Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bigone schreef:Beste bokt jury, op het moment dat een blijkbaar zeer onervaren koper nog zo verstandig is om te vragen of het dier wat voor hun is en dat daarbij aan de hand van een openbaar filmpje de boel word verwijderd dan zijn jullie goed verkeerd bezig. Ze had ook er topic kunnen openen met de kop: Help pony gekocht maar is niet goed. Eigenaar krijgt van iedereen dan de wind van voren dat ze maar niet zo stom had moeten zijn. Dat mag wel maar vooraf waarschuwen blijkbaar niet.
Ongetwijfeld zal er ook soms een goed paard wegkomen maar ook rotzooi die nog net goed genoeg zijn om aan het handje te wandelen.
En wanneer jullie dan alles weghalen onder het mom van eigen ervaringen werken jullie indirect mee aan de ellende.
Noblesse_ schreef:Misschien wel even lezen. Ik heb er destijds m’n eigen, gezonde paard VERkocht.
Neon schreef:Noblesse_ schreef:Misschien wel even lezen. Ik heb er destijds m’n eigen, gezonde paard VERkocht.
Dat is fijn dat er een gezond paard aan hun verkocht is... maar wel een met een gebruiksaanwijzing waar mening onervaren ruiter/paardeneigenaar niet mee weg komt... hartstikke prima hoor, ik begrijp dat je van het dier af moest... en dat kan gebeuren...
Maar ik zou zeggen klik 3 random paarden aan die er nu te koop staan en kijk eens naar de filmpjes... ik heb er ook 3 bekeken... ik geef verder geen commentaar op wat ik zag...
Neon schreef:Noblesse_ schreef:Misschien wel even lezen. Ik heb er destijds m’n eigen, gezonde paard VERkocht.
Dat is fijn dat er een gezond paard aan hun verkocht is... maar wel een met een gebruiksaanwijzing waar mening onervaren ruiter/paardeneigenaar niet mee weg komt... hartstikke prima hoor, ik begrijp dat je van het dier af moest... en dat kan gebeuren...
Maar ik zou zeggen klik 3 random paarden aan die er nu te koop staan en kijk eens naar de filmpjes... ik heb er ook 3 bekeken... ik geef verder geen commentaar op wat ik zag...
Earth schreef:Als je de filmpjes kijkt zie je bijvoorbeeld een pony de baan door slingeren, dan staat er bij de omschrijving 'braaf in de bak, ook door beginners en kinderen te rijden.' Dan denk ik ja braaf zal, maar deze moet nog veel leren. En ieder paard bij hun is braaf en gezond, maar als e de filmpjes ziet, zie je op het minst 3 paarden die gewoon kreupel zijn onder het zadel.