Ervaringen met Huppa Ruitersport

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Nikita

Re: Ervaringen met Huppa Ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 10:45

Jammer dat IK het niet meer durf te proberen, nieuwe eigenaar of niet, de naam is voor mij nu "besmet"

louise1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 10:51

Snap ik wel ;-) Gelukkig zijn er nog tig andere ruiterwebshops!

Wat ik nu wel heb geleerd (als herintredende ruiter) is dat ik spullen die echt moeten passen (kleding en schoenen) niet meer online zal aanschaffen. I.i.g. niet de eerste keer maar misschien wel als ik een bepaalde broek nog een keer wil kopen.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 23:17

Ik had al besteld en toen vond ik dit topic pas... Maar ik ben geweldig goed geholpen! Ik kreeg meteen na mijn bestelling meteen een mail dat de bestelde clipjes kleiner bleken te zijn dan op de afbeelding, ze werden wel meegestuurd maar als ik er niet tevreden over was zou ik nieuwe krijgen (duurde alleen even omdat ze besteld moesten worden).
Clipjes waren inderdaad te klein, dat aangegeven en een paar dagen geleden netjes de nieuwe goede clipjes binnen gekregen.

Goeie ervaring hier dus!

zuidbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 23:13

ik wou net een bestelling plaatsen met factuur
pas betalen als de producten zijn geleverd
maar dit kan op een of andere manier niet, en ik moet een andere betalings mogelijkheid kiezen..
heb en mail gestuurd hoe dit zit..
nu eerst afwachten... want ik ga na het lezen van dit topic niet eerst betalen....

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 14:41

Ojee ik stuit nu op dit topic... Heb afgelopen dinsdag een bestelling gedaan... Het is nu vrijdag en nog niks.. Wat snel maar ben eigenlijk gewend dat het er de volgende dag is met t&t.. Heb ook een mail gehad dat het op de post ging. Ik wacht t maar even af.

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 15:21

Baileys01 schreef:
Ojee ik stuit nu op dit topic... Heb afgelopen dinsdag een bestelling gedaan... Het is nu vrijdag en nog niks.. Wat snel maar ben eigenlijk gewend dat het er de volgende dag is met t&t.. Heb ook een mail gehad dat het op de post ging. Ik wacht t maar even af.

Er zat een briefje van de post tussen een krant waarop stond dat t bij de buren bezorgd was :') ik heb dus helemaal niks gezegd!! :+

dijada1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 00:08

Hoi allemaal
ik ben nieuw hier maar stuite van de week op een topic over huppa ruitersport
ik ben er vandaag geweest en heb het ook over het topic gehad met dennis
hij heeft huppa over genomen in november 2013
ze zitten niet meer in het nieuwe pand maar bij hun aan huis in de boederij hele leuke spontane en eerlijke vent !
Hij heeft me uit gelegt in grote lijnen wat er is gebeurt toen de tijd en dat verklaard ook een hoop van de problemen die jullie hebben ondergaan niet goed tepraten aldus dennis en zijn vrouw
ik heb toen huppa nog aan huis zat voor de verhuizing bij hun een zadel gekocht ik ben niet van het internet beatellen ik wol Ien wat ik koop en bij wie !
Dennis en zijn vrouw doen de ruitersport zaak erbij uit passie en proberen er ook alles aan tedoen om hum klaten tevreden tehouden dennis en zijn vrouw zijn geen famillie van de vorige eigennaar !
nogmaals ik ben er vandaag geweest en ben zeer tevreden over de manier waarop ik ben geholpen hier kan ooteman een puntje aan zuigen ik was gewoon welkom ondanks dat de winkel nog niet eens offieel geopend is ! Voor mij geen ooteman meer ! Ik ga liever een rondje friesland ! Ook heeft hij mooie spullen voor niet teveel geld en natuurlijk de tatini lijn uit italie goeie kwaliteit voor een leuke prijs !
Ik ben dik tevreden !

Huppa2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 18:54

Beste allemaal,

Na goed overleg met het team van Bokt is er door hen een advies gegeven om toch even een berichtje van ons(nieuwe eigenaren Huppa Ruitersport) op Bokt te plaatsen.
Zoals jullie misschien in ons profiel hebben kunnen lezen of gaan lezen hebben wij sedert 01-10-2013 Huppa A la Karte overgenomen en hebben we de naam gewijzigd in de oude naam Huppa Ruitersport.
Wij hebben dit gedaan om vanuit onze passie voor paarden en het helaas ouder worden toch actief te kunnen blijven in de Ruitersport.
We hopen dat jullie inzien dat wij het beter doen dan de rest om het veeeeeel beter te doen dan de vorige eigenaresse en dat de naam toch een deuk heeft opgelopen daar zijn wij ons van bewust.
Wij gaan ervoor en hopen jullie toch graag terug te zien op http://www.huppa.nl waarbij wij er ook voor dit jaar voor hebben gekozen om te blijven stunten met 30% korting op alle Tattini en Daslo producten ten gunste van onze klanten.

Wij gaan ervoor.

Hartelijke groet,

Dennis en Hilda

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 19:22

Ik heb in het verleden ook wel eens iets besteld. Duurde vaak lang voordat het in huis was maar werd wel altijd netjes op de hoogte gehouden. Bovendien vind ik de kwaliteit van de spullen erg goed en dan wil ik er best iets langer op wachten. Ik heb juist met andere (groteren en bekendere ) ruitersport sites slechtere ervaringen gehad. Zou ook zeker weer bestellen bij Huppa als ik iets nodig had. Dennis en Hilda, heel veel succes met jullie bedrijf.

