Stal doorstap?!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

TolineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 22:58

en nu ga ik mezelf ff bannen van bokt haha want ik wil slapen...

Usha2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 09:30

Ruby1995 schreef:
Ja vind het een hele leuke naam , ben benieuwd naar de VP

Op speurders staan alle advertenties meestal, vaak ook met prijs.

jolanda20

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 23:42

TolineS schreef:
Yep ik heb Zorro de knappe man ook gezien . Die heeft idd wat opstap problemen, typisch geval van verkeerd beleerd zijn, iets dat niet aan Melanie te verwijten is. Zij is er met rust mee bezig. Zorro is heeuul knap in het echt en kan met rust en vertrouwen echt uitgroeien tot een topper!!

ik wil 1 ding toch even kwijt...

Zorro is op een hele proffessionele manier beleerd. bij mensen met verstand!!! op een zeer rustige manier
op basis van wederzijdse vertrouwen en heel veel rust. dus niet zomaar iemand!!!

jammer genoeg had de vorige eigenaar niet de kennis om hem verder te begeleiden maar ik kan je/jullie verzekeren dat ze er alles aan gedaan heeft en niet zomaar aan heeft zitten klooien!!!!!

als je de achtergrond niet kent van zo'n paard moet je niet zulke uitspraken doen.

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 16:57

ondanks dat het een oud topic is wil ik toch even reageren

Dat een paard anders reageert op elke ruiter ben ik het helemaal mee eens. Maar om dan dravers te verkopen als KWPN'ers is een ander verhaal. (niet dat ik niet blij ben met mijn draver hoor! ) Maar snap best dat het erg vervelend is als mensen doelbewust een kwpn'er willen. ook het 100% verkeersmak zat er toch echt niet in.. ;)

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 17:01

Misschien niet prettig maar het zijn die mensen hun ervaringen met deze stal.
Kun jij wel een goede ervaring hebben er zijn ook mensen die dat niet hebben. ;)

Hidalgo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 16:38

Zo'n 6 jaar geleden heb ik mijn paard bij haar gekocht. Hij was 20 en heel groot. Een super leuk en lief beest! Nooit geen dol mee gehad. Ik heb ook geen echte op of aanmerkingen op de stal behalve dat M iets vriendelijker mag overkomen. Het is en blijft een handelstal. Ik had een erg fijn paardje.

Mii_X_HarrY

Re: Stal doorstap?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 00:52

Paar jaar terug is mijn VZpaardje daar ook terecht gekomen. Helaas ben ik nu al bijna 4 jaar zoekende. Gaat om de arabische hengst (toen nog, weet niet of dat nog zo is) genaamd Zaharo. Hij was al snel van de site af en helaas nooit contact gekregen met de huidige eigenaar. Hij zou nu 20 moeten zijn. Ik mis hem nog ontzettend! Mocht iemand iets weten heel graag een berichtje via pb!