Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
jorretje schreef:Nu wordt ie helemaal mooi.. Het 5 maanden geleden door mij bestelde (toen binnen 2 tot 5 werkdagen leverbare) halster staat nu weer op de site als binnen 2 tot 5 werkdagen leverbaar (vorige 2 maanden was het nog tijdelijk niet leverbaar), maar in mijn orderstatus is de verwachtte levertijd 22 november (dat is dus 6 maanden na het bestellen!). en hij is ineens veranderd van leer naar Nylon, jaja.. Zou bellen helpen?
Sabbientje schreef:Ik herken gelukkig alle problemen die hier beschreven zijn niet.
Ik heb wel eens gehad dat er iets later kwam, maar dan kreeg ik netjes een mailtje.
En als ik mail met een vraag, krijg ik ook altijd netjes bericht.
Waar ik dan weer problemen mee heb is met hun bezorgdienst.
DPD vind ik echt Kortom Uitermate Teleurstellend.
Heb wel eens gevraagd of ik niet extra kon betalen voor verzending met TNT, maar helaas daar hadden ze geen contract mee.
riagr schreef:Wat ik me nu, enigzins wantrouwend afvraag (ook nav de verschillende ervaringen mbt levertijd) bij degene waar er snel bij geleverd wordt: Hebben jullie vooraf betaald, of pas bij levering?
Ik betaal zelf altijd direct (Ideal..) en heb dus steeds écht heel lang moeten wachten.
Vraag me nu af of degene die pas betalen bij levering ( dus niet direct) sneller geleverd krijgen ( want dan wordt er betaald) dan de mensen die direct betalen ( geld is al binnen... dus geen haast...)
riagr schreef:Wat ik me nu, enigzins wantrouwend afvraag (ook nav de verschillende ervaringen mbt levertijd) bij degene waar er snel bij geleverd wordt: Hebben jullie vooraf betaald, of pas bij levering?
Ik betaal zelf altijd direct (Ideal..) en heb dus steeds écht heel lang moeten wachten.
Vraag me nu af of degene die pas betalen bij levering ( dus niet direct) sneller geleverd krijgen ( want dan wordt er betaald) dan de mensen die direct betalen ( geld is al binnen... dus geen haast...)