Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wortelsussie schreef:Maar wat ik nog steeds níet begrijp, waarom gaat u nu zo vriendelijk mogelijk in de toekomst reageren in dit topic. Openbaar, voor allemaal mensen.
Maar reageren op mail, telefoon of voice-mail wordt compleet genegeerd?
Ik begrijp dit niet! Ik mail en bel regelmatig ruitersport winkels en wordt altijd netjes te woord gestaan zowel via mail als telefoon.
Waarom laat u het dan zo ver komen zodat mensen hier gaan reageren?
Reactie dat de betreffende persoon die in de winkel staat net met een klant bezig is heb ik te vaak gehoord en vind ik geen goede rede.
Fantaghiro schreef:Ik heb nog geen reactie op mijn mail of facebook bericht dus ik probeer het ook maar even zo. Afgelopen weekend een bestelling gedaan (ordernummer 1238) maar ik heb (behalve de automatische bevestiging van mijn betaling) verder nog niets gehoord. Ik zou graag weten wat de status van de bestelling is zoals wanneer ik het ongeveer zou kunnen verwachten.
Alvast bedankt!
Had toevallig van de week hetzelfde. En nee niet met een pakje van de Dunsborg
maar pakje hier in Dld. Er waren 2 onderweg, beide zelfde adres, en bij de ene T&T stond er toch daadwerkelijk dat het adres niet vindbaar was en deze bewerkt moest worden. Dan denk je toch echt