Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Enquête
Hoeveel uur per dag komt uw paard naar buiten?
In opdracht van school is deze enquête gemaakt. Zou u deze enquête naar waarheid in willen vullen, zodat er een goed onderzoek kan worden uitgevoerd.
U wordt alvast bedankt voor uw medewerking.
1. Hoeveel paarden heeft u in uw bezit? 3
Zou u voor het beantwoorden van de volgende vragen 1 paard in gedachten willen houden?
2. Waar staat uw paard gehuisvest?
o Thuis
o Pensionstal
o Vrienden/ kennissen
o Anders, namelijk: .............................................................
3. Wat is het gebruiksdoel van uw paard?
o Dressuur
o Springen
o Recreatie
o Mennen
o Western
o Voltige
o Natural
o Fokkerij
o Gezelschap
o Anders, namelijk: .............................................................
4. Hoeveel uren traint u uw paard wekelijks? .....................................4 uur excl. heen en terugreis onder het zadel.................
5. Als ik mijn paard train, train ik een uur.
o Nee
o Soms
o Vaak maar niet altijd
o Bijna altijd
o Bij hoge uitzondering niet
o Ja altijd
o Meer dan een uur
6. Hoeveel uur in totaal komt uw paard buiten in de paddock, weiland en bak per dag? (Exclusief training) 8 – 10 uur in de winter
7. Mijn paard staat elke dag in de stapmolen. Staat uw paard niet in de stapmolen, sla deze vraag en vraag 8 en 9 over.
Waarbij het getal 1, 1 dag is en het getal 7 elke dag is.
Geen stapmolen
10. Heeft uw paard ook contact met soortgenoten?
Waarbij het getal 1 helemaal niet is en het getal 7 altijd.
1 2 3 4 5 6 7
(Lage voorwanden, waardoor ze ook contact kunnen maken als ze niet buiten staan.)
11. Mijn stal bied geen gelegenheid om mijn paard 4 uur of langer buiten te zetten.
Waarbij het getal 1 wel gelegenheid is en dat er bij het getal 7 geen gelegenheid is.
1 2 3 4 5 6 7
(paarden aan huis, dus dat is aan onszelf)
12. Ik vind het niet zo belangrijk dat mijn paard 4 uur per dag of langer buiten staat.
Waarbij het getal 1 helemaal niet is en het getal 7 heel erg belangrijk.
1 2 3 4 5 6 7
13. De stal waar mijn paard gestald staat, vindt het belangrijk dat het paard 4 uur of langer buiten komt.
1 2 3 4 5 6 7
14. Mijn paard staat 103 uur op stal in een week tijd.
(Alleen in de winter, van april tot en met oktober staan ze 24/7 buiten)
15. Ik ben het niet eens met de stelling dat een paard 4 uur per dag buiten moet staan.
Waarbij het getal 1 helemaal niet eens met de stelling is en het getal 7 wel voor de stelling is.
1 2 3 4 5 6 7
Vraag is een beetje lastig gesteld, maar ik vind het een must dat een paard minimaal 4 uur buiten staat. En dan vind ik 4 uur weinig. (Voor mijn paarden té weinig.)
Ytjuuuh schreef:Enquête
Uur of 8.
In opdracht van school is deze enquête gemaakt. Zou u deze enquête naar waarheid in willen vullen, zodat er een goed onderzoek kan worden uitgevoerd.
1. Hoeveel paarden heeft u in uw bezit? 2.
Zou u voor het beantwoorden van de volgende vragen 1 paard in gedachten willen houden?
o Thuis
x Pensionstal
o Vrienden/ kennissen
x Dressuur
o Springen
x Recreatie
o Mennen
o Western
o Voltige
o Natural
o Fokkerij
o Gezelschap
4. Hoeveel uren traint u uw paard wekelijks? momenteel ivm 2 kids uu of 2/3
o Nee
o Soms
o Vaak maar niet altijd
x Bijna altijd
o Ja altijd
o Meer dan een uur
6. Hoeveel uur in totaal komt uw paard buiten in de paddock, weiland en bak per dag? (Exclusief training)
uur of 8 .............................................................
7. Mijn paard staat elke dag in de stapmolen. Staat uw paard niet in de stapmolen, sla deze vraag en vraag 8 en 9 over.
1 2 3 4 5 6 7
8. Hoeveel keer per dag komt uw paard in de stapmolen?
.............................................................
9. Hoeveel tijd besteed uw paard in de stapmolen per keer?
...........................................................
