(Slechte) ervaringen met Agradi?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 11:20

Haf_Kadans schreef:
GamblersCup schreef:
Als er een nalevering komt, dan worden die kosten door Agradi betaald.

Agradi doet niet aan nalevering.

Absoluut wel! Tot nu toe was niets wat ik besteld had tegelijkertijd op voorraad, ze hebben altijd nageleverd op hun eigen kosten.

_Aurora_

Re: (Slechte) ervaringen met Agradi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 11:21

Bizar dat ze dat dan bij jou wel kunnen :S bij mij wachten ze iedere keer totdat alles pas op voorraad is..

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 11:23

Als je niets zegt dan wachten ze inderdaad tot alles er is. Maar bel je even om te vragen waar de f*ck je spullen blijven, dan sturen ze het eerste deel op en het tweede deel wordt nageleverd op hun kosten. Zelfs naar Duitsland.

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 11:24

Ooow okee, dat wist ik dus niet, handige tip!

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 11:48

Nou ik had mijn spullen na een hele poos binnen gekregen, absoluut niet hoe ik het verwacht had, dus terug gestuurd.. Duurt behoorlijk lang voor ik het geld weer terug heb :=
Snap dat ze het druk hebben, maar als ze een bepaald aantal werkdagen daar voor aangeven, moeten ze zich daar ook gewoon aan houden :)

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 12:04

GamblersCup schreef:
Als je niets zegt dan wachten ze inderdaad tot alles er is. Maar bel je even om te vragen waar de f*ck je spullen blijven, dan sturen ze het eerste deel op en het tweede deel wordt nageleverd op hun kosten. Zelfs naar Duitsland.

De volgende keer dus bellen wanneer ik de artikelen wil hebben die al op voorraad zijn.

Wat ik dus vreemd vind is dat op mijn inlog site bij mijn order er dus 60,00 aan korting is afgegaan. Er wordt dus helemaal niet gesproken oven een eventuele nalevering.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 12:57

Ik kan het ooi nooit ergens terugvinden, maar ze leveren wel degelijk na als je daarom vraagt. Als ik bel waar het spul blijft, stellen ze het altijd zelf al voor.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 13:00

@ Hotchocolat: Zijn dat geen stempelkaarten die automatisch zijn afgeschreven? Want die maken ze nu automatisch 'op' omdat het stempelkaart systeem eruit gaat.

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 13:52

Ik weet niet wat ze aan het doen zijn maar nu staat er weer iets anders. Mail heb ik nog niet terug gehad.

Ze hebben de korting van 60,00 weggehaald even als de verzendkosten.

Ik ben toch echt van Duitsland. De laatste keer heb ik het naar het werkadres van mijn man laten sturen in NL. Er extra bijgezet dat het gehele adres compleet moest zijn. Dit hebben ze niet gedaan waarop de bestelling weer retour is gezonden.

Nu staat er weer het onderstaande.
Bestelbedrag € 138,10
Uw korting € -13,81
Stempels € -12,00
Vrachtkosten € 0,00

Totaal bedrag € 112,29

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 20:37

Ik heb nu ook een bestelling gedaan op 5 september. Eigenlijk alles was wel gelijk op vooraad.
Begin deze week kreeg ik, na mijn vraag wanneer ik het kon verwachten, persoonlijk bericht dat ik de bestelling in de loop van de week kon verwachten. Echter tot op heden nog niks ontvangen.
Toen ik vanmiddag belde wanneer het verzonden was, en wanneer ik het dus kon verwachten, vertelde ze me dat 2 artikelen pas volgende week bij hun binnenkomen. Exact bij deze artikelen stond en staat tot op heden dat het direct op vooraad leverbaar was/ is..

Zoals te begrijpen baal ik hier enorm van, want ook ik heb via ideal betaald. En het track en trace gebeuren kan ik niet zien via de site :?

Waar ik ook enorm van baal, is dat je tijdens zulke rot-tijden kan bellen. Juist op die tijden kan ik niet. Vanmiddag ben ik de les uit ''naar de wc'' gegaan om te bellen..

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 22:44

Ik kan de bestelling volgen, snap er alleen helemaal niets van.

