Destiny22 schreef:Sommige stallen hebben idd veel verloop en is vaak geen goed teken. Sommige stallen staan idd altijd op mp. Bij ons op stal was er even wat verloop omdat een aantal stal genoten de luxe hebben een huis met stallen te kunnen kopen en dus hun paard lekker bij huis neer te zetten.
Ik dacht altijd dat je op de veluwe zat stallen had met goede diensten en faciliteiten, maar dat valt dus erg tegen zo te lezen. Ben blij dat ik een goede plek heb kunnen vinden.
Maar die pik je er wel uit als je al een tijdje zoekt.
En ik kom uit Amsterdam, heb in Almere gewoond en dacht altijd dat ik het moeilijk had om goede stalling te vinden.
Maar ik heb nog nooit zo slecht gestaan en zo een lastige zoektocht gehad als op de veluwe. Zelfs toen we een eigen plek huurden, was het niet optimaal.
meggiemeg schreef:Je zit ook met de locatie daar, te dicht bij de groene zone van het bos wat het wellicht lastig zal maken om vernieuwingen door te voeren.
Ja, uiteraard zijn er regels en willen ze niet dat iedereen wild gaat bouwen. Maar dat er al jaren plannen worden gemaakt die niet uitgewerkt mogen worden, wil niet altijd zeggen dat het aan de gemeente ligt.