Ervaringen met Huppa Ruitersport

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SharonIndezz

Re: Ervaringen met Huppa Ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 15:04

ben benieuwd of je het inmiddels ontvangen hebt Jespri?

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 17:49

ja ben inderdaad ook echt benieuwd.
wel jammer dat de webshops zo om gaan met hun klanten,want pourcheval heeft ook al een eigen topic is ook een webshop die dus ook niet reageerd enz.wat jammer

mariska1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 18:01

Erg jammer dat het allemaal zo gaat.
de winkel was erg dicht bij ons, dus ik ging heen (ze hebben heel veel leuke producten)
het duurde alleen wel altijd heel lang als ze nog iets moesten bestellen in de juiste maat.

het zijn wel heel aardige mensen, maar erg lui met hun bestellingen enzo..

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 16:06

Jespri schreef:
Nog steeds niet binnen.. := Word het nu wel een beetja zat.
Heb me vriend vandaag laten bellen. Weer kreeg hij te horen: Morgen of overmorgen word het bezorgd.
Hij heeft gevraagd of ze de track&trace code willen opsturen dat zou ze gelijk doen (heb nog niks binnen).
Toen me vriend vroeg wanneer het op de post was gegaan, konden ze hem hier geen antwoord op geven.
Me vriend heeft gezegd dat als het eind van de week nog niet binnen was, wij de bestelling gaan annuleren.

Ik ben benieuwd.. Heb er een beetje een hard hoofd in.. :=

Uit nieuwsgierigheid, heb je hem nu al wel binnen?

Irnesto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 20:28

hier ook slechte ervaringen met huppa / a la karte.
begin sept 12 bestelling gedaan, na ruim 6 weken een meerdere mailings uiteindelijk spullen geleverd gekregen. nog niet eens alles.
verrvolgens meerdere keren mailen waar geen antwoord op terug kwam.
uiteindelijk gebeld. toen toch nog de spullen gekregen die leverbaar waren op dat moment. maar de spullen die niet meer leverbaar waren (uitverkocht) zou ik m'n geld voor teug krijgen (maar 12 euro ofzo) maar tot nu toe nog steeds niet ontvangen ondanks weer meerdere keren gemaild te hebben.
zijn leuke artikelen maar als je voor een paar euro meer ergens anders kan kopen..... gewoon doen want dat geld ben je kwijt aan je tijd, telefoonrekening en niet geleverde en toch betaalde artikelen.
nou kreeg ik wel laatst een mailing (nieuwsbrief) dat er een nieuwe eigenaar is. tja daar hebben ze dan wel weer tijd voor. :P

galopje2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 20:39

ik heb er vorig een zadel besteld gehad.
smaandags besteld..
mailtje: het zadel moet komen uit italie, dit duur ongeveer een week.
nou oke!
wachten.
wachten.
wachten.
3,5 weken later, opgebeld (daarvoor al een paar keer gebeld) ze hadden het druk met verhuizing.
ik had het maar opgegeven. paar weken later pas met heel wat telefoontjes en mailtjes mn geld terug gehad. geen goeie ervaring dus! ik bestel tegenwoordig gewoon bij divoza en agradi! bestellingen zijn er super snel!

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 11:54

Ik heb volgens mij een hindernis laten maken daar, die heb ik gewoon op tijd gekregen :)

bellehorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:23

Ik heb 2 jaar geleden een slechte ervaring gehad met een internet bestelling via hun, heb ik volgens mij ook al eens gemeld in dit topic.

Vorig jaar, of 2 jaar terug zijn ze naar een pand verhuisd bij mij in de buurt. Ik zag op hun internet site dat ze tot 31 december 2012 40% korting gaven op alle zadels en producten van een bepaald merk. Ik durf na mijn ervaringen bij hun niet meer via internet te bestellen dus besloot er langs te gaan. Heb hun voor kerst voor de zekerheid nog gemaild of ze wellicht aangepaste openingstijden hebben tussen kerst en oud&nieuw maar geen reactie gekregen, telefoon werd niet opgenomen en op de site stond ook niks gemeld dus ben er op een doordeweekse dag toch maar heen gereden. Toen ik daar aan kwam was het donker, de deuren en een plakaat op de deur met " gesloten" Ik aangebeld en kwam er iemand aanlopen in een zomerjurkje (?). Ik vroeg hoelaat ze open gingen (was er 13.10 dus dacht misschien nog wel met lunchpauze) Ze gingen niet eerder meer open dan begin januari. Ik had nog aangegeven dat ik ze had geprobeerd te bellen en ze heb gemaild maar dat hebben ze niet gehoord/ niet gelezen. Toen ik zei dat ik opzoek was naar een zadel en het dan maar ergens anders moest gaan zoeken was dat prima. Ze was erg onvriendelijk, na deze ervaring ben ik helemaal klaar met huppa/ a la karte ruitershop

Stuntel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 11:38

Goh!... Ik kocht bij hun mijn Wintec, ben persoonlijk naar de winkel gegaan om het zadel te halen. Ik kreeg een prima behandeling, goede service (ook achteraf) en vlotte tegenreactie's op mijn berichten.

Ik rol zowat om van verbazing van alle kritieken, mijn ervaring was prima...niks op aan te merken!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 11:41

Stuntel schreef:
Goh!... Ik kocht bij hun mijn Wintec, ben persoonlijk naar de winkel gegaan om het zadel te halen. Ik kreeg een prima behandeling, goede service (ook achteraf) en vlotte tegenreactie's op mijn berichten.

