Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Laurie schreef:Dat ligt er maar net aan of je je gehele bestelling hebt geretourneerd of slechts een deel. In geval van het laatste hoeven ze de verzendkosten namelijk niet te vergoeden.
Fortitude schreef:Divoza Heteren hetzelfde. Wat een volkomen onbeleefd personeel hebben ze daar staan zeg! Alleen maar aan het kletsen met elkaar en als je wat vraagt dan krijg je kortaf antwoord.
Ik kwam er laatst een hoofdstel bekijken, stond op internet dat ze hem op voorraad hadden. Ik kon 'm nergens vinden dus iemand gevraagd omdat ik kwam om te kijken hoe de kwaliteit was en dat er online stond dat het hoofdstel in deze winkel op voorraad zou zijn. Kreeg het antwoord: ja als hij er niet hangt dan is hij er niet. Moet ik bestellen zodat je hem volgende week mee kan nemen? Nee muts ik vertel je net dat ik kom kijken hoe de kwaliteit is. Ze ging ook niet even kijken ofzo en vertelde me vervolgens dat de site toch nooit echt klopt.
Ook toen ik chaps en schoenen kwam kopen een halfjaar geleden was het personeel erg onvriendelijk en ongeduldig. Maar ja, enige grote zaak in de buurt dus weinig keuze. Uiteindelijk op haar advies chaps gekocht (ja ze worden vanzelf soepel en dan doet het geen pijn meer in je knieholte) waar ik nu nog steeds niet blij mee ben.
Ook bij die kassa is het echt drama. Dat duurt echt altijd extreem lang![]()
Er loopt 1 leuk mens, die heeft ons meermaals erg fijn geholpen bij het kopen van dekens.