijven die wel hebben betaald en echt niets hebben gekregen.

Mensen besef wel dat we steeds meer in een 'snelle' wereld leven. Mensen willen nog sneller dan snel actie zien. Waar mensen vroeger stilzwijgend akkoord gingen met een latere levering, wil men het vandaag de dag eergisteren geleverd hebben. En als dat niet lukt,....tja dan beginnen we een topiv.

Soms is dit voor een groot bedrijf net te behappen. Voor een klein bedrijf kan dit best lastig zijn, hoe hard ze ook proberen. En om bestaansrecht te hebben is het hebben van een webshop soms noodzaak.

Denk dat het wel goed is dat we hier wat meer bij stilstaan, voordat we ons spuien op internet en hierdoor zo'n onderneming in een kwaad daglicht stellen. Zou zonde zijn....

... vooral omdat blijkt dat er bij Dunsborg eigenlijk weinig mis gaat.

_/-\o_

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 21:32

Wat overblijft is dat het soms erg moeilijk is om contact te krijgen via mail of telefoon en mensen zich daarom wenden tot bokt omdat het hier blijkbaar wel lukt. Het gaat er niet om kritiek te leveren. Dunsborg zou dit als een verbeterpunt kunnen zien in hun bestaande service.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 22:32

Ik hoop niet dat mijn post als klacht op gevat hebt?
want dat was het zeer zeker niet, ik heb alleen aangegeven dat het lang duurde, achteraf omdat er iets mis was gegaan (bij de post waarschijnlijk)

we hadden trouwens een leuke verrassing bij het pakket, paardensnoepjes! *\o/*
morgen de dekens passen, mijn vriend was er erg blij mee!

Serita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 21:06

Nikass schreef:
Wat overblijft is dat het soms erg moeilijk is om contact te krijgen via mail of telefoon en mensen zich daarom wenden tot bokt omdat het hier blijkbaar wel lukt. Het gaat er niet om kritiek te leveren. Dunsborg zou dit als een verbeterpunt kunnen zien in hun bestaande service.

Dit dus inderdaad! Ik had dezelfde conclusie als Knert al voor ik ging bestellen. Ze hebben wel gewoon goede spullen en in mijn geval een erg goede prijs!

Het enige jammere is dus inderdaad (het gebrek aan) communicatie. Als ik een of 2 dagen na mijn bestelling een mailtje had gehad van goh het duurt iets langer het gaat zaterdag op de post had ik dat geen probleem gevonden. Alleen ik hoorde maar niets, en in deze tijd vind ik dat eigenlijk niet meer kunnen! Zoals ik zei 1 a 2 dagen silte kan ik me voorstellen bij klein bedrijf maar daarna zou ik toch wel wat meer willen horen!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 21:13

mailcontact was hier juist top, zelf op zondag! :D

kadoeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 17:44

sharief schreef:
Heeft iemand ervaring met De Dunsborg ruitersport in Hengelo? Leveren zij snel/netjes?

Ik neb zondag 3 augustus laarsen bij de dunsborg besteld het zou binnen 8 dagen binnen zijn.
toen op dag 7 gebeld of het al verzonden. Is hij beamde dit.
en het zou dan opdag 8 arriveren
netter had ik het ngebonden als ikhierover geïnformeerd wordt indien het later is een soort track en trace.
Nu bel ik continu maar ik krijg ze nog niet te pakken

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 18:58

mailtje sturen?

truitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 11:21

ik heb precies dezelfde ervaring kadoek. ik had rijlaarzen besteld vorige week omdat ik morgen een weekeind wedstrijden ga rijden in engeland. dus ik had nieuwe nodig. nu na 7 dagen heb ik ze nog niet en inmiddels al 3x geprobeerd te bellen tijdens openingstijden.. vervelend dit..

truitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 14:59

2 weken inmiddels al voorbij..:(

Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 15:15

truitje schreef:
2 weken inmiddels al voorbij..:(

Goedemiddag,

Uit uw reactie kunnen we helaas weinig afleiden.
Uit eerdere reacties zouden we kunnen afleiden dat u wellicht op een bestelling van rijlaarzen heeft gewacht. ??
Op dit moment hebben wij geen bestellingen van rijlaarzen open staan.
Dit zou betekenen dat als u een bestelling heeft geplaatst, deze allang verzonden is.

Wanneer u wellicht via een PB bericht uw werkelijke naam zou kunnen doorgeven, kunnen we e.e.a. voor u nakijken. Wanneer u via internet heeft besteld, dan ook graag een ordernummer.

Vriendelijke groeten,

De Dunsborg Ruitersport

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 17:59

Ik was te laat om een aanbieding te bestellen. Deze was later de dag van de site gehaald, ik heb er een mail aan gewaagd, ik vroeg naar de aanbieding en de mogelijkheden. Kreeh direct mail terug, waar ik heel blij mee was.
Kon gebeuren dat een aanbieding verliep maar ik zou de volgende dag een kortingscode krijgen zodat ik de aanbieding kon bestellen.
Ik heb daar een enthousiast mailtje over terug gestuurd want dat vond ik een goede service.

Inmiddels heb ik 4 keer gemaild om de code en ben ik n er y zoveel weken verder.

