Stalling in de omgeving van Purmerend

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Binckydenice

Re: Stalling in de omgeving van Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 12:56

Spot schreef:
Dat zei ik toch al, wie de schoen past trekke hem aan, en dat heb ik dus bij deze gedaan.

Nee natasja, ik val niemand aan, dat het misschien zo overkomt, so be it. Dat ben ik, en dat weet je, je bent namelijk zelf ook zo.

Dat ik nog steeds bij Jan sta is mijn probleem, en hij weet ook precies wat ik van hem vind, ik ben namelijk ook niet schijnheilig, en zeg gewoon waar het op staat. Ik sta er prima, heb geen wedstrijd ambities, heb een keurige stal voor mijn paarden, en het gaat bij mij alleen om de paarden, al het andere zal me een worst zijn. Mijn paarden staan goed, worden goed verzorgd en daat gaat het mij om. Daarbij weet je zelf dat het erg duur is, en zelfs ik met een goed betaalde baan, kan geen duurder stal betalen voor mijn 3 paardjes.

Inderdaad ik ben er niet bij geweest (tanden trekken, en wist nog niet eens dat het om een paardje van jou ging, heb het inderdaad van horen zeggen). Maar dat heb jij toch ook? Of niet soms.

En natas, over het alcohol gebruik, Jan is een volwassen vent, dus zal hier zelf uit moeten komen. Als hij geen bier wilt drinken, kan hij gerust nee zeggen.

Ik ben dus niet met je oorlogspad, zoals anderen hier beweren, jij bent wel de laatste. Ik kan jou gewoon nog recht in je ogen aankijken, en zal dus bij deze hier niet meer op ingaan. Wat mij betreft zijn dit de laatste woorden die ik er aan vuil gemaakt. No hard feelings!!!!!!

Brigitte

Welke paarden heb jij dan? Misschien ken ik jou....

Spot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 12:58

Moeten we dan ook maar een topic openen over nansink?????

Komop zeg, je doet het toch zelf ook, ga mij dan niet de les lezen.

Maar je hebt gelijk voor wat betreft de TS vraagt om een stalling omgeving purmerend, en niet over persoonlijke ervaringen. Dus wat mij betreft het laatste hierover geschreven.

TS succes met het vinden van een stalling

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 13:00

Je mag best je ervaringen erbij zetten maar dit loopt weer uit op discussies die niet nodig zijn. Ieder zn mening ik zou bijv nooit meer bij nansink gaan staan terwijl iemand anders het er geweldig vind. Ik heb een aantal betaalbare stallen neergezet en hoop dat de ts een leuke plek voor haar en haar paardje vind.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 13:03

Spot schreef:
Dat zei ik toch al, wie de schoen past trekke hem aan, en dat heb ik dus bij deze gedaan.

Nee [***], ik val niemand aan, dat het misschien zo overkomt, so be it. Dat ben ik, en dat weet je, je bent namelijk zelf ook zo.

knap gezegd terwijl je me eigenlijk maar amper kent! en ja nu ben ik ook even zo!! voel me onterecht aangevallen!

Ik sta er prima, heb geen wedstrijd ambities
wat heeft dat er nou mee te maken Verward

Inderdaad ik ben er niet bij geweest (tanden trekken, en wist nog niet eens dat het om een paardje van jou ging, heb het inderdaad van horen zeggen). Maar dat heb jij toch ook? Of niet soms.
gedeeltelijk wel maar heb zelf ook discussie gehad met die 2 personen waar ik dus wel degelijk op uit maak dat ze rare gedachtes hebben en ja werd toen met ringsteken (weer even gesproken) weer bevestigd...alleen heb ik er niks van gezegd omdat ik discussies met hun beu ben en er geen zin in had.

En natas, over het alcohol gebruik, Jan is een volwassen vent, dus zal hier zelf uit moeten komen. Als hij geen bier wilt drinken, kan hij gerust nee zeggen.
dat is waar,als je een sterke wil hebt,maar waar je mee omgaat wordt je mee besmet he?
ik werd vroeger ook beinvloed door vrienden voor wietjes enz...zo gaat dat...

