Linsey_X schreef:Nou het ziet er naar uit dat ik de Myoplast toch ga ontvangen. Heb net een track en trace van DHL ontvangen
Ik heb ook een track en trace van DHL ontvangen. Staat in dat de zending is aangemeld maar nog niet is ontvangen door DHL. Ik geloof niet dat er nog ooit een bestelling wordt geleverd bij mij. Heb 1 augustus een pot myoplast besteld en op 9 augustus zat er een briefje in mn brievenbus dat ik niet thuis was en dat ze mijn bestelling naar een pick-up point zouden brengen zodat ik daar mijn bestelling kon ophalen. Ik naar dat pick-up point is mijn bestelling daar nooit geleverd!!!
Dus toen DPD gebeld maar geen gehoor. Ik een mail naar DPD gestuurd en de chauffeur had toch echt mijn bestelling bij het pick-up point afgegeven. Welles nietes spelletje en ik moest de afzender berichten dat ze een onderzoek in moesten stellen. Als hun na enkele dagen nog niks van DPD hadden gehoord zouden ze een nieuwe pot myoplast opsturen naar mij. Dit was op 14 augustus. Na enkele dagen weer gemaild waar de myoplast bleef. Krijg ik op 9 september een mail dat ze 10 september een pot opsturen via TNT. Die zou ik dan woensdag ontvangen. Dus weer een paar mails naar hun gestuurd en deze waren niet zo lief. Heb gedreigd met Radar en Mr Frank Visser. Op 13 september krijg een ik weer een mail dat ze het magazijn opdracht hebben gegeven om een pot myoplast naar mij toe te zenden en mocht deze er op 16 september niet geleverd zijn dan krijg ik mijn geld terug. En dan krijg ik net idd een mail van DHL.
En er staat nog zo mooi in die mail van 13 september dat ze mij niet aan het lijntje houden en dat ze hun uiterste best doen.
Nou ik geloof er helemaal niks meer van.