Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ilse_1987 schreef:Ik ben op zoek naar een telefoonnummer van deze Stefan Baauw. Kan via google niets vinden... En het paard staat ook niet op marktplaats.
Heeft iemand het nummer van hem voor mij? Alvast bedankt!!
Anke schreef:Zag nu een advertentie onder de naam Desiree.
Meisje wat toendertijd die van ons voorreed. Staat op de foto's. (Zo herken ik ze)
wilmatj schreef:Stefan rijdt zelf niet, dus hij heeft natuurlijk gewoon ruiters die voor hem rijden.
Ik heb zelf daar nog geen enorm gekke dingen gezien..
En ja weet je.. Wat de ene braaf en cool in het hoofd noemt.. vind de ander al een enorm 'angstig' uitziend paard.. Houden kopers er ook wel eens rekening mee dat kinderen bijvoorbeeld enorm gespannen zijn bij een bezichtiging.. Wat uitwerkt op een paard..
Riffiexrif schreef:wilmatj schreef:Stefan rijdt zelf niet, dus hij heeft natuurlijk gewoon ruiters die voor hem rijden.
Ik heb zelf daar nog geen enorm gekke dingen gezien..
En ja weet je.. Wat de ene braaf en cool in het hoofd noemt.. vind de ander al een enorm 'angstig' uitziend paard.. Houden kopers er ook wel eens rekening mee dat kinderen bijvoorbeeld enorm gespannen zijn bij een bezichtiging.. Wat uitwerkt op een paard..
Na 30 jaar ervaring weet ik het verschil wel. Daarbij de paarden die ik er heb gezien in de donkere stal hadden schimmel. De maat klopte niet met die in de advertentie en de pony had schimmel en slechte hoeven. Heeft dus in dit geval niks met een gespannen kind te maken maar met slechte verzorging en informatie die niet correct is in de advertentie met werkelijkheid.