Wij waren, en dan met de nadruk op waren, altijd heel erg tevreden. Maar met de laatste bestelling liep het zo stroef, en na het terug sturen is het geld naar een verkeerde bankrekening overgemaakt. Stom toevallig kwam ik erachter naar wie, dus heb die persoon gevraagd het z.s.m. terug te storten naar Agradi, maar toen heb ik evengoed nog weken op mijn geld moeten wachten. Dat was voor ons de laatste bestelling bij Agradi, wij bestellen er niets meer.
Ik heb op 1 bestelling lang moeten wachten. Dat was toen dit topic werd gestart en het even chaos was bij Agradi. Latere bestellingen (en ook eerdere bestellingen) zijn allemaal perfect gegaan. Supersnel geleverd, altijd de juiste spullen. Ik blijf dan ook gewoon klant.
TLNLSDB
Geplaatst: 02-02-11 22:08
Ben altijd tevreden klant geweest. tot sinds kort ik een nieuw zadel voor mn sulky besteld had. betaald en wel. nooit binnen gekregen. werd niet gereageerd op telefoon zowel mail. uiteindelijk naar heeel veel drammen zeuren en mailen na een aantal maanden eindelijk ons geld terug gekregen.
ik bestel er niks meer.
loulou
Geplaatst: 22-01-13 00:15
Ik zou binnen 10 dagen m'n geld terug krijgen, dit werd 17 dagen. Daar bovenop komt nog de week voordat ik te horen kreeg dat mijn bestelling niet leverbaar was, dus 24 dagen m'n geld kwijt geweest en niks ontvangen.
als ze dat bij al hun klanten zo doen is het lekker rente vangen zonder iets te hoeven leveren.
Alexandra_
Geplaatst: 22-01-13 14:36
Ik heb ook nog nooit problemen gehad..
connectant
Geplaatst: 22-01-13 14:40
Geld terugstorten duurt ERG lang. ook kunnen ze door "een nieuw computer systeem" de orders niet meer aanpassen. Dus een product wat al 2 weken niet leverbaar was hield mijn hele order tegen, maar daarvoor kon niets in de plaats besteld worden Erg jammer, ook zijn de dames aan de telefoon erg onwetend en alles behalve vriendelijk
Het bedrijf zit gewoon raar in elkaar. Ik heb vorige maand mijn principes om nooit meer te bestellen aan de kant gezet. Omdat volgens de website het ene product wel op voorraad was en de andere niet de bestelling in tweeën gesplitst. De volgende dag stond de postbode met twee pakketjes voor de deur Als ze niet weten wat er niet is dan weten ze waarschijnlijk ook niet goed wat er wel is.
123Simone
Geplaatst: 29-01-13 18:48
ik had vorige week dinsdag om 8 uur savonds een pakketje besteld bij agradi en die kwam donderdag middag om half 2 zoiets aan dat duurde niet lang, de bezorger was van DLD of hoe dat ook heette in de mail was een link naar een website en daar kon je de status van het pakketje zien, was verwerkt en ging naar Best, en daarna was het op weg naar mij .... dat was het , bij mij ging het dus super snel, 1 en een halve dag