Heb ooit dit topic bijgehouden, daarin staat veel over waar we tegen aan lopen en wat juist goed gaat in de omschakeling van ons bedrijf
. @Beegee, je zit ook helemaal niet op de schopstoel! ( Had ik het toch goed gepuzzeld haha
)En zeker een kwart van onze klanten is ooit weggeweest en weer teruggekomen( het record staat op 5 x weggegaan en nu weer terug
) , soms moet je ook gewoon proberen of het ergens beter kan toch? En als het niks is: ben je altijd weer welkom
. Is het wel wat: dan ben ik blij voor jullie dat het ergens anders wel lukt
Ik kan beamen dat je een boeiend paard hebt haha
. Daarom begrijp ik je zoektocht ook. Ik zie hier best wat stallen genoemd worden waarvan ik denk ja: daar is het buitenstaan weer beter maar dan heeft hij waarschijnlijk problemen met... *vul iets in waar hij een eigen mening over heeft * 
... Ik denk overigens dat dat voor eigenaren het lastigst is, als je een 'niet standaard' paard hebt( in hoeverre die er zijn natuurlijk) is het gewoon lastig . Ik denk dat elke stal een bepaalde doelgroep aanspreekt, maar als je een paard hebt met weinig 'eisen' kan je eigenlijk overal wel terecht. Of dan zet je hem makkelijk wat verder weg, want als je een week niet komt is er ook niks aan de hand.
ik zat laatst toevallig te denken; als ik ooit weer wat moest gaan zoeken, zou ik denk ik daar terug naartoe willen. Dus dat van terugkerende klanten kan ik me best indenken Ruitje
. Ik denk dat dat met 100 klanten ook niet anders kan, dat er eens in de zoveel tijd iets ontstaat wat niet matcht/ echt niet goed loopt
Het lijkt ook alsof er steeds meer stallen vrij komen, of ik zoek anders
Ik hou het eigenlijk altijd wel in de gaten, maar valt me op dat ook steeds meer grote stallen gaan adverteren.