Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

,
, maar het is volgens mij niet echt meer in de trend van het topic.
Lielle schreef:Ik heb het net met Robijntjuh per PB besproken; de versie die ik heb gehoord is door haar woord voor woord bevestigd en heeft niets met het al of niet op tijd komen maken. Ik heb dus hier een voorbeeld gezien, hoe iemand die te weinig commercieel is op een schandalige manier kan worden afgezeken in een topic. Robijntjuh moet zich IMO diep schamen!

Ik ken geen enkele ruitersportzaak in mijn omgeving die de service biedt van karl, en ik baal echt gigantisch dat hij ermee is gestopt.Lielle schreef:is al per PB besproken zoals vermeld, en volgens mij gaat mijn post ook over Karl
Maar goed, ik ben het volkomen met bergje eens dusIk ken geen enkele ruitersportzaak in mijn omgeving die de service biedt van karl, en ik baal echt gigantisch dat hij ermee is gestopt.
@robijntjuh, je hebt een hoop uitgelegd en er is mij een hoop duidelijk geworden, dat is een ding dat zeker is. En de posts naar mij hoef je je ook niet over te schamen, dat heb ik niet gezegd. Wel over je reacties tov karl, maar dat ga je wsl niet begrijpen.
? Lielle schreef:hij heeft jarenlang zelf een ruitersportzaak gehad in Berlicum, en daar is hij een jaar geleden mee gestopt, tot mijn grote spijt.