Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LovingTweety schreef:Het is prima dat het door mensen wordt geregeld. Alleen zijn de fouten zo grof. Ik heb 4 keer gebeld in 3 weken tijd, elke keer werd gezegd dat het die dagen op de post ging. Dat zijn geen normale foutjes meer.
Bizzybijtje schreef:LovingTweety schreef:Het is prima dat het door mensen wordt geregeld. Alleen zijn de fouten zo grof. Ik heb 4 keer gebeld in 3 weken tijd, elke keer werd gezegd dat het die dagen op de post ging. Dat zijn geen normale foutjes meer.
Dat is dan een rotte appel geweest...
Ik heb ook al tig keren iets bij Divoza besteld en nóóit problemen gehad
flicka schreef:De helft is positief hoor. Ik heb zelf ook alleen maar positieve ervaringen, zowel in de winkel (Leek) als via de website. MH laars na een jaar nog gratis een nieuwe rits ingezet, dekens kunnen ruilen, bestellingen keurig afgewerkt. Dus prima!
Bizzybijtje schreef:Ik word hier toch altijd zo moe van he.
Volgens mij vergeten heel veel mensen dat de bestellingen nog steeds verwerkt worden door mensen.
En ja, dat gaat dus weleens mis! Ze gaan heus niet expres de boel verzieken om klanten te verliezen, halloTS, denk dat het eerder Passier geweest is die een fout had gemaakt, niet per se Divoza. Hun dag draait echt niet enkel om jouw bestelling, anders zou het inderdaad door hun geregeld worden maar nogmaals; het draait niet om één persoon. Zij gaan ervan uit dat Passier gewoon netjes levert, dus zitten ze er niet bovenop om te checken of het écht op tijd binnen is.
Vientje schreef:Ik was er ook echt verbaasd over hoor, was zaterdag in eerste instantie vrij sceptisch (dacht letterlijk: "Zeg maarmet je handje tegen die korting...eerst zien dan geloven" maar had de deken echt hard nodig, iets anders regelen werd een probleem) maar ze hebben me enorm positief verrast. Daarentegen zijn er wel andere webwinkels waar ik zelf dan weer steeds de sjaak ben met kwijtrakende bestellingen, geld niet terug krijgen, verkeerde leveringen en dat soort irritant gezeik