Ik ben dus niet met je oorlogspad, zoals anderen hier beweren, jij bent wel de laatste. Ik kan jou gewoon nog recht in je ogen aankijken, en zal dus bij deze hier niet meer op ingaan. Wat mij betreft zijn dit de laatste woorden die ik er aan vuil gemaakt. No hard feelings!!!!!!
dat is makkelijk uitgesproken nadat je iemand aanvalt en pissed maakt...

Brigitte

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 13:29

ow en het was net zo'n gezellig huiskamertopic aan het worden...

topic starter ben je er inmiddels al uit voor welke stal je gaat ??
of blijf je staan waar je staat ? Haha!

ik weet niet wat voor veroer je hebt ? als je een autootje hebt zou ik zeker richting de beemster gaan, of katwoude natuurlijk Haha! gezellig !

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 14:19

Spot schreef:

Maar je hebt gelijk voor wat betreft de TS vraagt om een stalling omgeving purmerend, en niet over persoonlijke ervaringen. Dus wat mij betreft het laatste hierover geschreven.

Haha, ik hoorde net dat jij die van Zwabber bent Vingers aflikken
Dan weet ik wie je bent. Doe je mee aan huiskamer verhalen?

Carmuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 14:41

ok @ Binckydenice, ten eerste ji zegt dat johan een kustal heeft dat is wat ik heb gehoord omdat jij daar hebt gestaan en ruzie hebt gehad, ik rij er al 6 jaar de paarden, niks aan de hand, en idd zoals Kanaroo_syl zegt S is er weggegaan omdat ze ruzie met iedereen had, wat haar eigen schuld is geweest....

en toen tommy er nog wel stond kwam hij er nooit uit omdat die meisjes die hem deden hem borstelde en er verder niks mee deden, hij mocht er wel uit want heb zelf nog een paar keer met hem gewandeld omdat hij er nooit uit kwam...

Melissa komt er nog steeds, dus zo poedersuiker zal het wel niet geweest zijn, ik weet waar ze met Tara gaat staan en daar zt je pas verkeerd, maar ieder voor zich

ik ben ervan overtuigd dat als je als een normaal volwassen iemand met Johan praat er niks aan de hand is, het is ook hoe je jezelf gedraagd tegenover hem want hij laat inderdaad niet over zich heen lopen door iemand....

De hond, de kleine golden retriever kan wel eens agressief zijn tegen vreemden ja, maar het is zeker geen klotehond, ze beschermd gewoon d'r erf en dat is maar goed ook!! Als je er zelf niet gestaan hebt, mag je er geen mening over geven vind ik..van horen zeggen ja tuurklijk is wel makkelijk...als je met ruzie weggaat heb je altijd een andere mening, en vind je elkaar dom...

Spot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 14:43

Ja en wat dan nog!!!!!! Dat ik die van zwabber ben. En wie ben jij dan? Wil diegene die even gezegd heeft, dat ik diegene van zwabber ben, mij dan ook even vertellen wie dit is? Of wil je dat wel zelf vertellen.

Carmuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 14:45

Binckydenice schreef:
Spot schreef:

Haha, ik hoorde net dat jij die van Zwabber bent Vingers aflikken
Dan weet ik wie je bent. Doe je mee aan huiskamer verhalen?

ik weet niet of jije r gestaan hebt maar ieder geval dat meisje van Zorro

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 14:47

Melissa komt er nog steeds, dus zo poedersuiker zal het wel niet geweest zijn, ik weet waar ze met Tara gaat staan en daar zt je pas verkeerd, maar ieder voor zich

En waarom is het bij worp slecht dat mag jij mij uitleggen. Binckydenice heeft er geloof ik niet zelf gestaan maar ik wel en ik vind het ook een klote stal. Ik bemoeide me met niemand en kreeg alleen maar commentaar als ik iets teveel stro in mn box deed waar ik nota bene wel voor betaal en daar heb ik bij worp dus geen last van ook niet als ik bix pak of wat dan ook. Heb jezelf bij worp gestaan dan dat je zo oordeelt?

