Inclusief 3in1, alleen dan van een ander merk

Mij hoor je niet klagen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SusanneS schreef:Haha mischien moeten ze maar op de site komen van oplichters??!! met zoveel klachten!!
SusanneS schreef:Srry.. maar lees hier niet veel goede verhalen..
Als ik er nou ook goede ervaringen mee had gehad had ik het hier ook echt wel neergezet.. maar Helaas!!
MISTRAL94 schreef:SusanneS schreef:Srry.. maar lees hier niet veel goede verhalen..
Als ik er nou ook goede ervaringen mee had gehad had ik het hier ook echt wel neergezet.. maar Helaas!!
Er zijn genoeg mensen die al meerdere malen geschreven hebben dat ze wel goede ervaringen hebben. Feit is alleen dat slechte verhalen nou altijd beter gaan dan de goede
Miryamk schreef:Personeelstekort? Ze hebben het vast erg druk.
DeSa schreef:DeSa schreef:Ik heb goede en slechte ervaringen met piaffe.
Mijn moeder had een leren halster besteld voor mij, na een aantal weken nog niks ontvangen dus heeft ze gebeld, halster was er niet meer maar ze konden wel een kieffer halster leveren in die maat (die ook wel een 'stukkie' duurder was!) voor hetzelfde geld wat mijn moeder al had overgemaakt,
Nu heb ik er pas een regendeken besteld, kreeg een heel verkeerde bestelling binnen dus die moest weer terug, heb m terug gestuurd en wacht nu al 3 weken op de verzendkosten die ik vergoed zou krijgen.
En wacht nog steeds.
2 weken terug gebeld, zou geregeld worden, maar nog steeds niks gezien.