Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

jorretje

Re: Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 15:29

Nu wordt ie helemaal mooi.. Het 5 maanden geleden door mij bestelde (toen binnen 2 tot 5 werkdagen leverbare) halster staat nu weer op de site als binnen 2 tot 5 werkdagen leverbaar (vorige 2 maanden was het nog tijdelijk niet leverbaar), maar in mijn orderstatus is de verwachtte levertijd 22 november (dat is dus 6 maanden na het bestellen!). en hij is ineens veranderd van leer naar Nylon, jaja.. Zou bellen helpen?

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 15:36

Ik heb zaterdag wat besteld.
2 dingen waren niet voorradig. 1 zou gisteren komen en die is er nu ook en bij de andere artikel kan het duren tot 29 oktober.
Ik keek net even en nu is alles voorradig en word het verzonden. Wel raar dat het er nu wel is.
Dit is de eerste keer dat ik er wat bestel.

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 15:40

jorretje schreef:
Nu wordt ie helemaal mooi.. Het 5 maanden geleden door mij bestelde (toen binnen 2 tot 5 werkdagen leverbare) halster staat nu weer op de site als binnen 2 tot 5 werkdagen leverbaar (vorige 2 maanden was het nog tijdelijk niet leverbaar), maar in mijn orderstatus is de verwachtte levertijd 22 november (dat is dus 6 maanden na het bestellen!). en hij is ineens veranderd van leer naar Nylon, jaja.. Zou bellen helpen?

Niet netjes nee! :n

zou gewoon bellen, en je punt duidelijk maken, Hopelijk lossen ze het netjes voor je op!

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 15:43

Ik herken gelukkig alle problemen die hier beschreven zijn niet.
Ik heb wel eens gehad dat er iets later kwam, maar dan kreeg ik netjes een mailtje.
En als ik mail met een vraag, krijg ik ook altijd netjes bericht.

Waar ik dan weer problemen mee heb is met hun bezorgdienst.
DPD vind ik echt Kortom Uitermate Teleurstellend.
Heb wel eens gevraagd of ik niet extra kon betalen voor verzending met TNT, maar helaas daar hadden ze geen contract mee.

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 15:44

Nou gebeld en het gaat kennelijk ergens fout.. want het halster is echt pas half november leverbaar, krijg nu wel een gratis zak paardensnoepjes :') meegestuurd als ie er dan eindelijk is.. na 6 maanden wachten.. ben blij dat ik maat full heb besteld want cob past paardlief inmiddels al niet meer.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 15:49

Ik heb zondagmiddag besteld en maandag was alles binnen! Dat noem ik nog eens snel. Blij dat ik niet maanden hoefde te wachten.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 16:14

ElineS schreef:
Ik heb zondagmiddag besteld en maandag was alles binnen! Dat noem ik nog eens snel. Blij dat ik niet maanden hoefde te wachten.

Waaaaaaaat? Dat meen je? Dakannie....

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 16:15

Dat meen ik echt. Ik stond helemaal versteld.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 16:16

Ik heb nu de bestelling van 2 weken geleden binnen. Valt dus nog mee dit keer. Hooiruif en witte Horze rijbroek.

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 16:39

Toch best veel negatieve ervaringen, dat had ik niet verwacht!
Ik heb zelf nooit problemen gehad met agradi. Alles was altijd binnen 3 dagen binnen, bestellingen die niet direct leverbaar waren kwamen ook altijd een aantal dagen voor de uiterste leverdatum aan.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 16:52

Het liefst bestelde ik nooit meer bij Agradi, slechte service en levertijd.
Paardendrogist is bijvoorbeeld veel sneller!
Alleen zit agradi veel voordeliger met haar prijzen, dus dat is de enige reden dat ik er toch blijf bestellen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 17:24

SteffiiY schreef:
Het liefst bestelde ik nooit meer bij Agradi, slechte service en levertijd.
Paardendrogist is bijvoorbeeld veel sneller!
Alleen zit agradi veel voordeliger met haar prijzen, dus dat is de enige reden dat ik er toch blijf bestellen.

Voor mij ook. Enige reden is dat Agradi goedkoop is.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 17:27

Ik heb laatst ook een klachtenmail gestuurd, en kreeg er een heel simpel antwoord op terug, terwijl ik al best veel bestellingen heb gedaan(tot nu toe 10 dit jaar).
Voelde me daardoor ook lichtelijk afgescheept.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 19:16

Sabbientje schreef:
Ik herken gelukkig alle problemen die hier beschreven zijn niet.
Ik heb wel eens gehad dat er iets later kwam, maar dan kreeg ik netjes een mailtje.
En als ik mail met een vraag, krijg ik ook altijd netjes bericht.