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 14:50

Carmuh schreef:
ok @ Binckydenice, ten eerste ji zegt dat johan een kustal heeft dat is wat ik heb gehoord omdat jij daar hebt gestaan en ruzie hebt gehad, ik rij er al 6 jaar de paarden, niks aan de hand, en idd zoals Kanaroo_syl zegt S is er weggegaan omdat ze ruzie met iedereen had, wat haar eigen schuld is geweest....

en toen tommy er nog wel stond kwam hij er nooit uit omdat die meisjes die hem deden hem borstelde en er verder niks mee deden, hij mocht er wel uit want heb zelf nog een paar keer met hem gewandeld omdat hij er nooit uit kwam...

ik ben ervan overtuigd dat als je als een normaal volwassen iemand met Johan praat er niks aan de hand is, het is ook hoe je jezelf gedraagd tegenover hem want hij laat inderdaad niet over zich heen lopen door iemand....

De hond, de kleine golden retriever kan wel eens agressief zijn tegen vreemden ja, maar het is zeker geen stinkmodder, ze beschermd gewoon d'r erf en dat is maar goed ook!! Als je er zelf niet gestaan hebt, mag je er geen mening over geven vind ik..van horen zeggen ja tuurklijk is wel makkelijk...als je met ruzie weggaat heb je altijd een andere mening, en vind je elkaar dom...

Allereerst wil ik even rechtzetten dat ik helemaal geen ruzie met Johan heb gehad, dus ik weet niet waar dat verhaal nou weer vandaan komt?

Je weet waar Melissa gaat staan? Melissa staat er al en het gaat perfect, ik sta daar namelijk ook en het is erg gezellig. Dus inderdaad ieder voor zich.

Ja kleine golden retriever maar vergeet dan niet dat grote vervelende en kwijlende ding....

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 14:51

Spot schreef:
Ja en wat dan nog!!!!!! Dat ik die van zwabber ben. En wie ben jij dan? Wil diegene die even gezegd heeft, dat ik diegene van zwabber ben, mij dan ook even vertellen wie dit is? Of wil je dat wel zelf vertellen.

Waarom ben jij zo vel he, doe eens rustig....

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 14:54

Binckydenice schreef:
Carmuh schreef:

De hond, de kleine golden retriever kan wel eens agressief zijn tegen vreemden ja, maar het is zeker geen stinkmodder, ze beschermd gewoon d'r erf en dat is maar goed ook!! Als je er zelf niet gestaan hebt, mag je er geen mening over geven vind ik..van horen zeggen ja tuurklijk is wel makkelijk...als je met ruzie weggaat heb je altijd een andere mening, en vind je elkaar dom...

Allereerst wil ik even rechtzetten dat ik helemaal geen ruzie met Johan heb gehad, dus ik weet niet waar dat verhaal nou weer vandaan komt?

Je weet waar Melissa gaat staan? Melissa staat er al en het gaat perfect, ik sta daar namelijk ook en het is erg gezellig. Dus inderdaad ieder voor zich.

Ja kleine golden retriever maar vergeet dan niet dat grote vervelende en kwijlende ding....

Ja geloof dat t bij ons op stal zeker goed gaat daarom vroeg ik al of ze zelf bij worp gestaan heeft dat ze er zo een mening over heeft. Ik oordel niet over iets waar ik zelf niet gestaan heb maar iid ik heb wel bij nansink gestaan en was het de eerste dag al zat ik vind hem een bemoeial en als ik mn box aan t mesten ben en iemand staat me op me vingers te kijken hoeveel stro ik eruit haal nee sorry daar word ik pissig om betaal er genoeg voor. Overigens heb ik er met zorro niet gestaan hoor

Spot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 14:58

Fel bedoel je? Ja that´s my middle name.