Met hun beltijden heb ik ook een probleem vandaar de mail die ik heb gestuurd. Op de site is er wel wat aangepast maar een reactie terug heb ik niet mogen ontvangen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 22:46

Hoe kan jij de bestelling volgen?

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 22:55

NanceMiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 18:36

Heb op 7 september mijn bestelling netjes volgens de regels geretourneerd, pakket is goed ontvangen. Geen mankementen. Alleen komt het geld maar niet terug :( . Vandaag maar weer gebeld en het zou voor het weekend nog overgemaakt worden.
Kreeg de indruk dat zonder vragen het nog veel langer geduurd zou hebben. Nu maar afwachten ;)
Dit was wel één keer en nooit weer.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 18:41

NanceMiss schreef:
Heb op 7 september mijn bestelling netjes volgens de regels geretourneerd, pakket is goed ontvangen. Geen mankementen. Alleen komt het geld maar niet terug :( . Vandaag maar weer gebeld en het zou voor het weekend nog overgemaakt worden.
Kreeg de indruk dat zonder vragen het nog veel langer geduurd zou hebben. Nu maar afwachten ;)
Dit was wel één keer en nooit weer.

Een internet bedrijf heeft 30 dagen om geld terug over te maken, dus daarin zijn ze (nog) niet in gebreken gebleven :)

NanceMiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 21:11

__Nathalie__ schreef:
Een internet bedrijf heeft 30 dagen om geld terug over te maken, dus daarin zijn ze (nog) niet in gebreken gebleven :)

Weer wat geleerd :D , is wel een erg lange termijn. Dan kan ik voorlopig nog afwachten, want dan is het 30 dagen v.a. 8 september.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 21:36

vandaag heb ik een regendek besteld, ben benieuwd. Tot nu toe alleen maar goede ervaringen met Agradi.

NanceMiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 22:16

NanceMiss schreef:
__Nathalie__ schreef:

Weer wat geleerd :D , is wel een erg lange termijn. Dan kan ik voorlopig nog afwachten, want dan is het 30 dagen v.a. 8 september.

Geld is ontvangen, bellen helpt gelukkig wel :D

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 22:24

Heb totaal geen problemen me Agradi, ik bestel er veel en ook vaak voor hoge bedragen! ;) Ze geven zelfs bij hun producten aan of het groot of klein uivalt.

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 22:31

Ik heb mail gehad.

Een hoofdstel en haken worden nageleverd.
Het rare is alleen dat de haken opdit moment een levertijd hebben van 2-10 dagen. Ik wacht al vanaf 21-8.

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 22:33

Ik heb er pas wat besteld, kreeg eerst een mailtje niet leverbaar, vervolgens een mailtje dat het nog wel even gaat duren. Stond toch wat anders op de site...

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 22:36

Eind vorig jaar heb ik er iets besteld en er stond dat je de spullen eerst binnen zou krijgen en daarna werd de automatissche incasso gedaan. Nou, het was dus andersom... Op zich geen ramp maar niet de afspraak.
Er stond op de site dat je via rembours zou kunnen betalen terwijl dit dus niet meer mogelijk is. Heb een mail gestuurd dat ik dan niet meer bestel, geen reactie op ontvangen.

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 22:43

Afgelopen week ook de mail gekregen dat het er erg druk is op het moment. Ze zijn er ook aan het verbouwen en reorganiseren waar alle spullen zijn.

Ik heb nooit last van een lange levertijd, want ik rijd er gewoon naartoe en haal het af. Deze week toevallig nog geweest :)

Girl In The Mirror

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 12:19

Ik heb afgelopen week mijn bestelling laten annuleren, aangezien ik er al 6 weken op aan het wachten was. Werd overigens snel afgehandeld.
Verder geen problemen met Agradi, ik bestel wel een ander keertje als ze de zaakjes weer op orde hebben. :)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 16:15

Dit topic is al wat ouder, maar ik wilde toch even laten weten dat afgelopen week mijn ene artikel, die ik begin Augustus heb besteld bij Agradi, eindelijk is geleverd!!! *\o/*