Ervaringen met zadelmaker Karl Langeraap

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: Ervaringen met zadelmaker Karl Langeraap

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:35

Ik moet zeggen dat ik jouw reacties (uit de 2e hand, eens) dus niet redelijk vind ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:40

Tja, ik weet niet wat jij gehoord hebt, ik weet wel dat ik met Bart gesproken heb (veelvuldig) en die was het compleet met mij eens (en nog trouwens)...

Dus ik kan zo ook niet ruiken welke reacties ik gegeven zou hebben ;)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:46

dat wil ik je wel per Pb vertellen, lijkt me wel zo netjes toch ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:46

Nouja, prima, ben benieuwd!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 17:38

Ik vind dit geen afzeiktopic, zoals ik er tegenaan kijk (ken die hele man dus niet) is ie zeer kundig maar wel wat laks met afspraken. Persoonlijk zou dat dus niets voor mij zijn ;)

Maar het staat toch vrij voor hem om te reageren? Het is geen besloten topic, en ik kan me niet voorstellen dat hij zelf al niet van dit topic gehoord heeft, het loopt namelijk al een tijdje ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:30

Nou, daar ben ik het dus mee eens :)

Ik heb nog steeds geen pm ontvangen overigens!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:51

die komt wel, maak je geen zorgen ;)

jenny1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:00

De ervaring met karl langeraap is bij mij ook niet goed uitgevallen. Ik had eerder een kentaur bij hem gekocht. En had inmiddels een ander paard. Met de vraag of hij nog keer wou komen kijken of het wel goed lag. Na wat afspraken niet zijn komen opdagen en uiteindelijk wel kwam. Zei hij dat me zadel goed lag. Maar ook bij mij was hij binnen van 5 min weg. Hij moest niet kijken of die ook wel goed lag als ik aan het rijden was.

Na een paar keer rijden had ik er toch geen goed gevoel bij. Ik ben toen na een andere gegaan en die vertelde mij dat het zadel helemaal niet goed lag. Zei heeft toen wel meegekeken met rijden enz. Maar ik baalde er wel.

Ook heeft hij ooit een zadel bij mij opgevuld. Ik gaf me zadel toen mee met beugels. En uiteindelijk terug kreeg zonder beugels. Hij zou ze wel afgooien. Nooit meer terug gezien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:05

Lielle schreef:
die komt wel, maak je geen zorgen ;)

Zo wek je bij mij alleen de indruk dat je het er nog even met Karl over gaat hebben, van mij prima, hij krijgt dit dinsdag van mij ook nog wel even te horen ;)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:07

nee hoor, zo ben ik niet. Maar als jij ook op die manier richting Karl reageert, snap ik het nog veel beter :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:09

Tjah, dat kan!

Iedereen gaat er op een andere manier mee om, vind dit gewoon absoluut niet netjes van hem, zich er zo uit proberen te redden door mij zwart te maken, en zo denken er een paar met mij ;)

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:20

Ik heb er alleen maar goede ervaringen mee. Hij is inderdaad chaotisch met afspraken, dat klopt. Verder heb je er een super man aan. Laatst nog gebeld omdat er iets kapot was aan mijn laarzen die ik daar een paar jaar geleden (ook al met een superservice) gekocht heb en hij heeft mij mooi aan een reparatie adresje geholpen. Mijn zadel komt hij ongeveer eens per jaar checken, hij heeft bij mij altijd nog afgebeld als hij niet kwam. En hij neemt ook netjes de tijd om te kijken.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:25

Ik heb het net met Robijntjuh per PB besproken; de versie die ik heb gehoord is door haar woord voor woord bevestigd en heeft niets met het al of niet op tijd komen maken. Ik heb dus hier een voorbeeld gezien, hoe iemand die te weinig commercieel is op een schandalige manier kan worden afgezeken in een topic. Robijntjuh moet zich IMO diep schamen!

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:25

Dames :D ,

Wat er tussen jullie precies gaande is kan ik en andere met mij denk ik niet helemaal plaatsen :+ , maar het is volgens mij niet echt meer in de trend van het topic.

