Maar ik ga ermee aan de slag en mocht het lukken kan iedereen ook gewoon bij mij aangeven welke spullen er mee moeten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
amyz schreef:Ik ben nu wel aan het uitzoeken of dat haalbaar is inderdaad, ga denk ik morgen de leverancier even bellen maar had sowieso al een mail gedaan.. Ik zit nog een beetje met de verzendkosten namelijk, volgens de ene site is het 80 dollar en volgens de andere 600![]()
Maar ik ga ermee aan de slag en mocht het lukken kan iedereen ook gewoon bij mij aangeven welke spullen er mee moeten
Waar ik een beetje mee zit is gewicht en waarde.. Ik bestel natuurlijk gelijk een flinke hoeveelheid
Dus als iemand daar meer over weet hoor ik het graag, ben er sowieso mee bezig!
In elk geval de dekens komen rechtstreeks van de fabrikant af, dus dat moet goed zitten maar goed dat je het nog even zegt, bedankt
Zit ff te twijfelen wat ik zal doen... ben op zich niet bang dat ik het niet krijg (zal vast vertraging zijn), daarentegen vind ik het niet kunnen om niets meer van je te laten horen..
. Maar misschien komt er zo duidelijkheid hoe ver onze bestellingen zijn.
zonde want ze hebben goede spullen. Maar ik ga niet iedere keer weken op mn producten zitten wachten zonder zeker te weten of het überhaupt komt. Als webwinkel moet je gewoon goed bereikbaar zijn anders raak je gegarandeerd klanten kwijt.
Zeker niet als ik lees dat het ondanks alle beloftes van driekwart jaar geleden nog geen steek veranderd is wat betreft de bereikbaarheid... En ze missen aan mij een goeie klant, want ik ben af en toe best fanatiek met spullen kopen
Uiteindelijk heb ik een pb gestuurd dat ik binnen 14 dagen het bedrag terug verwachtte op mijn rekening.