Ik rol zowat om van verbazing van alle kritieken, mijn ervaring was prima...niks op aan te merken!

Verschil tussen ophalen en verzenden... -O-

Stuntel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 11:51

"Verschil tussen ophalen en verzenden... -O-"

Uiteraard, maar maak uit alle berichten op dat er ook veel communicatie problemen zijn. Dat heeft dan niks te maken met of het ophalen of verzenden is... lijkt mij tenminste :)

Mijn ervaring was in ieder geval prima, ook dat mag vermeld worden ;)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 11:54

;) Dat mag inderdaad vermeld worden.

Vind het jammer dat ze zo omgaan met hun klanten, voor mij never nooit meer Huppa, jammer, want ze hebben best wat dingen die ik wil, maar durf geen bestelling meer aan en ophalen is me te ver.

Stuntel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:02

Eén van de redenen dat ik nooit geen bestellingen doe. Er gaat niks boven een bezoekje aan een winkel om de artikelen te zien, voelen en vooral om de juiste indruk te krijgen van kwaliteit e.d.
Te ver weg?? Da's dan jammer voor mij. Dan wacht ik rustig af totdat ik elder wat tegen kom wat mijn goedkeuring kan dragen.

Bestellen is makkelijk en kan mss handig zijn idd, maar heeft ook meerdere risico's ;)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:05

Klopt, maar dat praat hun acties zeker niet goed, een webwinkel is ook een winkel, en als hun geen goede service kunnen verlenen wbt webwinkel, moeten ze geen webwinkel hebben maar alleen hun eigen winkel.

Stuntel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:12

Nee, het spreekt hun actie's ook niet goed en je mag aannemen, als je wat besteld dat het goed en correct afgehandeld wordt. Makkelijk zat... :)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 22:16

Hoi! ik heb net een borsttuig besteld. Ben benieuwd wat het word :)

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 11:42

vorig jaar ook wat dingen besteld samen met een andere bokker, aantal dingen ontvangen en uiteindelijk is de rest van de bestelling geannuleerd omdat we het weken laten nog niet ontvangen hadden. Ook niet een website waar ik zo gauw zou bestellen.

louise1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 13:31

Ik ben ook benieuwd! Ik was op zoek naar ervaringen met Huppa en kom op deze site terecht. Meteen maar een account aan gemaakt en mijn eerste bericht hier plaatsen ;-)

Drie weken geleden voor mijn dochter basic rijlaarzen besteld maar ik had per ongeluk een fout gemaakt bij het aanklikken van de maat. Zondagavond snel een mail gestuurd naar de klantenservice en op maandagochtend een bericht terug dat ze de maat zouden aanpassen. Donderdag de juiste laarzen binnen.

Afgelopen weekend een grote bestelling geplaatst waarbij ik op maandag via een mail te horen kreeg dat twee artikelen niet leverbaar waren. Dus de rijbroek voor mijn dochter in een andere kleur besteld en cap is pas in mei leverbaar.

Verder werd ook aangegeven dat de meeste artikelen (ik ga er vanuit dat daar ook mijn broeken en laarzen bijzitten) pas over 5-10 werkdagen geleverd kunnen worden ivm leverdatum fabrikant. Nu begin ik hem een beetje te knijpen als ik de teleurstellende reviews hier lees. Hopelijk komt alles goed!

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 16:16

bij mij is ook alles goed verlopen had een 16inch wintec besteld en netjes gekregen.deze was toch wat groot.dus terug gestuurd en heb ik een 15inch gekregen.dus ik ook geen problemen gelukkig

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 00:05

Wij wonen er een kwartier vandaan zodoende daar een paar Derby's besteld, aanmeten kunnen ze niet, de laarzen zijn niet geleverd zoals besteld en toen we aangaven dat het niet klopte wisten ze nergens van. Na ze duidelijk te hebben aangesproken zijn de laarzen terug gestuurd en hebben we anderen gekregen.) ik weet niet wat ze er doen, maar er is nooit iemand, dus zouden ze best jullie pakketten op tijd de deur uit kunnen hebben

louise1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 11:53

Pakket kwam vorige week donderdag binnen; helaas alle drie de broeken te klein, laars te smal. Alleen de broek voor mijn dochter is OK. Morgen dus alles terugsturen en ook de bestelling van de cap annuleren. Hopelijk levert het geen gedoe op.

Ben afgelopen zaterdag naar Divoza Heteren geweest en daar wel geslaagd!

Spijt dat ik online heb besteld; morgen een grote zware doos terugsturen zal ook een lieve duit kosten :-(

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 11:55

tot 10 kg is 6.75
probeer anders via dhl, is goedkoper als je het al online aanmeld

louise1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 14:02

Bedankt voor de tip!

Chezshir77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 20:58

Zo ik geef ze even een warme douche! Ze hebben geloof ik sinds kort nieuwe eigenaren, nou waar ik voorheen heel lang moest wachten op mn bestelling; dit keer ging het heel wat beter! Ik had het binnen 3 dagen binnen!

louise1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 09:22

Bij mij is het allemaal goed en in redelijke termijn afgehandeld; gisteren het geld teruggestort gekregen nadat ik het vorige week teruggestuurd heb.