Waar ik dan weer problemen mee heb is met hun bezorgdienst.
DPD vind ik echt Kortom Uitermate Teleurstellend.
Heb wel eens gevraagd of ik niet extra kon betalen voor verzending met TNT, maar helaas daar hadden ze geen contract mee.

ik heb bij de beoordeling die je kunt invullen ook heel negatief ingevuld over de pakket dienst, ze zijn echt aso, komen aanrijden in het busje, toeteren een paar x, dan moet je naar de deur rennen, doe je dat niet, dan rijden ze weer weg.....

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 19:22

Ik had mijn laatste bestelling de 15de besteld en had hem de 18de binnen.Vind ik toch aardig vlot.

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 11:51

Pakketje ( brievenbuspost ) is nog steeds niet binnen..
Heb net gebeld hoe en wat, hij is wel verzonden maar kan zijn dat ik hem morgen binnen krijg..
Nou moet ik bellen als ik hem wel heb binnen gekregen. maar ze hebben iig een nieuwe besteld en die sturen ze op.

Ben benieuwd!

MJR84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 11:57

Ik heb ook een bestelling geplaatst, gisteren betaald. Levertijd van 1 artikel is 2-10 werkdagen, ben benieuwd! Tot nu toe eigenlijk alleen maar goede ervaringen met Agradi gehad eigenlijk.... Hoop dat dat zo blijft :+

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 16:15

Wat ik me nu, enigzins wantrouwend afvraag (ook nav de verschillende ervaringen mbt levertijd) bij degene waar er snel bij geleverd wordt: Hebben jullie vooraf betaald, of pas bij levering?

Ik betaal zelf altijd direct (Ideal..) en heb dus steeds écht heel lang moeten wachten.

Vraag me nu af of degene die pas betalen bij levering ( dus niet direct) sneller geleverd krijgen ( want dan wordt er betaald) dan de mensen die direct betalen ( geld is al binnen... dus geen haast...)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 16:23

riagr schreef:
Wat ik me nu, enigzins wantrouwend afvraag (ook nav de verschillende ervaringen mbt levertijd) bij degene waar er snel bij geleverd wordt: Hebben jullie vooraf betaald, of pas bij levering?

Ik betaal zelf altijd direct (Ideal..) en heb dus steeds écht heel lang moeten wachten.

Vraag me nu af of degene die pas betalen bij levering ( dus niet direct) sneller geleverd krijgen ( want dan wordt er betaald) dan de mensen die direct betalen ( geld is al binnen... dus geen haast...)

Hier nog 1 die nooit problemen heeft met Agradi. Ik betaal altijd meteen via Ideal.

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 16:27

Agradi qua levertijd is bij mij super, meestal binnen 1 week wel binnen. nog nooit gehad dat iets niet op voorraad was. Echter bestel ik er niet meer door DPD. Ze hebben mijn pakketje al eens in de bossen gegooid, mijn handtekening vervalst, pakketje in de regen voor de deur ( open en bloot) laten staan. Plus dat de bezorger altijd met min. 4 a 5 man is. wat ik niet vertrouw.

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 17:04

Ik heb regelmatig bij Agradi besteld (over een periode van een aantal jaar). Op verschillende adressen laten bezorgen (werk, oude huis adres, nieuwe huisadres etc) en nog nooit problemen gehad. Heb mijn spulletjes altijd op tijd ontvangen.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 19:19

riagr schreef:

Hier ook altijd met Ideal en levering is heel wisselend... Van vandaag besteld, morgen in huis tot meerdere weken wachten (terwijl levertermijn bij bestelling 2-10 dagen was).

Sowieso vind ik de termijn "2-10" dagen echt heel vervelend... Veel te breed. Bij sommige dingen wil ik het met 2 a 3 dagen hebben. Bij andere dingen binnen 5 a 6... En bij sommigen maakt het niet uit. Maar met zo'n gekke termijn weet je het nooit.

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 19:19

Willen alle "Ik heb nooit problemen met agradi-gehad'- posters mij PLEASE de gouden tip geven?

Het is bij mij echt nog geen enkele keer goed gegaan. Betaal altijd direct met Ideal, kijk er naar of het product voorradig is, kijk naar de levertijd enz enz..

En toch steeds weken, maanden aan het wachten, mailen, bellen, wachten..enz enz ..... ( totdat ik ze dus aansprakelijk ga stellen .. dan zijn mijn spullen er steeds wel binnen enkele dagen.....)

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 21:06

Mijn pakketje is onderweg, toppie :D

pamelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 21:17

het vervelende bij Agradi is dat je er niet van op aan kunt wanneer de bestelling bezorgd wordt.
ik ben gewend dat je email krijgt om de bestelling te kunnen volgen, dan weet je precies wanneer het aan komt. dit doet Agradi niet, ze bellen ook niet als het later bezorgd wordt.
ik vind dit bijzonder onplezierig.