7
11. Mijn stal bied geen gelegenheid om mijn paard 4 uur of langer buiten te zetten.
Waarbij het getal 1 wel gelegenheid is en dat er bij het getal 7 geen gelegenheid is.
7
12. Ik vind het niet zo belangrijk dat mijn paard 4 uur per dag of langer buiten staat.
7
13. De stal waar mijn paard gestald staat, vindt het belangrijk dat het paard 4 uur of langer buiten komt.
7
14. Mijn paard staat ........ uur op stal in een week tijd.
Rekeen zelf maar uit
15. Ik ben het niet eens met de stelling dat een paard 4 uur per dag buiten moet staan.
Waarbij het getal 1 helemaal niet eens met de stelling is en het getal 7 wel voor de stelling is.
Paaard moet MINIMAAL 4 uur buiten staan.
1. Hoeveel paarden heeft u in uw bezit? .............1 paard................................................
o Thuis
x Pensionstal
o Vrienden/ kennissen
x Dressuur
o Springen
x Recreatie
o Mennen
x Western
o Voltige
o Natural
o Fokkerij
o Gezelschap
4. Hoeveel uren traint u uw paard wekelijks? 11 uur.............................................................
o Nee
o Soms
x Vaak maar niet altijd
o Bijna altijd
o Ja altijd
o Meer dan een uur
6. Hoeveel uur in totaal komt uw paard buiten in de paddock, weiland en bak per dag? (Exclusief training) 5 uur.................................................
1 2 3 4 5 6 7
1 2 3 4 5 6 7 (5)
11. Mijn stal bied geen gelegenheid om mijn paard 4 uur of langer buiten te zetten.[/bWaarbij het getal 1 wel gelegenheid is en dat er bij het getal 7 geen gelegenheid is.
1 2 3 4 5 6 7 (1)
[b]12. Ik vind het niet zo belangrijk dat mijn paard 4 uur per dag of langer buiten staat.
1 2 3 4 5 6 7
(6)
1 2 3 4 5 6 7 (5)
14. Mijn paard staat ...140 uur..... uur op stal in een week tijd.
15. Ik ben het niet eens met de stelling dat een paard 4 uur per dag buiten moet staan. niet eens
1 2 3 4 5 6 7
Opmerkingen:
............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ ............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ ............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
1. Hoeveel paarden heeft u in uw bezit? 1 paard en 1 pony
x Thuis
o Pensionstal
o Vrienden/ kennissen
o Dressuur
o Springen
x Recreatie
o Mennen
o Western
o Voltige
o Natural
o Fokkerij
o Gezelschap
4. Hoeveel uren traint u uw paard wekelijks? ? Ik probeer dagelijks wat met mijn paard te doen.
o Nee
x Soms
o Vaak maar niet altijd
o Bijna altijd
o Ja altijd
o Meer dan een uur
6. Hoeveel uur in totaal komt uw paard buiten in de paddock, weiland en bak per dag? (Exclusief training) ongeveer 7,5 .............................................................
1 2 3 4 5 6 7
10. Heeft uw paard ook contact met soortgenoten? ja
1 2 3 4 5 6 7x
1x 2 3 4 5 6 7
1 2 3 4 5 6 7x
1 2 3 4 5 6 7x
14. Mijn paard staat ongeveer [b]16,5 uur per dag x7 dagen........ uur op stal in een week tijd, maar heeft wel een verharde uitloop aan de stal.[/b]
1 2 3 4 5 6 7x
Opmerkingen:
Toevoeging vraag 15: Ik vind dat een paard minimaal 4 uur per dag naar buiten moet.
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. ............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ ............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Citaat:Hoeveel uur per dag komt uw paard naar buiten?
1. Hoeveel paarden heeft u in uw bezit? 1 paard en 1 shet
eigen stal/wei
o Dressuur
o Recreatie
o Mennen
o lang teugel
4. Hoeveel uren traint u uw paard wekelijks? 5 tot 6 dagen in de week, 30 tot 45 minuten
o nee
6. Hoeveel uur in totaal komt uw paard buiten in de paddock, weiland en bak per dag? (Exclusief training)
schuilstal, dus 24/7 de mogelijkheid om naar buiten te gaan.
nooit
7
11. Mijn stal biedt geen gelegenheid om mijn paard 4 uur of langer buiten te zetten.
1
7
eigen stal, dus nvt
14. Mijn paard staat op stal, wanneer hij wil (schuilstal)
1