De Dunsborg ruitersport ervaringen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

PanamaD

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 13:15

Maar wat ik nog steeds níet begrijp, waarom gaat u nu zo vriendelijk mogelijk in de toekomst reageren in dit topic. Openbaar, voor allemaal mensen.

Maar reageren op mail, telefoon of voice-mail wordt compleet genegeerd?

Ik begrijp dit niet! Ik mail en bel regelmatig ruitersport winkels en wordt altijd netjes te woord gestaan zowel via mail als telefoon.

Waarom laat u het dan zo ver komen zodat mensen hier gaan reageren?

Reactie dat de betreffende persoon die in de winkel staat net met een klant bezig is heb ik te vaak gehoord en vind ik geen goede rede.

Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 13:32

wortelsussie schreef:
Maar wat ik nog steeds níet begrijp, waarom gaat u nu zo vriendelijk mogelijk in de toekomst reageren in dit topic. Openbaar, voor allemaal mensen.

Maar reageren op mail, telefoon of voice-mail wordt compleet genegeerd?

Ik begrijp dit niet! Ik mail en bel regelmatig ruitersport winkels en wordt altijd netjes te woord gestaan zowel via mail als telefoon.

Waarom laat u het dan zo ver komen zodat mensen hier gaan reageren?

Reactie dat de betreffende persoon die in de winkel staat net met een klant bezig is heb ik te vaak gehoord en vind ik geen goede rede.

Beste mevrouw of meneer Wortelsussie,

Misschien ben ik niet duidelijk genoeg geweest of heeft u mij niet goed begrepen.

Ik bedoelde te zeggen, dat ik OOK in de toekomst zo vriendelijk mogelijk zal reageren op opmerkingen die op dit forum worden gedaan, OOK wanneer ik op voorhand twijfels heb of het een serieus bericht is.

Overigens ontvangen wij dagelijks vele tientallen, zo niet honderden, mailtjes, telefoontjes, Facebookberichten e.d. die ALLEMAAL keurig worden beantwoord.

Inderdaad komt het ook bij ons wel eens voor dat er niet direct op een telefoontje kan worden gereageerd (ik vind immers nog steeds dat een klant die in de winkel staat, niet telkens hoeft te wachten omdat de telefoon gaat).
Wanneer men echter ons antwoordapparaat inspreekt, bellen wij z.s.m. terug.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 22:24

Hier een positieve ervaring: ik had een jodhpur besteld bij ze. Ik kreeg (snel) een rijbroek geleverd, dus er as iets fout gegaan. Heb gelijk gebeld, werd vriendelijk te woord gestaan, en verzocht de broek op te sturen. Ze zouden de jodhpur nasturen.
Na anderhalve week eens gebeld waar die bleef, bleek er met de post iets mis zijn gegaan, pakje was retour gekomen. Gelijk hebben ze 'm weer opgestuurd, met een leuk pak koekjes voor mijn paard erbij.
Nou, dat vind ik erg netjes van ze!
Dus, wat mij betreft kun je daar prima bestellen. Want als er iets mis loopt, lossen ze dat keurig op.
Dunsborg, bedankt! (en neeeee, ik heb géén aandelen daar, heb er nu 1x iets besteld)

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 07:32

Het is inderdaad netjes, maar het is ook een normale service die je mag verwachten van een bedrijf, vind ik

Serita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 16:57

Ik heb nog geen reactie op mijn mail of facebook bericht dus ik probeer het ook maar even zo. Afgelopen weekend een bestelling gedaan (ordernummer 1238) maar ik heb (behalve de automatische bevestiging van mijn betaling) verder nog niets gehoord. Ik zou graag weten wat de status van de bestelling is zoals wanneer ik het ongeveer zou kunnen verwachten.

Alvast bedankt!

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 17:08

Hier een supertevreden klant. Nette hardwerkende mense die lekker gewoon blijven. Ik kom er niet wekelijks, maar voel me er zeker welkom..vanaf dat ze de winkel begonnen. Nooit problemen meegehad.

Denken met je mee. En ook toen de br beenbeschermers te klein vielen kreeg ik direct mijn geld terug. Dat is service.

En die enkele keer dat een deken later klaar is... Ach we hebben allemaal wel eens een te volle planning, dat overkomt een divoza of dergelijks ook wel. Ik durf voor 100% te geloven dat zij dit zeker niet met opzet doen. Een beetje begrip moet ook kunnen. Bovendien zijn de dekens top als ik ze terug krijg! Beter dat dan dat ze half werk leveren.

