Divoza ervaringen gevraagd.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

StefenFrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 00:09

Dyphusion schreef:
Pff, raar dat ze je daar zo durver voor te liegen. Ik had al lang mijn geld teruggevraagd.

Ja maar wilde het wel erg graag hebben en kreeg het nergens anders. :+
Vandaag wel ontvangen! ;)

_Aurora_

Re: Divoza bestelling...begin er niet aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 10:24

ik dacht, laat ik toch nog eens iets bestellen dus had vorige week dinsdag iets besteld voor in de trailer wat ik zondag nodig had, was op voorraad volgens de website. Ik heb het gisteren pas binnen gekregen, een week later... Ik ben er nu echt klaar mee en bestel er niet meer iets.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 10:30

Heb nog nooit problemen gehad bij Divoza.

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 10:33

Ik heb ook nog nooit problemen gehad met divoza, wel een keer een plastronspeld die niet meer leverbaar was, maar daar heb ik vrijwel meteen mn geld voor terug gekregen...

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 10:36

Ik lees allemaal verhalen over shetland dekens, tegen mij in de winkel zeiden ze dat helemaal geen shetland dekens verkopen.. :?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 10:37

Jawel hoor :) gewoon dekens in de kleinere maten.
Zie er zo al 2 op de site staan, en dan heb ik 15 sec "gezocht"

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 10:41

Op de site heb ik ze ook gezien, maar in de winkel.. Nee die verkopen we niet in de winkels.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 10:45

Soms heb je dat...Ik heb nooit problemen gehad bij Divoza en toch regelmatig wat besteld.
Altijd keurig op tijd geleverd en als er problemen waren werden die netjes en snel opgelost.
Ik heb dit soort ellende altijd bij het Drunens Ruiterhuis...Terwijl anderen daar juist weer heel enthousiast over zijn.

DJB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 10:46

Nou inderdaad, ook ik bestel er nooit meer iets! :(
Vorig jaar al een bestelling gedaan, hoofdzak was een jas (cadeautje voor mijn moeders verjaardag), daarbij nog wat dingen besteld die ik toch ook wel nodig had om zo de verzendkosten er een beetje uit te halen...goed, pakketje komt maar niet. Maar eens gebeld en toen bleek de jas uitverkocht te zijn. Ik wilde mijn bestelling annuleren want het ging tenslotte om die jas. Geen probleem zeiden ze, ik zou mn geld terug krijgen. Dat was er snel, en opeens komt er toch nog een pakketje (zonder jas weliswaar) terwijl ik mijn geld al terug had. Had het al apart gelegt voor het geval ze het weer terug wilden hebben...maar ik hoorde maar niks. Twee maanden later werd ik gebeld dat er nog een bedrag open stond wat ik moest betalen omdat er iets fout was gegaan. Handig...

Maar nu...de broeken van Mondoni zitter zo lekker en zijn nergens anders te koop. Dus toch maar weer besteld, weer met wat andere dingen erbij voor de verzendkosten (die ik trouwens belachelijk hoog vind). Pakketje binnen..moeten 2 dingen nageleverd worden waaronder die broek. *zucht*. Ja hoor, ze bellen weer dat de broek niet meer leverbaar is (staat toch echt op de site dat ze in 2 filialen nog wel te koop zijn en dat ze bestelbaar zijn). Ze kunnen wat mij betreft de hele zooi weer terug krijgen, maarja, ik zit nog zonder broek.
Langsgaan is misschien een betere optie maar de dichtsbijzijnde winkel is voor mij een uur verderop...als ze het daar ook opeens niet hebben rij ik er voor niks heen.
Nee, geen Divoza meer, jammer want ze hebben leuke dingen.

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 10:52

ja daar baal ik dus ook van, ze zeggen op de site dat het leverbaar is maar vervolgens is niets meer leverbaar. Ik heb 2 jaar altijd met plezier besteld maar het laatste half jaar is het echt een puinhoop daar.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 14:58

_inge_ schreef:
Nooit slechte ervaringen gehad tot de laatste keer. Na een paar weken nog niets in huis, toch maar even gebelt. Was vakantieperiode dus denk misschien duurt het iets langer. Nee een fout met de verzending 1 product konden ze niet meer leveren omdat die in de uitverkoop was. Naja geld zou teruggestord worden en de andere twee producten zo snel mogelijk opgestuurd worden. Nou 2 dagen later een pakje zit er maar 1 ding in. Na 2 weken kreeg ik het tweede pakketje een zweep. Besteld in het zwart wat krijg ik GROEN. Maar dan ook echt van dat felle. Afgrijselijk! Op afleverbon staat wel zwart. Dus dat word weer bellen waarom deze fout is gemaakt.

je zult maar op wedstrijd moeten sta je lekker voor ...

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 15:03

ik heb er een hier dichtbij dus hoef gelukkig nooit te bestellen maar daar werd mijn oude klantenpas toch weer even geactiveerd (na 2 jaar niet gebruikt te hebben) waardoor ik toch 20 % korting kreeg!

lovepalomina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 19:05

ik vindt divoza eigenlijk wel fijn, voor 12 uur besteld is het de volgende dag binnen, alleen duurt het wel heel lang als je iets besteld wat niet direct leverbaar is, ik ben nu ook al 6 weken aan het wachten voor een voortuig van rossner... ik heb wel een keer gehad dat ik 3 weken wachtte, er stond niet bij dat het niet direct leverbaar was, toen maar divoza opgebelt 'ja dat deken leveren we niet meer, sorry, je kan wel een andere bestellen of je kan het geld terug krijgen', als ik niet had gebelt hadden ze waarschijnlijk niks opgestuurd...

