Divoza ervaringen gevraagd.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 21:56

Ik had op zaterdag een aantal spullen besteld. Kreeg maandag erop een mail dat 1 artikel niet voorradig was, van een ander filiaal moest komen en daardoor een week later geleverd zou worden. De andere 2 spullen werden dinsdags keurig geleverd.
En nu zijn we een week verder, en vandaag is zoals gemeld door de Divoza het laatste artikel geleverd.
Heb er vaker wat gekocht en ook besteld (Petrie laarzen, een hoofdstel en nog wat). Soms duurde het wat langer dan verwacht. Maar er was wel altijd communicatie enz. Ik ben in ieder geval geen ontevreden klant....
Ook over de passervice geen kwaad woord! (al is de mijne inmiddels alweer bijna 4 jr geleden. Weet niet hoe het nu is)

Veradressuur

Re: Divoza bestelling...begin er niet aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 17:32

Hier ook geen ontevreden klant. Echter wel slechte ervaringen met andere sites...

hansheem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 20:36

Pff wat een verhaal, maar logisch dat jullie allemaal ontevreden zijn!!

Juultjejuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 12:35

Ik heb gelukkig wel goede ervaringen met Divoza. Altijd snel en correct geleverd :)

AshleyRol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 14:18

Ik wacht nog steeds op een onderdeken die ik heb besteld.
Kreeg onlangs een mailtje dat het artikel niet meer leverbaar was en ze het uit ander filiaal gaan laten komen.
Ben benieuwd hoe lang dit dan gaat duren, heb de deken 2 weken terug besteld.

Aleta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 18:23

Toen ik een keer borstels bestelde bij divoza, kreeg ik iemands laarzen, en zij kreeg mijn borstels. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 20:28

Ik word hier toch altijd zo moe van he.
Volgens mij vergeten heel veel mensen dat de bestellingen nog steeds verwerkt worden door mensen.
En ja, dat gaat dus weleens mis! Ze gaan heus niet expres de boel verzieken om klanten te verliezen, hallo :roll: TS, denk dat het eerder Passier geweest is die een fout had gemaakt, niet per se Divoza. Hun dag draait echt niet enkel om jouw bestelling, anders zou het inderdaad door hun geregeld worden maar nogmaals; het draait niet om één persoon. Zij gaan ervan uit dat Passier gewoon netjes levert, dus zitten ze er niet bovenop om te checken of het écht op tijd binnen is.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 20:30

Het is prima dat het door mensen wordt geregeld. Alleen zijn de fouten zo grof. Ik heb 4 keer gebeld in 3 weken tijd, elke keer werd gezegd dat het die dagen op de post ging. Dat zijn geen normale foutjes meer.

Mariska_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 20:33

Hier ook positieve ervaring met bestellingen bij Divoza. Heb donderdag nog 2 dekens besteld & zaterdag had ik ze binnen :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 20:35

LovingTweety schreef:
Het is prima dat het door mensen wordt geregeld. Alleen zijn de fouten zo grof. Ik heb 4 keer gebeld in 3 weken tijd, elke keer werd gezegd dat het die dagen op de post ging. Dat zijn geen normale foutjes meer.

Dat is dan een rotte appel geweest...
Ik heb ook al tig keren iets bij Divoza besteld en nóóit problemen gehad :n

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 20:36

Ik heb dit juist meerdere malen meegemaakt, helaas niet 1 keer. Dat is voor mij dan echt een reden om er niet meer te bestellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 20:44

Bizzybijtje schreef:
LovingTweety schreef:

Dat is dan een rotte appel geweest...
Ik heb ook al tig keren iets bij Divoza besteld en nóóit problemen gehad :n

Topic van 6 pagina's lang, 'rotte appel'. :') Bij Divoza worden nou eenmaal veel fouten gemaakt.

