Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
karoliena schreef:Ik snap best dat je het wil 'oplossen' maar zoals ik al zei moet ik de rekening even opzoeken, en ik ga dat niet in stel en sprong doen zodat jullie van je fouten kunnen leren. Dus als ik het ordernummer heb gevonden krijgt je die via PB zal dus wel van de week een keer worden.
Ik zal verder maar niks meer er over zeggen maar in dat verhaal van het overschirjven en van de TNT kan ik me dus absoluut niet vinden aangezien er gewoon data op staan wanneer het afgestempeld is en je wel keurig een mailtje krijgt van Piaff als het geld ontvangen is.
Levy schreef:Met kerst weer............en ik weet wederom weer wat ze krijgt
karoliena schreef:ruitersport: Zoals ik je nu al drie keer gezegd heb meot ik het gaan opzoeken.
Levy schreef:Of ehhh....het is hard en je kunt er mee gooien
karoliena schreef:Komt een PB aan
karoliena schreef:Komt een PB aan
karoliena schreef:Dat heb ik je nu ook al drie keer uitgelegd wat er fout gegaan is
diddlmouses schreef:Mijn slechte ervaring, nouja, dit was eigenlijk de 3e en dus echt de laatste.
Ik vroeg van te voren of ze het de halsters en deken die ik wilde op voorraad hadden, aangezien ik al eerdere ervaringen had en ik dan ergens anders dezelfde deken ook voor mn shet ging bestellen en het was wel de bedoeling dat mn paard dan dezelfde zou krijgen.
Maar dat hadden ze, geen probleem en de halsters ook.
Krijg ik de spullen thuis (het ging om de BR Fashion green serie) heb ik een verkeerde maat deken gekregen, een verkeerde maat halster en er zaten bruine touwen bij ipv de groene vd set. Dus ik mailen nou de deken was verkeerd gegaan (dat kan gebeuren) het halster moest passen volgens hun, want ik wilde een pony maar kreeg cob want dat moest dan ook wel passen volgens hun (letterlijk gezegd in een mail..) en met bruine touwen ging ik natuurlijk ook niet akkoord, daarvoor koop ik geen halstersets van ong. 30 euro.. maar de bijbehorende touwen waren dus op (terwijl ik het dus duidelijk van te voren gevraagd had)
Maar het ergste vond ik dus nog vh halster, dat hun gingen beslissen dat mijn pony ook wel cob past. Nou is dat dus een shet, en het pony halster zit al op het kleinste gaatje, dus cob past zeker niet.
Maar toen is er dus letterlijk in een mail tegen mij gezegd JE MOET NIET ZO LOPEN ZEIKEN, nou sorry hoor, ben je dan klantonvriendelijk of niet?
jakary1511 schreef:Ik heb al een paar keer bij Piaffe besteld en dat ging toch telkens goed.
Ging ook heel snel, want ik woon in België en meestal duurt het dan een tijdje.
De laatste keer hadden ze m'n vliegendeken wel een maatje te groot opgestuurd, maar toevallig paste hij net![]()
Gelukkig dus, want de juiste maat was dan waarschijnlijk te klein geweest![]()
Ben ook al eens in de winkel zelf geweest, schaamde me toen wel dood, want m'n bankkaart werkte in Nederland blijkbaar niet (of toch niet in hun 'ding') en ben toen nog geld moeten gaan afhalen in het dorp.
Hier dus geen slechte ervaringen
ruitersport schreef:door 2 langs elkaar heen ??
Dat kan echt niet ik ben de enige die antwoord alleen bij naleveringen of retouren doet mijn collega dat.. !