De goede service viel dus vies tegen.

Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 18:32

xx_Irisje schreef:
Ik was te laat om een aanbieding te bestellen. Deze was later de dag van de site gehaald, ik heb er een mail aan gewaagd, ik vroeg naar de aanbieding en de mogelijkheden. Kreeh direct mail terug, waar ik heel blij mee was.
Kon gebeuren dat een aanbieding verliep maar ik zou de volgende dag een kortingscode krijgen zodat ik de aanbieding kon bestellen.
Ik heb daar een enthousiast mailtje over terug gestuurd want dat vond ik een goede service.

Inmiddels heb ik 4 keer gemaild om de code en ben ik n er y zoveel weken verder.

De goede service viel dus vies tegen.

Geachte mevrouw of mijnheer,

Wij hebben onlangs een aantal van de aanbiedingsprijzen op onze website verwijderd omdat óf de actie was verlopen, óf het betreffende artikel werd aangepast in verband met de nieuwe collecties.

Kort hierop werden wij door een aantal personen benaderd met het verzoek om toch nog gebruik te kunnen maken van de betreffende korting.
Wij hebben, zover bekend in alle gevallen hier positief op gereageerd door een kortingscode toe te sturen.

Wanneer u ook nog gebruik had willen maken/wilt maken van een actieprijs, is dat (mits het artikel nog leverbaar is) gewoon mogelijk.
Wanneer u ons via een e-mailbericht of een PB via deze site wilt vertellen wie u werkelijk bent en om welk artikel het gaat, ontvangt ook u een kortingscode.

Met vriendelijke groeten,

De Dunsborg Ruitersport

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 23:01

Ik denk dat na 4 keer mailen het duidelijk was dat ik graag van de aanbieding gebruik wilde maken en dat hebben jullie slordig afgehandeld. Inmiddels heb ik het product ergens anders gekocht.

Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 10:54

xx_Irisje schreef:
Ik denk dat na 4 keer mailen het duidelijk was dat ik graag van de aanbieding gebruik wilde maken en dat hebben jullie slordig afgehandeld. Inmiddels heb ik het product ergens anders gekocht.

Geachte mevrouw, mijnheer,

Iedere opmerking die wij krijgen wordt serieus bekeken en ontvangt een reactie.

In de dagen nadat wij enkele aanbiedingsprijzen op onze website hadden verwijderd, hebben wij van 18 personen het verzoek gekregen om toch nog gebruik te mogen maken van een aanbieding.
Deze 18 personen hebben keurig een kortingscode ontvangen voor het artikel dat zij wensten aan te schaffen. In 15 gevallen is er daadwerkelijk gebruik gemaakt van de kortingscode door een bestelling te plaatsen.
Wij hebben overigens geen enkele keer een herhaald verzoek gekregen van een zelfde e-mailadres.

Wij vinden het jammer voor u wanneer u eveneens een kortingscode heeft aangevraagd en deze code u blijkbaar niet heeft bereikt.
Overigens wensen wij u wel veel en lang plezier toe met het artikel dat u inmiddels heeft aangeschaft.

Met vriendelijke groeten,

De Dunsborg Ruitersport

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 10:59

Ik heb eenmaal gemaild en 3 maal een replay op jullie mail gestuurd. Ik verzoek jullie eens beter te zoeken.

truitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 19:16

ik heb inmiddels alles ontvangen en een fijn cadeau erbij gekregen mooie rijsokken :)

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 14:10

Ik heb het afgelopen jaar 3 (Horseware) dekens besteld. Ik had pech want bij 2 van de 3x heb ik lang moeten wachten (materiaal niet op voorraad bij leverancier en levering van de verkeerde maat) maar de communicatie was daarover niet optimaal. Ze hebben mooie acties maar als je iets snel nodig hebt zou ik even informeren of het artikel op voorraad is.

delvira

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 22:02

Als de eigenaar van deze winkel mij in het weekend na sluitingstijd nog springschoenen komt brengen .vind ik dat een superservice.........

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 18:45

Mijn ervaring is dat alles kan (heel klantvriendelijk) mits je ze kan bereiken. En dat stukje communicatie daar hapert het toch een beetje.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 08:42

Tot voor kort had ik waanzinnig goede ervaringen maar helaas krijg ik om een of andere reden nu ook geen contact meer....
Jammer!

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 10:39

Ik mail nu al weken voor de factuur van de (dure) deken die ik daar heb gekocht. Die zat weken geleden niet bij de levering door een computer/netwerkstoring. En nu blijft het stil bij de Dunsborg ...

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 14:17

Ik heb begin september laarzen binnen gekregen die helaas niet pasten (eigen schuld uiteraard). Gelukkig mocht ik ze terug sturen en ze zouden me de juiste maat opsturen. Helaas heb ik deze nog steeds niet binnen, als antwoord op mijn mail kreeg ik dat ze het zouden navragen, daarna niets meer gehoord en op mijn mailtjes daarna wordt helaas niet geantwoord. Vind het een top service dat ik ze om mocht ruilen (waren in de aanbieding), maar minder dat ik ze nog steeds niet heb en er niks over hoor...