Ik blijf bij Dunsborg!!!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 17:14

Ik ben aan het wachten op 2 bestelde dekens, op mijn mail wanneer ik ze kon verwachten kwam netjes een mailtje terug dat de ene deken niet meer op voorraad was en dat ze zo snel als deze binnen zou zijn verstuurd zou worden.

daar wachten we nu dus op, ik ga er vanuit dat ze deze week wel ergens arriveren!

Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 19:20

Fantaghiro schreef:
Ik heb nog geen reactie op mijn mail of facebook bericht dus ik probeer het ook maar even zo. Afgelopen weekend een bestelling gedaan (ordernummer 1238) maar ik heb (behalve de automatische bevestiging van mijn betaling) verder nog niets gehoord. Ik zou graag weten wat de status van de bestelling is zoals wanneer ik het ongeveer zou kunnen verwachten.

Alvast bedankt!

Geachte mevrouw, mijnheer,

Wij hebben voor u op uw ordernummer onze mailbox nagekeken.
In onze Spambox zit een bericht dat waarschijnlijk van u is maar niet geopend kan worden vanwege een meegestuurd virus.

Vandaag zijn de orders die ver boven uw nummer zitten klaar gemaakt voor verzending, dus ik ga er vanuit dat uw order daarbij zit.
Op zaterdagavond kan ik dit verder niet nazien.
U ontvangt maandag verder bericht van ons.

Serita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 19:38

Bedankt voor het bericht ik wacht het nog even af!

Feelsoproud

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 21:57

Ik heb zondagavond een bestelling gedaan,meteen ook betaald via overschrijving.Donderdag mail gehad dat het verzonden was en gisteren geleverd.Geen klagen hier dus!!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 09:47

oh dat gaat een stuk sneller dan bij mij!
mijn bestelling was een verjaardagscadeautje voor afgelopen dinsdag... :=

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 13:58

Hier ook een zeer tevreden klant.
Ik heb een aantal dekens gekocht en snel ontvangen.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 14:59

... hoort dat risico er niet gewoon bij als je online koopt? Bestel ook regelmatig wat bij agradi, daar is het echt niet anders. Als ik iets echt snel moet hebben, stap ik in de auto.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 23:43

bij de agradi moet je nog veel langer wachten als iets niet op voorraad is is mijn ervaring, meestal staat het er daar wel bij op de site, maar daar heb ik wel eens ruim een maand op een deken gewacht die een levertijd van een week had staan...

ik heb met deze dekens geen haast, 't is nog lang geen winter gelukkig! {:}

Serita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 17:36

De bestelling is inmiddels netjes ontvangen na de verzendbevestiging van gisteren.

Bedankt!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 21:16

Ik had gisteren via de mail ook de verzendbevestiging, maar helaas nog niks ontvangen, vast morgen dan! *\o/*

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:30

nou prima toch?....

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:31

:j +:)+

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 11:25

Ik ben na het lezen van dit alles heel nieuwsgierig wanneer ik mijn gekochte deken binnen krijg.
Ik heb maandagavond een rambo deken gekocht en dinsdag ochtend betaald.
Meestal krijg je wel een email hoe het met de status van je bestelling is. Hier nog niet.
We wachten vandaag af en anders bellen we morgen even.
Ik heb zelf een webwinkel en weet hoe belangrijk het is dat je klanten op de hoogte houd in onze snelle tijd.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 12:52

Ik kreeg maandag bericht dat de bestelling verzonden was en gisteren een mailtje van de Dunsborg zelf dat zij de zending ongeopend terug ontvangen hadden met de vraag of ik 'm misschien geweigerd had... -O-

Ik ben zowel gisteren als eergisteren thuis geweest toen de pakketdienst in de buurt rond reed en er echt geen pakket bij mij aangeboden.
Zo vreemd...

Ik zou het pakket zeker niet weigeren, zit er met smart op te wachten!
Hoop dat het misschien per ongeluk verkeerd geadresseerd is geweest ofzo en dat het alsnog deze kant op komt!

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 13:33

Vlak de post niet uit. Daar gaat ook heel veel fout.
Ik krijg net bericht dat het verzonden gaat worden en na het weekend geleverd word.
Helemaal prima.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 15:42

Ik had het donderdag besteld en betaald en dinsdag binnen. Was weer netjes geregeld.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 17:55

ja het is waarschijnlijk bij de post fout gegaan, het is vandaag opnieuw verzonden

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 01:05

Wilde net schrijven, vergeet de domoren bij de post niet ;) Had toevallig van de week hetzelfde. En nee niet met een pakje van de Dunsborg :P maar pakje hier in Dld. Er waren 2 onderweg, beide zelfde adres, en bij de ene T&T stond er toch daadwerkelijk dat het adres niet vindbaar was en deze bewerkt moest worden. Dan denk je toch echt :o? :o? :o?

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 16:55

Jaaahhhh *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

aangekomen!!!