Hart even luchten uit liefde pony weg gedaan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 18:52

Ik heb toch ook even gekeken naar het bewuste filmpje. Tja weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Ook die hondjes (of waren t katjes?) met een rolstoeltje. Nee niet alles hoeft gered te worden.

Maar goed, de bonte loopt inderdaad niet erg jofel. Heb ook geen idee of het paardwaardig is om zo te leven. Heb het diertje niet zelf gezien en ook geen DA gesproken die het dier heeft gezien.

Zou zelf ergens een weitje huren en paardje daar zetten. Nu is hij/zij weg en kun je niks meer.

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 18:53

Wow, ik heb echt spijt dat ik op haar Facebook heb gekeken. Wat onwijs sneu. Sommige dieren moet je niet bij de slacht weghalen. Niet alles moet gered worden. Vooral een jong dier moet lekker kunnen rennen en spelen.

Ik vind klikken niet tof, maar dit is een openbaar forum. De kans dat ze dit topic zelf tegen zou komen was natuurlijk ook best wel aanwezig.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 18:55

Mars schreef:
Norma heeft een boktaccount onder haar eigen naam.

Ze zit idd zelf ook op Bokt geloof ik. Toen haar vorige boerderij was afgebrand reageerde ze ook op Bokt?

J_emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 19:04

_Penotti schreef:
Sjong schreef:
Nou ik vind het enorme naaistreek om bij Norma te klikken over dit topic. Echt poedersuiker voor je TO.

En wie zegt dat er geklikt is? Die Norma kan toch ook een bokker zijn?

Toen ik in het kader van werkontwijkend gedrag na te lang op Bokt ook nog op Facebook ging kijken, stond daar bij de reacties een bericht van iemand die zei: 'Vertel je hier ook nog even dat je er een topic over hebt geopend op bokt.nl?' of iets dergelijks. Er is dus inderdaad 'geklikt' -het was in elk geval niet constructief, om dat even te roepen. Dat zijn de berichten van TS ook niet allemaal, maar daar zit in elk geval nog een bepaald gevoel achter en dat is dus vanuit emoties te verklaren. De bokker die dat op Facebook meldde was imo wel degelijk aan het stoken. Dus ik snap de boosheid van TS daar wel over.

Edit: de betreffende berichten zijn inmiddels verwijderd.

anjali

Re: Hart even luchten uit liefde pony weg gedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 19:09

Ts,ik vind dit allemaal heel erg voor je. Maar je weet toch dat alles wat men op internet zet meteen zowat de hele wereld kan rondgaan en dat je er dan helemaal geen controle meer over hebt. Jij hebt in elk geval voor je paardje gedaan wat je het beste vond, dat is hem aan een opvang geven.Nu is het niet meer jouw verantwoordelijkheid en kun je het het beste loslaten.

Sjong

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 19:16

J_emma schreef:
Sjong schreef:
Nou ik vind het enorme naaistreek om bij Norma te klikken over dit topic. Echt poedersuiker voor je TO.

Toen ik in het kader van werkontwijkend gedrag na te lang op Bokt ook nog op Facebook ging kijken, stond daar bij de reacties een bericht van iemand die zei: 'Vertel je hier ook nog even dat je er een topic over hebt geopend op bokt.nl?' of iets dergelijks. Er is dus inderdaad 'geklikt' -het was in elk geval niet constructief, om dat even te roepen. Dat zijn de berichten van TS ook niet allemaal, maar daar zit in elk geval nog een bepaald gevoel achter en dat is dus vanuit emoties te verklaren. De bokker die dat op Facebook meldde was imo wel degelijk aan het stoken. Dus ik snap de boosheid van TS daar wel over.

Edit: de betreffende berichten zijn inmiddels verwijderd.

Wat een held.

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 08:44

Dat had ik dus ook gedaan, maar ik kon dus niets vinden, dan was het waarschijnlijk dus al weer weg.

Ja hoe vervelend ook, ts maakt hier een topic aan en uit haar ongenoegen over die Norma.
Dat ze haar zwart maakt omdat hij verwaarloosd zou zijn en mager. Dat ze boos zijn dat ze hem halve noemen.
Maar allemaal dingen die ze zelf openbaar online zet.
En het dan vervolgens vreemd vinden dat het bij Norma terecht komt. Wat verwacht je dan als volwassene?
Had direct die Norma gebeld en het uitgepraat, dat is wat volwassen mensen doen.
Nu heeft iedereen schuld behalve ts zelf. :?

Laat het gaat laat het gaan. Pony gaat niet in de handel dus dat is fijn.
Norma is eigenaar ds je hebt niets meer te zeggen er over, blijkbaar geeft ze er flink geld aan uit omdat hij infuus krijgt. Dus in vele de ogen goede zorg.
Of dat dierwaardig is is de vraag, maar uit Norma en andere daar op de site te zien wel.
TS jij bent ook iemand die zulke dieren red, dus wat is dan het probleem, echt ik snap het niet.

The_Cat

Re: Hart even luchten uit liefde pony weg gedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 08:53

Er staan nog steeds print screens van dit topic op de facebook post. Het is ook gewoon niet slim om een topic te openen over iemand als hij waarschijnlijk op bokt ook zou kunnen zitten. En ik blijf het gewoon vreemd vinden hoe dit allemaal gaat. Maar misschien gewoon een les voor de toekomst TS, als je graag de controle wil houden over zo'n zielige diertjes kan je ze beter niet uit handen geven.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 08:53

Aangezien dit topic is geopend door een schaduwaccount plaats ik hier een slotje.