Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
karoliena schreef:Danielle_: Ze is 15
lailapri schreef:toen ik 14 was heb ik na lang hard werken me eerste eigen pony kunnen kopen. nu na 6 jaar zijn het er 15, dus als ze nou eens wat deed waar ze geld mee verdient, dan hoeft ze niet jaloers te zijn
karoliena schreef:Ach echt, en de moeder maar tegen mij zeggen ik zal zorgen dat ze enit meer op internet kan
Sparky10 schreef:karoliena schreef:Ach echt, en de moeder maar tegen mij zeggen ik zal zorgen dat ze enit meer op internet kan
ze vertrouwede het alleen niet echt dus heb er een knoop omheen moeten banketstaven hihi maar goed , zal volgende keer eens kijken
linda_arnold schreef:Jeetje, nou moeders was ook niet echt onder de indruk blijkbaar! Hoe ben je achter haar adres gekomen?
Citaat:linda_arnold schreef:
Jeetje, nou moeders was ook niet echt onder de indruk blijkbaar! Hoe ben je achter haar adres gekomen?
Ik heb eerst het telefoonboek afgebeld naar iedereen met dezelfde achternaam Uiteindelijk zo bij familie uitgekomen en zo het nummer gekregen. Het adres weer via familie heel sniekie gevraagd of ze nog steeds aan een bepaalde weg woonde, nee joh zeiden die familie toen, ze wonen daar en daar, hihi