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 21:01

De helft is positief hoor. Ik heb zelf ook alleen maar positieve ervaringen, zowel in de winkel (Leek) als via de website. MH laars na een jaar nog gratis een nieuwe rits ingezet, dekens kunnen ruilen, bestellingen keurig afgewerkt. Dus prima!

bobbymp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 21:14

Divoza heeft dit jaar een nieuw bestel systheem gekregen en daardoor is heeeeeeeeel veel vertraagt en fout gegaan.
De medewerkers moesten zelf ook helemaal aan dat systheem wennen en nu(zo'n 5 mnd verder)gaat het allemaal langzaam aan weer de oude vertroude kant op.
op mn werk hebben we ook maanden op spullen zitten wachten en uiteindelijk niet geleverd gekregen.....Maar laatst weer een bestelling gedaan en na 2 dagen was hij al binnen(1 fles kapot door transport)Ik heb ze opgebeld en ze allereerst een compliment gemaakt dat het weer zoals vanouds snel was.De dame aan de telefoon was daar heel erg blij mee.
Ik kreeg netjes een nieuwe fles toegestuurd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 23:46

flicka schreef:
De helft is positief hoor. Ik heb zelf ook alleen maar positieve ervaringen, zowel in de winkel (Leek) als via de website. MH laars na een jaar nog gratis een nieuwe rits ingezet, dekens kunnen ruilen, bestellingen keurig afgewerkt. Dus prima!

Inderdaad, bovendien, bedenk wel hoe monsterlijk veel bestellingen zij binnenkrijgen. Al zou het 6 pagina's aan klachten zijn; dan is dat nog weinig.

JJJose

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 23:53

Tja het lijkt wel mis sinds de nieuwe site..
Heb wel vaker besteld en dat ging prima. Maar de laatste bestelling echt 3x hopeloos.
Eerst al weken gewacht op mijn bestelling, die vervolgens niet compleet was. Er moest een borstel nageleverd worden.
Oké kan gebeuren.. en het is maar een borstel.. na een week of 6 maar eens een mailtje gestuurd.. en wat denk je..
wordt hij toch net die dag opgestuurd 8-) .
Alleen uh.. de verkeerde.. ik wilde graag een roze ( :+ ) maar heb nu een blauwe. Het is me teveel moeite om daar moeilijk
over te doen, maar service..

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 00:43

Ik heb inmiddels ook 5x slechte ervaring en bestel er inmiddels niets meer.

StefenFrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 16:41

Bizzybijtje schreef:
Ik word hier toch altijd zo moe van he.
Volgens mij vergeten heel veel mensen dat de bestellingen nog steeds verwerkt worden door mensen.
En ja, dat gaat dus weleens mis! Ze gaan heus niet expres de boel verzieken om klanten te verliezen, hallo :roll: TS, denk dat het eerder Passier geweest is die een fout had gemaakt, niet per se Divoza. Hun dag draait echt niet enkel om jouw bestelling, anders zou het inderdaad door hun geregeld worden maar nogmaals; het draait niet om één persoon. Zij gaan ervan uit dat Passier gewoon netjes levert, dus zitten ze er niet bovenop om te checken of het écht op tijd binnen is.

Ik ben het absoluut niet met je eens!
Kennelijk ben je zelf nog nooit een gedupeerde geweest.. :n
Ik daarentegen al tig maar dan ook tig keer, bij Divoza.
Fouten maken is menselijk, loze beloften doen en laks met bestellingen en betalingen omgaan is respectloos en klantonvriendelijk!!
Het komt bovendien, nogmaals, niet een keer voor, maar tig keren, bij dezelfde klant!!
Ik heb er al vaak iets besteld en dacht, ik geef ze nog een kans, maar keer op keer op keer ging het mis!
Ze hebben echt geen een keer iets direct goed afgehandeld bij mij, dus dan kun je in mijn ogen echt niet meer aankomen met een foutje, of een "rotte appel"!!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 16:45

Persoonlijk heb ik juist goede ervaringen met divoza. In het verleden regelmatig spullen besteld en altijd netjes gekregen wat ik besteld heb en ook snel geleverd :j Als ik vragen had kreeg ik ook snel reactie op mijn mailtjes.

natascha10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 00:36

heb vorig jaar heel veel besteld bij divoza en had het altijd rap in huis heb hier nooit problemen mee gehad alles was keurig zoals ik besteld had.

