Spot schreef:Dat zei ik toch al, wie de schoen past trekke hem aan, en dat heb ik dus bij deze gedaan.
Nee natasja, ik val niemand aan, dat het misschien zo overkomt, so be it. Dat ben ik, en dat weet je, je bent namelijk zelf ook zo.
Dat ik nog steeds bij Jan sta is mijn probleem, en hij weet ook precies wat ik van hem vind, ik ben namelijk ook niet schijnheilig, en zeg gewoon waar het op staat. Ik sta er prima, heb geen wedstrijd ambities, heb een keurige stal voor mijn paarden, en het gaat bij mij alleen om de paarden, al het andere zal me een worst zijn. Mijn paarden staan goed, worden goed verzorgd en daat gaat het mij om. Daarbij weet je zelf dat het erg duur is, en zelfs ik met een goed betaalde baan, kan geen duurder stal betalen voor mijn 3 paardjes.
Inderdaad ik ben er niet bij geweest (tanden trekken, en wist nog niet eens dat het om een paardje van jou ging, heb het inderdaad van horen zeggen). Maar dat heb jij toch ook? Of niet soms.
En natas, over het alcohol gebruik, Jan is een volwassen vent, dus zal hier zelf uit moeten komen. Als hij geen bier wilt drinken, kan hij gerust nee zeggen.
Ik ben dus niet met je oorlogspad, zoals anderen hier beweren, jij bent wel de laatste. Ik kan jou gewoon nog recht in je ogen aankijken, en zal dus bij deze hier niet meer op ingaan. Wat mij betreft zijn dit de laatste woorden die ik er aan vuil gemaakt. No hard feelings!!!!!!
Brigitte
Welke paarden heb jij dan? Misschien ken ik jou....