Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JustNanno schreef:Kunnen de reacties gesplit worden dan misschien? Vind het wel een zinnige discussie grotendeels
enidan23 schreef:er zijn trouwens zat mensen die wel een puppy willen,al is het een bastaard.
er zijn mensen die geen geld hebben om een dure rashond te kopen..maar wel graag een leuke pup willen en de meeste gebreken komen voor bij de echte rashonden hoor! de meeste rassen zijn namelijk zwaar door gefokt..
baroen schreef:ik vind het gewoon jammer van dit forum, dat je zo monddood gemaakt word, of althans zo voel ik het. je mag alleen maar reageren zoals ts het wil of anders niet.
stel ik open zometeen een topic met : wie weet er een afgelgen stuk bos, met dikke bomen? waar ik mijn hond aan kan vastbinden?
of: pfff wat is nou effectiever? een paard een schop in zijn pens geven of een klap voor zijn kop als ie weer eens vervelend is? ( of maak er kind/hond van , wat mij betreft)
dan wil ik ook graag alleen reacties waar die boom is en graag mensen die ook schoppen en slaan die me kunnen vertellen wat handiger is oke?
fokken gaat vele die hier reageren aan het hart, uberhaupt dieren , wanneer ik dan lees dat iemand maa gewoon voor de fun zijn kruising wil laten dekken, zonder enige voorkennis vande hond , van de ggezondheid van de hond of voorouders, dan reageer ik ja, en ik heb niet naar gereageerd
Ania schreef:@ [*olduser*]:
dus indirect beweer je ook dat bastaard paarden niet goed zijn?
delerium schreef:Superleuke hond heb je!
De dierenarts wil haar vast wel steriliseren, dan hoeft ze niet meer loops te zijn en draag je ook je steentje bij aan het hondenoverschot.
asjemenou schreef:Oke, mijn conclusie.
Er mag dus ook niemand meer een veulentje fokken?
Behalve dan de fokkers die er echt hun brood mee verdienen, en de merrie moet minstens prok gekeurt zijn en het keur predikaat hebben.
Want ja, de stallen bij de handelaren staan al helemaal vol!!!
Dat je dan geen paard meer onder de 10,000 euro kunt kopen maakt niet zo veel uit, want dan heb je wel een goede, je sluit anders toch gewoon een lenig af?
Al die veulentje in de wei bij de hobby ruiters zijn dus maar zielige beestjes, wie weet heeft de moeder niet alle tests gehad! En dadelijk wordt er weer eentje geboren met een chipje
FuRyoMaRLoeS schreef:geit schreef:ne eidd dat weet ik niet en jullie ook niet maar ik neem aan dat de TS zelf wel weet of haar hnd gezond of niet is he
Is de hond HD getest? En op erfelijke afwijkingen dan? Gezond zijn zie je niet alleen vanaf de buitenkant
Citaat:Is de hond HD getest? En op erfelijke afwijkingen dan? Gezond zijn zie je niet alleen vanaf de buitenkant
Citaat:goh?
Maloes.
jij bent dus al zo helderziend dat jy weet dat onze hond niet gezond is?
even ter verduidelijking,
onze hond gaat elke 3 maand naar de DA ter controle en krijgt haar spuitjes optijd
jammer nou he..?
weer een discussiepunt minder