Ik ben die van zwabber, en nu weet je wie ik ben, en nu? En wie ben jij dan? Tong uitsteken
Doe jij ook mee met huiskamer verhalen? Vingers aflikken

Carmuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 15:00

ok nouja ik weet niet hoelang dat geleden is, maar nu is het in ieder geval niet meer zo, ik rijd de paarden van hem en ik heb hem alleen horen klagen tegen mensen die onnodig schoon zaagsel of stro eruit haalden, als het meer als 6 jaar geleden is dan wete ik het niet dan zou het best zo kunnen zijn, maar mensen en tijden veranderen zeg ik dan maar.....

en ik weet niet precies bij welke stal Melissa staat maar ik weet wel bij welke mensen ze horen, en met die mensen wil ik niks te maken hebben...ik kan niet zulke verhalen hier op internet zetten, dat is te persoonlijk, maar ik weet wel dat ze niet deugen...en tjah mischien was het ook wle beter geweest als melissa een oudere pony had gehad, maar dat is weer iets anders..

en over die grote deense dog, dat is een super hond, super lief super aanhankelijk en hij doet geen vlieg kwaad, dat hij kwijlt jaa hoort nou eenmaal bij dat ras, ken dat beest ook niks aan doen....

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 15:01

Carmuh schreef:
ok nouja ik weet niet hoelang dat geleden is, maar nu is het in ieder geval niet meer zo, ik rijd de paarden van hem en ik heb hem alleen horen klagen tegen mensen die onnodig schoon zaagsel of stro eruit haalden, als het meer als 6 jaar geleden is dan wete ik het niet dan zou het best zo kunnen zijn, maar mensen en tijden veranderen zeg ik dan maar.....

en ik weet niet precies bij welke stal Melissa staat maar ik weet wel bij welke mensen ze horen, en met die mensen wil ik niks te maken hebben...ik kan niet zulke verhalen hier op internet zetten, dat is te persoonlijk, maar ik weet wel dat ze niet deugen...en tjah mischien was het ook wle beter geweest als melissa een oudere pony had gehad, maar dat is weer iets anders..

en over die grote deense dog, dat is een super hond, super lief super aanhankelijk en hij doet geen vlieg kwaad, dat hij kwijlt jaa hoort nou eenmaal bij dat ras, ken dat beest ook niks aan doen....

Wat klets jij nou in godsnaam mellisa staat bij worp dus waar heb jij het over als ik vragen mag?? Mellisa gaat alleen met ons om dus dan heb je zeker iets over ons te melden dat je zo goed weet dat je daar niet bij horen wilt

Carmuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 15:04

ik heb helemaal niks over jullie, ik ken jullie niet eens en heb jullie nog nooit gezien maar ik weet ongeveer waar die stal licht, bij Hans staat tog??? vind alleen dat als je dr een hele tijd geleden gestaan hebt bij nansink dan weet je dus niet hoe het er nu aan toe gaat....alle boxen staan bijna vol, S is weggegaan ja, maar in haar plaats is er volgende maand alweer een nieuwe, blijkbaar trekt het dus tog nog mensen, ken er lekker je gang gaan en alles, ik heb nog nooit last gehad van Johan in al die 6 jaar, vind ik best apart of niet dan....

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 15:06

Hahahah worp ligt in de beemster hoor dus je moet eerst is goed lezen voordat je een oordeel velt over iets waar je niks van weet. En met hans is niks mis de rest wat er staat heb ik niks mee praat gewoon met ze en verder niet en dat geld voor mellisa dus ook. Mellisa heeft net als mij haar paardje bij hans vandaan is niks mis mee. Dus worp is niet hans hoor worp zit op de rijperweg doe eerst is goed je onderzoek voordat je dus een oordeel geeft waar je dus schijnbaar niet eens weet waar je over praat. Hans zit op het noorderpad worp op de rijperweg

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 15:07

En een tijd geleden bij nansink het was vorig jaar november dus zolang terug is dat niet

Carmuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 15:07

nou dan moet melissa mischien niet vertellen dat ze bij hem ging staan??? kleine suggestie, en tjah het is maar waar je het lieftse je paardje koopt, ik weet met wie hij die handelingen doet.....ik ga nu naar me les byeee

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 15:10

En dus je bedoelt de bloedtapper zeker is niks mis mee hoor bovendien is hans een vrij eerlijke handelaar heb alle 2 me paarden bij hem vandaan. En ja melis zou er gaan staan maar we staan nu met ze alle bij worp dus goed lezen want het staat namelijk meerdere keren in deze topic vermeld. Ken je hans persoonlijk vast niet dan zou je namelijk wel een ander beeld hebben als de verhalen die jij hoort over hem.