Tes82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 19:43

De laatste 2 keer dat ik er wat besteld heb was het inderdaad waardeloos. Op de site stond dat het op voorraad was, maar ik kreeg niets. Na een week zelf maar eens gebeld en het zou de volgende dag geleverd worden....niet dus.....weer een week later bleek dat het helemaal niet geleverd zou worden. Iedere keer heb ik er zelf achteraan gebeld, want van hun kant hoorde ik niets.

Ik kon me net niet inhouden en heb toch weer 2 dingen besteld, ben benieuwd of ik deze keer wat krijg.

In de winkel zelf, vond ik de service trouwens prima.

Siesje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 23:16

Ik heb nog nooit iets bij Divoza online gekocht (vind het ook veel leuker om even lekker te neuzen), maar bij de winkel-aankopen geen slechte ervaringen.

Groetjes, Sigrid

klicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 23:10

Mijn vriendin had een hoofdstel besteld.
Na een paar weken gebeld, en ze zeiden dat het in orde zou komen.
Maar toen ze telkens weer belde zeiden ze ineens, tsja het hoofdstel kan niet geleverd worden.
Heel raar, en toen na een paar maanden kreeg ze ineens het hoofdstel....

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 15:18

Onlangs had ik ook iets in bestelling geplaatst (maar dan in de winkel en niet via de webshop). Ik zou gebeld worden als het binnen was, hoogstwaarschijnlijk binnen een week.
Dus ik wachten en wachten..maar niets. Omdat ik nogal dicht in de buurt woon, ben ik even langs gegaan en mijn bestelde artikel lag gewoon in de winkel, maar ik was niet gebeld..
Ik heb het aangegeven bij de kassa, maar niet eens een excuus dat ze me (nog) niet gebeld hadden, of een dankjewel dat ik doorgaf dat ik nu het artikel uit de winkel meenam.

Bovendien stoor ik me mateloos aan de manier waarop die meiden in de winkel met elkaar omgaan en lopen te beppen. Te weinig oog voor de klant, teveel privé gesprekken en vooral, te hard zodat iedereen het kan horen. Maar goed, ze zijn niet de enige winkel waar het zo gaat..
Ik werk al ruim 10 jaar in een winkel, maar wij hoeven het niet in ons hoofd te halen zo 'onbeschoft' t.o.v. de klanten te zijn.

Johanna59

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 15:27

Divoza is een verzendhuis. En dus afhankelijk van de leveranciers.
Als zij een bestelling doen bij een van hun leveranciers, en deze komen de afspraak niet na, dan
kan Divoza hier weinig aan doen. Ook zij moeten er aldoor achteraan zitten.
Klanten zijn vaak erg ongeduldig en niet altijd voor rede vatbaar. Ze willen iets hebben en eigenlijk gelijk. Geduld is een schone zaak.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 15:28

Divoza is een winkelketen met daarnaast een webshop. Dus dat vind ik een kul argument :)
Ze hebben wel een erg slecht voorraadlijstbijhoudsysteem :)

Dientje_Yara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 20:03

ik heb 14 oktober het lakhoofdstel van rossner besteld
kreeg dezelfde dag nog netjes een mailtje dat hij binnen drie weken geleverd zou worden omdat hij niet voorradig was
ok prima
nu drie weken later geen hoofdstel en erger nog niet eens een bericht
ik heen en weer gemaild en ze wilde wel EEN attentie bij het pakketje doen of mijn geld teruggeven
sorry maar ik wil gewoon dat hoofdstel duh
ze kunnen hem pas begin december leveren
echt slechte service dit moeten ze vermelden VOOR je het betaald
ik heb om een kortingbedrag gevraagd, dat ie niet op voorraad is ok maar dat ik niet op de hoogte gehouden word echt schandalig

Mijn zusje wacht nu al 6 weken op het pagony hoofdstel

zucht

StefenFrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 08:16

Johanna59 schreef:
Als zij een bestelling doen bij een van hun leveranciers, en deze komen de afspraak niet na, dan
Klanten zijn vaak erg ongeduldig en niet altijd voor rede vatbaar. Ze willen iets hebben en eigenlijk gelijk. Geduld is een schone zaak.

Ze gaan op een onprofessionele en respectloze manier met hun klanten om en dat vind ik niet goed te praten, bovendien zijn ze evengoed een winkelketen en dan hoor je je magazijn en winkels op orde te hebben en sowieso fatsoenlijk met je klanten om te gaan.

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 09:16

Johanna59 schreef:

Wat een onzin zeg! Als ik ergens iets besteld en er staat dat het op voorrdaad is, dsan is het in deze tijd heel normaal dat je het tenminste binnen een week in huis hebt.
Dat zei hun zaakjes niet op orde hebben is hun probleem!
Geduld is een schone zaak pff, als ik betaal wens ik geleverd te krijgen binnen een afgesproken termijn, anders haal ik het nl ergens anders.

Dientje_Yara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 09:41

Geduld?

op de site staat voor twaalven besteld de volgende dag in huis
jaja

StefenFrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 20:25

Indd.
Ze maken óók nog loze beloften!! :(

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 20:29

Toen ik laatst een paar nieuwe schoenen + chaps ging kopen, was er een vrouw en een dochter voor mij, die ook al meer dan een halfjaar aan het wachten waren op bestelde laarzen.
Na een hele hoop heen en weer gebel, kwamen ze tot de conclusie dat het toch nog 2 of 3 maanden kon duren, nou er zijn wat woordenwisselingen geweest, maar de mensen hebben uiteindelijk gezegd dat het niet meer hoefde.