Dyphusion schreef:Pff, raar dat ze je daar zo durver voor te liegen. Ik had al lang mijn geld teruggevraagd.
Ja maar wilde het wel erg graag hebben en kreeg het nergens anders.

Vandaag wel ontvangen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_inge_ schreef:Nooit slechte ervaringen gehad tot de laatste keer. Na een paar weken nog niets in huis, toch maar even gebelt. Was vakantieperiode dus denk misschien duurt het iets langer. Nee een fout met de verzending 1 product konden ze niet meer leveren omdat die in de uitverkoop was. Naja geld zou teruggestord worden en de andere twee producten zo snel mogelijk opgestuurd worden. Nou 2 dagen later een pakje zit er maar 1 ding in. Na 2 weken kreeg ik het tweede pakketje een zweep. Besteld in het zwart wat krijg ik GROEN. Maar dan ook echt van dat felle. Afgrijselijk! Op afleverbon staat wel zwart. Dus dat word weer bellen waarom deze fout is gemaakt.
Johanna59 schreef:Divoza is een verzendhuis. En dus afhankelijk van de leveranciers.
Als zij een bestelling doen bij een van hun leveranciers, en deze komen de afspraak niet na, dan
kan Divoza hier weinig aan doen. Ook zij moeten er aldoor achteraan zitten.
Klanten zijn vaak erg ongeduldig en niet altijd voor rede vatbaar. Ze willen iets hebben en eigenlijk gelijk. Geduld is een schone zaak.
Johanna59 schreef:Divoza is een verzendhuis. En dus afhankelijk van de leveranciers.
Als zij een bestelling doen bij een van hun leveranciers, en deze komen de afspraak niet na, dan
kan Divoza hier weinig aan doen. Ook zij moeten er aldoor achteraan zitten.
Klanten zijn vaak erg ongeduldig en niet altijd voor rede vatbaar. Ze willen iets hebben en eigenlijk gelijk. Geduld is een schone zaak.