Bij onze kun je kiezen met of zonder wasmiddel prijs blijft hetzelfde.
Anoniem
Geplaatst: 16-11-16 20:01
Echt pien?? Dat is helemaal top, hopenlijk voeren ze dat door!! Welke omgevig zit jij? Mocht je er eens zijn, wil je dan eens een foto maken van die optie?
Ah das erg ver weg voor mij. Ik wacht de foto wel een keer af. Dan kan ik dat hier is voorstellen
momentje
Geplaatst: 18-11-16 13:44
ik heb ze gewoon naar de stomerij gebracht. waren er volgens mij niet heel blij mee maar eerst had ik ze zelf al gewassen
yvetjes
Geplaatst: 18-11-16 23:11
hummer14 schreef:
Weet iemand er ook 1 in de buurt van Amersfoort?
In Amersfoort / Hoogland. Aan de Bunschoterstraat.
Heb mijn dekens er van de zomer ook naar tevredenheid gewassen. Fleecedeken, onderdeken en chabrakjes. M'n waterdichte heb ik weggebracht naar Boxco. Durfde dat niet aan.
Spuiten jullie de dekens in met waterproofspray van HG of de Action? Nooit bedacht dat dit heel chemisch is en gemaakt is voor bv tenten, jassen, schoenen, producten waar in ieder geval niet aan gelikt / in gebeten wordt ?
Er heeft hier zelfs een medewerker van HG al eens op Bokt geregeageerd met de mededeling hun waterproof wasmiddel en spray zeker NIET op paardendekens toe te passen i.v.m. chemicaliën. Ze adviseren daar zelfs Rapide, Nikwax of Bucas wasmiddel / sprays voor die speciaal ervoor zijn gemaakt. ( paarden happen / bijten / likken aan dekens en ze zullen er heus niet gauw wat van krijgen maar heel gezond is het natuurlijk niet )
Was wordt schoon door onderlinge wrijving. Kwamen de dekjes er net zo opgestapeld uit als dat ze erin zijn gegaan? Want dan zijn ze idd. alleen maar nat geweest en niet echt goed gewassen.
Ik kon me niet voorstellen dat als je je dekjes zo in de trommel doe, dat ze er dan schoon uit zouden komen. Was moet wel lekker kunnen husselen en schuren.. Maar aangezien je zegt dat ze er wel zo gehusseld uitkomen, vraag ik me af.. Waar t dan fout ging..
je trommel ziet eruit alsof er teveel in zit. dekjes zijn best stijf en husselt minder makkelijk. Soms is minder tegelijk een beter resultaat. Ik heb vorige week in de 8 kilo 1 fleecedeken mt 195 en twee sets persbeschermers gewassen. Was perfect maar voor mijn idee moest idee moest ik er niet nog een deken bij in doen.
EdkingEnzo
Geplaatst: 10-12-16 17:50
_Lorette_ schreef:
Jammer dat er geen tankstation met wasmachine in de buurt van Zwolle is!
Als het goed is komt er binnenkort een in Staphorst!
_Juudith
Geplaatst: 12-12-16 18:09
EdkingEnzo schreef:
_Lorette_ schreef:
Jammer dat er geen tankstation met wasmachine in de buurt van Zwolle is!
Als het goed is komt er binnenkort een in Staphorst!
Kwam dit topic zomaar tegen, maar in staphorst zit er volgens mij al een. Bij het tankstation naast Boer Staphorst. Reed er laatst langs en toen zag ik het volgens mij.
Ninx
Geplaatst: 06-01-20 14:59
Oud topic... I know, maar niet minder belangrijk
Want er moet gewassen worden!
Weet iemand van jullie of er een plek is in de buurt van utrecht of hilversum waar je zelf dekens kunt wassen?
Benita
Geplaatst: 06-01-20 15:11
Ninx schreef:
Oud topic... I know, maar niet minder belangrijk
Want er moet gewassen worden!
Weet iemand van jullie of er een plek is in de buurt van utrecht of hilversum waar je zelf dekens kunt wassen?
Ook ik ben benieuwd naar een plek in de buurt van Gennep of Nijmegen.