Ervaring paardenspullenshop

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Melzazu

Re: Ervaring paardenspullenshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 14:00

Nou precies dat dus Misty. Laat gewoon even iets weten dat geeft dan ook vertrouwen.

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 18:48

Ik bestel hier ook nooit meer iets. Ze zijn zeer slecht te bereiken. Reageren vaak niet of laat . Pakketjes zijn vaak kwijt en dan komt er altijd een smoes/reden waarom.
Als je googled op recenties dan zie je veel van deze klachten.

De webshop zelf heeft wel leuke aanbiedingen, maar helaas durf ik hier niets meer te bestellen vanwege het slechte contact.

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-25 07:24

En ik heb dan nu gisteren later op de avond een berichtje gehad. Dat voelt toch zoveel beter!!

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-25 08:20

Mijn ervaring is al wat ouder, maar vergelijkbaar.

Ik heb eerder een aantal keer succesvol een deken besteld.
Dus zonder twijfel nogmaals besteld, echter eerst verkeerde deken ontvangen en onmogelijk contact te krijgen.
Uiteindelijk volgens mij via Trustpilot of/en whatsapp wel beweging gekregen en uiteindelijk deken terug en goede deken weer.

Maar deze actie was niet voor herhaling vatbaar.
Buitenom een aantal 5 sterren reviews op Trustpilot zijn er veel vergelijkbare ervaringen.

Ik ben echt niet de beroerdste als het gaat om langere levertijden of samen zoeken naar een oplossing maar als een webshop-eigenaar niet reageert wordt het wel lastig.

Nu is het veelal dat mensen uiteindelijk wel hun producten of geld terug krijgen, ik lees wel reviews dat er niets gebeurd maar ook weet ik niet of die uiteindelijk wel opgelost worden.

Maar eerlijk is het punt van lastige communicatie al voldoende om niet meer te bestellen.

dianaw33

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-25 08:30

Toevallig de afgelopen weken weer 2 bestellingen gedaan. Een bestelling kwam in delen, daar ben ik keurig over gemaild. Toen deel 2 van die bestelling langer uitbleef heb ik zelf even gebeld en werd direct teruggebeld, Dus ik ervaar geen problemen.

JECKYLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-25 12:30

Die goede Trust pilot reviews zijn nep. Klik er maar eens een aantal aan, en kijk bij de reviews die ze nog meer gegeven hebben. Dan zie je steeds dezelfde bedrijven terug komen.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-25 13:00

Mijn ervaringen zijn ook gewoon goed met deze winkel.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-25 14:59

Het is bij mij meerdere keren keurig gegaan daar, ook geïnformeerd als iets later kwam.
Maar de laatste keer had 2 veiligheidshalsters besteld en een extra tussenstukje wat dan kapot gaat en je kunt vervangen, dat zat er niet bij.
Dat kan gebeuren en is helemaal niet erg, maar ik heb geloof ik ondertussen al 5x gemaild of dat nog nagestuurd kan worden, maar niks meer ontvangen en geen reactie mee…
Het was niet duur, maar goed, wel betaald..

dianaw33

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-25 02:21

Nouvel: bij contact staat een 06 dat je kunt bellen, dat werkt goed.