ElCamino schreef:Ik heb alleen goede ervaringen met de Rendac en alle bedrijven waar ik werkte of gestaan heb ook.
Ts, blij dat het opgelost is en het dier opgehaald is.
Ik vind wel dat de Rendac erg negatief wordt neergezet door je, dat komt deel door emotie denk ik.
Er gaat gewon soms iets mis, het blijven mensen.
ik ben nog nooit onbeschoft behandeld, en de bedrijven die ik ken ook niet. Juist met paarden ( waar meer emotie bij komt) zijn ze altijd erg begripvol en meelevend.
Wel wil ik even een ding rechtzetten: ze plannen pas in wanneer het paard overleden is, je kunt niet op donderdag bellen en zeggen hij wordt straks ingeslapen dus kom daarna. Ze lopen te vaak er tegenaan dat de wagen komt en het dier nog leeft omdat bv de dierenarts later komt.
We konden laatst pas melden als het dier ingeslapen was.
Verder hoef je niet vooruit te betalen, ook geen UBN nummer op te geven. Factuur komt achteraf en op pensionstallen regelt de stalhouder het vaak voor je.
En wanneer er op vrijdag ingeslapen wordt komen ze pas maandag, tenzij je individueel transport regelt.
Daarom proberen wij ben geen spoed altijd op doordeweekse dagen in te slapen, en dan nog, als de route vol zit heb je pech, hoe sneu ook.
Dan blijft individueel oer, wat een pak geld meer kost ( ruim 600 momenteel) maar dat kan dan wel in het weekend, mits óók niet volgeboekt, er is maar 1 trailer geloof ik ( of nu 2).
TS, nogmaals heel veel sterkte
Ik geloof niet dat ik bij de eerste fout negatief was. Eerste melding (door dierenarts) was kwijtgeraakt.. dat kan .. foutje is menselijk... 2e melding ook kwijt geraakt; ja dan kan je een beetje gaan denken; hoe kan dit? maar om vervolgens de haak erop te gooien... dat vind ik niet kunnen. Ik zou niet weten hoe ik daar nog positief op moet reageren. Er zijn ook geen excuses geweest of geen reactie op mijn email. Ook dan had ik nog begrip kunnen opbrengen. Nu moet ik wel zeggen dat de vrouw die ik vandaag aan de telefoon had; wel vriendelijk was en alles snel heeft geregeld. Ze heeft geen excuses aangeboden voor alles wat mis is gegaan maar wel accuraat alles opgepakt. Ik denk als ik deze mevrouw gisteren aan de telefoon had gehad ; was het ook niet zo fout gegaan.. Maar ik geloof wel dat na deze hele ervaring ik het recht heb om negatief te zijn over de klantvriendelijkheid van de Rendac