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 15:16

precies dit gedoe is waarom ik me vaak zo erger op paardenstallen. Wat een gezeur heen en weer. Ik heb net dit topic gelezen omdat ik in volendam woon en geinteresseerd ben in de mogelijkheden in de regio.
maar wat een gekat zeg, niet te geloven. Waar maken jullie je druk om?
even ontopic: Ik sta in Volendam bij een pensionstal die zeer betaalbaar is, zelf alles doen maar wel erg gezellig voor een pensionstal. Buitenbak en paddock. En als er gezeik is trek ik me er weinig meer van aan tegenwoordig....
Succes dames en als to interesse heeft pm me dan maar!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 15:22

Spot schreef:

Ik ben die van zwabber, en nu weet je wie ik ben, en nu? En wie ben jij dan? Tong uitsteken

ze was gewoon nieuwsgierig bri, niet iedereen wil je meteen de grond in boren.
omdat ik die van tommy ben had ze de link gauw gemaakt.
en voor zover ik weet vind ze het alleen maar leuk om te weten dat ze
je inderdaad "kent"
zo vind ik het ook leuk om er achter te komen wie er nou allemaal op bokt zitten
en wie ik daarvan ken.

ik kan zo wel raden dat aan de hand van dit topic, de topic starter in ieder geval niet
bij jan en niet bij johan wil staan...
terwijl het bij jan heel gezellig kan zijn, tis maar net wat je er zelf van maakt.
en bij johan....tja ik vind het persoonlijk geen aardige man maar ik denk dat als je je ding
doet en verder niet zeurt je er heel goed kan staan, tis in ieder geval een mooi plekje.

en als we nu uitgeraast zijn kunnen we er misschien nog een gezellig topic van maken....
ik denk dat ie anders op slot gezet word.

the story van de paardenmensen uit purmerend en omstreken....leuk huiskamertopic Knipoog

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 15:26

kekaro schreef:
Spot schreef:

ze was gewoon nieuwsgierig bri, niet iedereen wil je meteen de grond in boren.
omdat ik die van tommy ben had ze de link gauw gemaakt.
en voor zover ik weet vind ze het alleen maar leuk om te weten dat ze
je inderdaad "kent"
zo vind ik het ook leuk om er achter te komen wie er nou allemaal op bokt zitten
en wie ik daarvan ken.

ik kan zo wel raden dat aan de hand van dit topic, de topic starter in ieder geval niet
bij jan en niet bij johan wil staan...
terwijl het bij jan heel gezellig kan zijn, tis maar net wat je er zelf van maakt.
en bij johan....tja ik vind het persoonlijk geen aardige man maar ik denk dat als je je ding
doet en verder niet zeurt je er heel goed kan staan, tis in ieder geval een mooi plekje.

en als we nu uitgeraast zijn kunnen we er misschien nog een gezellig topic van maken....
ik denk dat ie anders op slot gezet word.

the story van de paardenmensen uit purmerend en omstreken....leuk huiskamertopic Knipoog

Amennnn

Spot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 15:31

Dat kan wel zijn ka, maar ik ben daar gewoon niet van gediend, haha jij bent die van zwabber. Het is maar net hoe je het brengt he. Je weet hoe ik ben, (zij niet dat weet ik ook wel), ik bedoel er verder ook helemaal niets mee.

Ook ik word hier moe van, en je weet ik reageer hier normaal ook niet op, maar dit ging mij net iets te ver. Ik ben het wel met je eens dat de topicstarter niet bij Jan of nansink gaat staan nu, jammer want het is inderdaad zo, het is maar net hoe gezellig je het zelf maakt. ( daar weten wij, met onze ups en downs alles van niet waar).

Ik hoop ook dat de topicstarter een leuke stal vind voor haar paardje.

offtopic: alles goed met je en de 3 kids en rob?

x bri