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 15:33

Er gaat idd veel mis hoor ik (zeker sinds de nieuwe site), maar tussen alle bergen bestellingen die ik de afgelopen jaren heb gedaan zaten er maar 2 wat mis waren en bij mij handelden ze de fouten wel érg netjes af.

Vorig jaar een wedstrijdshirt besteld wat volgens site op voorraad was, maar dat bleek toch niet meer te krijgen te zijn in mijn maat. De dag na de bestelling hing Divoza uit zichzelf aan de telefoon, met die mededeling, hun excuses voor het ongemak en de vraag of ik voor een ander wou kijken als vervanging daarvan of dat ze mijn geld terug moesten storten. Ik heb voor dat laatste gekozen, en de dag erna stonden mijn centjes netjes op mijn rekening :)

Afgelopen donderdagavond laat in aller ijl een deken besteld, die zou dus zaterdag geleverd worden onder rembours. Lekker met 25% korting via de bonnen :D Nou bleek zaterdag het pakketje zonder korting aan te komen...oepsie. Ik met de postbode nog voor de deur ( :+ ) Divoza klantenlijn gebeld, bleek problemen te zijn met online kortingen. Ik kon het voor het gehele bedrag aannemen en dan zou zsm de korting teruggestort worden. Terugboeken werd ter plekke in de computer genoteerd. Maandagochtend hing een andere Divoza-medewerker aan de telefoon, die gezien had dat bij mij de korting mis was gegaan en die wilde checken hoe dat afgelopen was om de restitutie definitief in te boeken. Maandagmiddag centjes al terug op mijn rekening :)

Fouten maken is menselijk en al helemaal inherent aan computersystemen ( :P ), maar mijn ervaring is dat ze echt top omgaan met hun klanten, ik vind ze een voorbeeld voor alle webwinkels +:)+

StefenFrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 15:44

Nou Vientje, klinkt goed indd!
Hadden ze al hun gemaakte fouten bij mij maar zo goed afgehandeld!! :?
Jammer, want ze hebben mooi spul, veel en vaak interessante kortingen.

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 15:51

Ik was er ook echt verbaasd over hoor, was zaterdag in eerste instantie vrij sceptisch (dacht letterlijk: "Zeg maar :evaw: met je handje tegen die korting...eerst zien dan geloven" maar had de deken echt hard nodig, iets anders regelen werd een probleem) maar ze hebben me enorm positief verrast. Daarentegen zijn er wel andere webwinkels waar ik zelf dan weer steeds de sjaak ben met kwijtrakende bestellingen, geld niet terug krijgen, verkeerde leveringen en dat soort irritant gezeik :P

StefenFrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 16:00

Vientje schreef:
Ik was er ook echt verbaasd over hoor, was zaterdag in eerste instantie vrij sceptisch (dacht letterlijk: "Zeg maar :evaw: met je handje tegen die korting...eerst zien dan geloven" maar had de deken echt hard nodig, iets anders regelen werd een probleem) maar ze hebben me enorm positief verrast. Daarentegen zijn er wel andere webwinkels waar ik zelf dan weer steeds de sjaak ben met kwijtrakende bestellingen, geld niet terug krijgen, verkeerde leveringen en dat soort irritant gezeik :P

Persoonlijk heb ik tot nu toe alleen met Divoza slechte ervaringen.
Ik heb vier ruitersportzaken in mijn directe omgeving en ik merk dat ik de laatste tijd, vaak genoeg zoiets heb van, ik ga wel effe naar de winkel ipv te gaan zitten wachten op een bestelling. :P

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:29

Divoza alleen maar goede ervaringen mee. Als ze iets niet op voorraad hebben in de winkel, sturen ze 't desgewenst gratis na. +:)+
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 29-02-12 16:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Off topic verwijderd.