Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Wij willen u hierbij informeren dat u alles gecombineerd mag ophalen op de voor u laatste ophaaldag. Wel dient u dan vooraf per bank betaald te hebben.
De betaling moet op de 1e ophaaldag bij BVA binnen zijn.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Naath86 schreef:Wat ik vrijdag nog heb gewonnen heb ik ook nog geen factuur van. Van alle andere dingen wel.
Ik had ook gemaild voor welke dag ik het kon ophalen aangezien ik verschillende ophaaldagen heb en kreeg onderstaande reactie:Citaat:Wij willen u hierbij informeren dat u alles gecombineerd mag ophalen op de voor u laatste ophaaldag. Wel dient u dan vooraf per bank betaald te hebben.
De betaling moet op de 1e ophaaldag bij BVA binnen zijn.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Ik snap dus even niet zo goed of ik het maandag op kan halen. Ik moet het geld in elk geval morgen er dan op hebben staan. Maar ja, als ik morgen daar ook pas de factuur van krijg, kan ik het dus blijkbaar maandag niet ophalen, want ik denk dat er een dag overheen gaat op de overschrijving.
Gentlegiant schreef:[ [url=m/aAQdGW.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9HVwk5.png]Afbeelding[/url] ]
Deze 2
Een paar voor mezelf en de andere voor n lesklantje
Alleen weet ik niet hoe de maten zijn dus dat is afwachten
Want bij eentje staat gewoon 57 en de andere staat 55/48
Snap d'r niets van
Yvank_ schreef:Ik kreeg net de facturen, kan nu even niet meer overmaken dat wordt morgen, zou het dan verstandiger zijn om het contant mee te nemen of zou het wel verwerkt worden voor dinsdag? Wil via ideal betalen
suuzepuus schreef:ik ga morgen ophalen. moest iemand nog een zadel? waar naartoe? ik kom volgende week in brabant en met kerst in Arnhem en Ede..... wil best wat ophalen maar dan moet het wel van tevoren betaald zijn!!
opsturen is ook geen probleem (tegen vergoeding)
uiteraad wil ik je verzendkosten etc ook overmaken.