Aangezien iedereen in dit topic 'positief' ervaring heeft met de kundigheid, assortiment (2hands) zadels, services wat betreft uitproberen, maar een deel 'negatief' over de nalatigheid (waaronder ik) wil ik voorstellen het gewoon weer over Karl te hebben in plaats van over elkaar te gaan oordelen, waarom actie zo lopen als ze verlopen?? En anders is de PB misschien een optie :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:27

Lielle schreef:
Ik heb het net met Robijntjuh per PB besproken; de versie die ik heb gehoord is door haar woord voor woord bevestigd en heeft niets met het al of niet op tijd komen maken. Ik heb dus hier een voorbeeld gezien, hoe iemand die te weinig commercieel is op een schandalige manier kan worden afgezeken in een topic. Robijntjuh moet zich IMO diep schamen!

Dit heeft ook niets te maken met wat ik in dit topic gepost heb en dat heb ik je net uitgelegd :)

Maargoed, om deze reactie hoef IK me niet te schamen hoor :=

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:29

is al per PB besproken zoals vermeld, en volgens mij gaat mijn post ook over Karl ;)

Maar goed, ik ben het volkomen met bergje eens dus ;) Ik ken geen enkele ruitersportzaak in mijn omgeving die de service biedt van karl, en ik baal echt gigantisch dat hij ermee is gestopt.

@robijntjuh, je hebt een hoop uitgelegd en er is mij een hoop duidelijk geworden, dat is een ding dat zeker is. En de posts naar mij hoef je je ook niet over te schamen, dat heb ik niet gezegd. Wel over je reacties tov karl, maar dat ga je wsl niet begrijpen.

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:41

Lielle schreef:
is al per PB besproken zoals vermeld, en volgens mij gaat mijn post ook over Karl ;)

Maar goed, ik ben het volkomen met bergje eens dus ;) Ik ken geen enkele ruitersportzaak in mijn omgeving die de service biedt van karl, en ik baal echt gigantisch dat hij ermee is gestopt.

@robijntjuh, je hebt een hoop uitgelegd en er is mij een hoop duidelijk geworden, dat is een ding dat zeker is. En de posts naar mij hoef je je ook niet over te schamen, dat heb ik niet gezegd. Wel over je reacties tov karl, maar dat ga je wsl niet begrijpen.

Hooooooooooooooooooo, mis ik wat?? Is hij er mee gestopt?

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:42

Met de Lange Raap denk ik ;)?

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:43

Maar Jolijn, wat ging er bij jouw dan mis? Mag ook over PM hoor, maar word zo wel heel nieuwsgierig. En dan vooral omdat ik wél goede ervaringen met Karl heb.

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:46

Olga88 schreef:
Met de Lange Raap denk ik ;)?

En dat was........... :+ ?? Ik ken hem alleen van na de fusie met 'ruiterstad' zeg maar, wist wel dat hij daarvoor 'zelfstandig' was. Maar qua afstand maken nieuwe en oude zaak toch niet veel uit.

Vandaar dat ik me afvroeg of het over dat of over nu gaat ;)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 21:18

hij heeft jarenlang zelf een ruitersportzaak gehad in Berlicum, en daar is hij een jaar geleden mee gestopt, tot mijn grote spijt.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 22:58

hier op de paardenpension hebben we henk robben, hele goede ervaringen mee :D

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 23:15

Dat was echt een fijne ruitersportzaak ja. Tenminste een waar ze verstand hadden van wat ze verkochten... Dat kunnen veel andere zaken niet zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 01:23

Olga88 schreef:
Maar Jolijn, wat ging er bij jouw dan mis? Mag ook over PM hoor, maar word zo wel heel nieuwsgierig. En dan vooral omdat ik wél goede ervaringen met Karl heb.

Je hebt pb :)

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:29

Lielle schreef:
hij heeft jarenlang zelf een ruitersportzaak gehad in Berlicum, en daar is hij een jaar geleden mee gestopt, tot mijn grote spijt.

Ja, ik vond het ook erg jammer dat hij stopte. Ik moet bekennen dat ik ook nog geen ruitersportzaak heb gevonden waar ik even graag kom als daar (eigenlijk koop ik nu ook veel minder spullen in het algemeen, sinds hij ermee gestopt is). Je kon er gewoon lekker rondstruinen zonder lastig gevallen te worden, of een advies krijgen als je dat graag wilde. Zo zijn veel winkels tegenwoordig niet meer. Laat staan dat ze op goed vertrouwen een stuk of wat zadels bij je achter laten om een tijdje te proberen.