stal gezocht ridderkerk of omgeving

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

limon

Re: stal gezocht ridderkerk of omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 20:27

Opaal schreef:
tita schreef:
goh?

nou is het mijn beurt waarom willen jullie weg bij Kees.
Ramona vertelde vorig week nog aan mijn moedertje dat het zo gezellig is bij jullie

Ja dat is ook zo, zitten er daarom helemaal niet op te wachten om weg te gaan. Maar het onderhoud is op het moment zo slecht (van de bakken) dat we weinig keuze hebben als we onze paarden heel willen houden. Ook het vooerschema gaat zoals het hem uit komt en daar pas ik voor. Maar qua lokatie en zeker nu met de officiele wedstrijden vinden we nergens meer voor dit geld en dat is jammer...

De rijbak weer perfect nu!! Ben weer helemaal gelukkig bij Kees op stal!!! Toch maar niet weg naar andere stal, vind deze locatie nooit meer voor dit geld.... en sfeer super goed wat ook belangrijk is.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 09:28

wispelturig?

Mij maakt het niet uit een bak hoort elke week of meerder malen per week gesleept te worden.
Bel je wel ff netjes af dan.

Ramona blijft ook waar ze staat of spreek je alleen voor jezelf

limon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 14:28

tita schreef:
wispelturig?

Mij maakt het niet uit een bak hoort elke week of meerder malen per week gesleept te worden.
Bel je wel ff netjes af dan.

Ramona blijft ook waar ze staat of spreek je alleen voor jezelf

Kees belt mij gewoon even als hij plek heeft en dat hou ik gewoon zo. Wij moeten sowieso nog voor die twee weken in Juni met het feest onze paarden kunnen stallen. En denk er misschien wel weer anders over tegen de tijd dat er bij jullie plaats is. Ik besef gewoon heel goed dat het overal wel wat is, ook bij jullie. En als bij ons de bak verder goed bijgehouden word, kan jullie stal niet aan ons tippen qua accamodatie. Iedereen is het wel eens even zat op zijn stal, werk enz. en dan is er niks op tegen om je eens op andere velden te verdiepen. Ook vind ik niet dat dat aan jou is hoe wij dat verder regelen toch? En ja, ik spreek gewoon voor mezelf, vind ook dat we Ramona verder buiten dit tropic moeten houden want die zit er niet zo op te wachten dat haar naam hier veel genoemd wordt. Wat zij verder wil, weet ik niet en bemoei ik me ook niet mee....