Huppa2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 20:29

Beste Kleiduiker,

Hartelijk dank voor uw leuke reactie, juist hierdoor weten wij dat we er een succes van kunnen maken.
Het leveren laat soms wat te lang opzich wachten maar dat heeft ook te maken met het transport uit Italië, dit gaat altijd met DHL(Doe Het Langzaam) wat soms wel 4 tot 5 dagen in beslag neemt.

Nogmaals dank en we gaan ervoor.

P.S over twee maanden is ook onze fysieke winkel geopend met altijd 6000 artikelen op voorraad.

Hartelijke groet, Dennis en Hilda

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 20:33

DHL(Doe Het Langzaam) *D

Bij ons noemen we DHL De HeL

Graag gedaan!

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 23:40

Ik ben benieuwd hoe Huppa het gaat doen!

Huppa2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 11:57

antje_vip schreef:
Ik ben benieuwd hoe Huppa het gaat doen!

We doen ons stinkende best :)

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 18:49

Hmm ik heb er vorige week iets besteld voor best wat geld, en nog niets gehoord verder...
Had ik dit eerder gelezen. :o

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 18:53

MonteKarlo schreef:
Hmm ik heb er vorige week iets besteld voor best wat geld, en nog niets gehoord verder...

Zou me niet teveel zorgen maken hoor. Paar weken geleden ook een bestelling gedaan, netjes een mailtje dat t wat langer ging duren. Toen hebben ze alsnog wat ze wel op voorraad hadden verstuurd, omdat ik anders wel erg lang moest wachten en de rest zenden ze nog na. Echt supernetjes allemaal dus :)

soms moet je een paar dagen op antwoord wachten maar nooit langer dan 2. Maarja, zijn net mensen die er werken ;)

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 18:56

PenP2014 schreef:
MonteKarlo schreef:

Zou me niet teveel zorgen maken hoor. Paar weken geleden ook een bestelling gedaan, netjes een mailtje dat t wat langer ging duren. Toen hebben ze alsnog wat ze wel op voorraad hadden verstuurd, omdat ik anders wel erg lang moest wachten en de rest zenden ze nog na. Echt supernetjes allemaal dus :)

soms moet je een paar dagen op antwoord wachten maar nooit langer dan 2. Maarja, zijn net mensen die er werken ;)

Ik hoop dat je gelijk hebt, vind het wel iets spannend :p
En ik hoef zeker ook niet gelijk wat te horen hoor, maar het is nu bijna 6 dagen geleden.
We gaan het zien!

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 19:01

Je kunt ze altijd even bellen. Dan zeggen ze meteen wat er is en wanneer je het kunt verwachten.

Huppa2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 21:33

Of gewoon even mailen, we antwoorden altijd binnen 24 tot 48 uur, afhankelijk van hoe druk het is.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 16:18

Ik heb 2 x een bestelling gedaan (beide dit jaar) en ik heb beide bestellingen snel binnen gekregen, en geen problemen gehad.
Alleen de laatste keer was 1 hoofdstel niet op voorraad en toen hebben ze een andere (iets duurdere) ervoor in de plaats gestuurd en die kosten hebben zij op zich genomen... prima dus.

Nou vond ik het hoofdstel ondanks dat ie duurder was niet mooi, dus ik had ze gemaild daarover.
Ik mocht hm of terug sturen of houden en als ik dan alsnog een nieuwe zou bestellen zouden zij de verzendkosten betalen.

Prima opgelost dus.

Huppa2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 18:20

Kijk dat zijn nou eens leuke berichten. Hartelijk dank Cerastes
We hebben hier overlegt en we gaan je gewoon het hoofdstel toezenden als dank voor je super leuke reactie in dit topic.

Eenmaal hoofdstel maat pony, wordt morgen geheel kosteloos aan je verzonden.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 18:46

MonteKarlo schreef:

Er zitten net nieuwe mensen op toch?

Huppa2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 19:07

antje_vip schreef:
MonteKarlo schreef:

Er zitten net nieuwe mensen op toch?

klopt als een bus, sedert oktober 2013.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 08:03

Ik heb geen problemen gehad met huppa

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 09:43

Huppa2013 schreef:
Kijk dat zijn nou eens leuke berichten. Hartelijk dank Cerastes
We hebben hier overlegt en we gaan je gewoon het hoofdstel toezenden als dank voor je super leuke reactie in dit topic.

Eenmaal hoofdstel maat pony, wordt morgen geheel kosteloos aan je verzonden.

Oh echt?
Nou wat lief!
Zal vooral mn vriend erg fijn vinden, wat die vind het allemaal maar wat kosten zo een pony!

hoefje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 21:51

ojee had ik dit maar eerder gelezen.
10-6 mijn bestelling geplaats, 12-6 mailtje gekregen dat niet alles op voorraad is en dat t 5-10 werkdagen gaat duren.
19-6 gemailt of ik het voor het weekend kon verwachten. antw. verwacht ieder moment levering van zn leverancier.
26-6 weer mail gestuurd waar mn bestelling blijft.
27-6 om 13.00 mail gehad dat mn bestelling is verzonden
vandaag 30-6 nog niks ontvangen.
dus weer mail gestuurd of ze weten wanneer ik mijn bestelling kan verwachten.

dus 3 weken verder en nog niks ontvangen!! :(

moet er wel bij zeggen dat ik gelijk de volgende dag antw krijg op mn mail.(verstuur hem 's-avonds)

hoop dat ik mn spullen nog ontvang