Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Baileys01 schreef:Ojee ik stuit nu op dit topic... Heb afgelopen dinsdag een bestelling gedaan... Het is nu vrijdag en nog niks.. Wat snel maar ben eigenlijk gewend dat het er de volgende dag is met t&t.. Heb ook een mail gehad dat het op de post ging. Ik wacht t maar even af.
MonteKarlo schreef:Hmm ik heb er vorige week iets besteld voor best wat geld, en nog niets gehoord verder...
Had ik dit eerder gelezen.
PenP2014 schreef:MonteKarlo schreef:Hmm ik heb er vorige week iets besteld voor best wat geld, en nog niets gehoord verder...
Had ik dit eerder gelezen.
Zou me niet teveel zorgen maken hoor. Paar weken geleden ook een bestelling gedaan, netjes een mailtje dat t wat langer ging duren. Toen hebben ze alsnog wat ze wel op voorraad hadden verstuurd, omdat ik anders wel erg lang moest wachten en de rest zenden ze nog na. Echt supernetjes allemaal dus
soms moet je een paar dagen op antwoord wachten maar nooit langer dan 2. Maarja, zijn net mensen die er werken
Huppa2013 schreef:Kijk dat zijn nou eens leuke berichten. Hartelijk dank Cerastes
We hebben hier overlegt en we gaan je gewoon het hoofdstel toezenden als dank voor je super leuke reactie in dit topic.
Eenmaal hoofdstel maat pony, wordt morgen geheel kosteloos aan je verzonden.